REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY
Kód zákazky: 816/2024
Kód oznámenia: 3015 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212225-9
Predpokladaná hodnota: 571 870,75 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 31.1.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Malacky
Adresa: Bernolákova
90101 Malacky
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Bernolákova Malacky 90101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Jedná sa o rekonštrukčné práce športovej haly Malina v Malackách, pričom ide najmä o úpravy jej zázemia, hľadiska a športového povrchu. Základné bilancie: - Plocha palubovky - 1136,07m2 - Plocha zázemia športovci - 149,61m2 - Plocha hľadiska a WC pre návštevníkov – 134,19m2 - Plocha skladov - 108,81m2 Projekt rieši úpravu dispozície tak, aby sa zvýšila kapacita šatní a ich nové vybavenie, keďže jestvujúce je v nevyhovujúcom stave. V rámci rekonštrukcie hygienického zázemia 3.np, 4.np navrhujeme aj rekonštrukciu inštalácie / stúpačky a cirkuláciu vody- detaily projekt ZTI /, nakoľko sú už značne opotrebované v havarijom stave s nízkym štandardom. Zámerom je, aby celá rekonštrukcia zabezpečila vyšší štandard ako je napr.: termostatické batérie, vodovodné batérie na fotobunku a sprchy sú v bezbariérovom vyhotovení. Rekonštrukciu navrhujeme aj pre divákov na 4.np v rozsahu výmeny zariaďovacích predmetov, nového obkladu a podláh. Predmetom projektu je aj rekonštrukcia baletnej sály v rozsahu výmeny povrchu, baletných madiel a zrkadla. Priestory VIP navrhujeme s novým vybavením pre športovcov a novou podlahou. Vo všetkých rekonštruovaných priestoroch navrhujeme výmenu podlahy podľa danej prevádzky, viď. projektová dokumentácia. V hygienickom zázemí a na toaletách navrhujeme nový keramický obklad a novú keramickú podlahu. Ostatné priestory navrhujeme s liatou PU podlahou. Pre športovú halu navrhujeme novú podlahu, športové PVC s odpruženým roštom. Ostatné priestory viď. PD skladby podláh. V rámci športovej haly navrhujeme nové deliace siete na el. ovládanie a prípravu na osadenie volejbalových sietí. Vzhľadom na zlý tech. stav riešime výmenu jestv. dreveného obkladu. Nahradzujeme ho v rovnakom rozsahu, vid. špecifikácia v PD. Na stĺpy v hale, pri fasáde navrhujeme lokálne obloženie s molitanom. Predmetom obnovy v hale bude aj tribúna pre divákov v rozsahu: výmeny sedákov novej farebnosti, oceľovej konštrukcie tribúny, výplní zábradlia a výmena podlahy tribúny. Súčasťou tribúny je aj presklenný priestor pre réžiu, ktorú navrhujeme s komplexnou obnovou. V projekte navrhujeme výmenu ozvučenia športovej haly. Rekonštrukciou predmetných priestorov nemeníme jestvujúce požiarne úseky ani nemeníme statiku jestvujúcej stavby. Jestvujúci vstup do objektu z exteriéru je bezbariérový. Objekt je vybavený výťahom a tak je zabezpečený bezbariérový prístup do všetkých podlaží. Toaleta s bezbariérovým vybavením je súčasťou objektu. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov je na základe projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. B.1 Časti B. Opis predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Malacky

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1270452
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Malacky (ID: 26501)
  • Zákazka: REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY (ID: 495883)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c341e6cc-9c91-430d-9d21-e0e532c93c92
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Malacky
  • IČO: 00304913
  • DIČ: 2021049393
  • Internetová adresa (URL): https://www.malacky.sk
  • Adresa
  • Ulica: Bernolákova
  • Číslo: 1A
  • Mesto: Malacky
  • PSČ: 90101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : MSÚ Malacky
  • E-mail: pavel.hulin@malacky.sk
  • Telefónne číslo: 034 7966179
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4138
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 816/2024
  • Názov: REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY
  • Opis: Jedná sa o rekonštrukčné práce športovej haly Malina v Malackách, pričom ide najmä o úpravy jej zázemia, hľadiska a športového povrchu. Základné bilancie: - Plocha palubovky - 1136,07m2 - Plocha zázemia športovci - 149,61m2 - Plocha hľadiska a WC pre návštevníkov – 134,19m2 - Plocha skladov - 108,81m2 Projekt rieši úpravu dispozície tak, aby sa zvýšila kapacita šatní a ich nové vybavenie, keďže jestvujúce je v nevyhovujúcom stave. V rámci rekonštrukcie hygienického zázemia 3.np, 4.np navrhujeme aj rekonštrukciu inštalácie / stúpačky a cirkuláciu vody- detaily projekt ZTI /, nakoľko sú už značne opotrebované v havarijom stave s nízkym štandardom. Zámerom je, aby celá rekonštrukcia zabezpečila vyšší štandard ako je napr.: termostatické batérie, vodovodné batérie na fotobunku a sprchy sú v bezbariérovom vyhotovení. Rekonštrukciu navrhujeme aj pre divákov na 4.np v rozsahu výmeny zariaďovacích predmetov, nového obkladu a podláh. Predmetom projektu je aj rekonštrukcia baletnej sály v rozsahu výmeny povrchu, baletných madiel a zrkadla. Priestory VIP navrhujeme s novým vybavením pre športovcov a novou podlahou. Vo všetkých rekonštruovaných priestoroch navrhujeme výmenu podlahy podľa danej prevádzky, viď. projektová dokumentácia. V hygienickom zázemí a na toaletách navrhujeme nový keramický obklad a novú keramickú podlahu. Ostatné priestory navrhujeme s liatou PU podlahou. Pre športovú halu navrhujeme novú podlahu, športové PVC s odpruženým roštom. Ostatné priestory viď. PD skladby podláh. V rámci športovej haly navrhujeme nové deliace siete na el. ovládanie a prípravu na osadenie volejbalových sietí. Vzhľadom na zlý tech. stav riešime výmenu jestv. dreveného obkladu. Nahradzujeme ho v rovnakom rozsahu, vid. špecifikácia v PD. Na stĺpy v hale, pri fasáde navrhujeme lokálne obloženie s molitanom. Predmetom obnovy v hale bude aj tribúna pre divákov v rozsahu: výmeny sedákov novej farebnosti, oceľovej konštrukcie tribúny, výplní zábradlia a výmena podlahy tribúny. Súčasťou tribúny je aj presklenný priestor pre réžiu, ktorú navrhujeme s komplexnou obnovou. V projekte navrhujeme výmenu ozvučenia športovej haly. Rekonštrukciou predmetných priestorov nemeníme jestvujúce požiarne úseky ani nemeníme statiku jestvujúcej stavby. Jestvujúci vstup do objektu z exteriéru je bezbariérový. Objekt je vybavený výťahom a tak je zabezpečený bezbariérový prístup do všetkých podlaží. Toaleta s bezbariérovým vybavením je súčasťou objektu. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov je na základe projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. B.1 Časti B. Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 571 870.75
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na športových halách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sasinkova 901/2
  • Mesto: Malacky
  • PSČ: 90101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 , alebo 4 a 5 ak je uplatniteľné, resp. § 152 zákona. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov podrobne rozpísané podmienky účasti a doklady na ich preukázanie viď v časti D -Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch. (2) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. (3)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Bližšie informácie k JED viď v súťažných podkladoch a v §39 zákona a na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html (4) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov (ZHS) vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (§ 152 a nasl. zákona). Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods. 3 zákona. (5) Verejný obstarávateľ uvádza v súvislosti s § 32 ods.3 zákona, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.47a), nepožaduje predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d), e), f) zákona. Uvedené platí pre uchádzačov, ktorí sú vedení v týchto info. systémoch a dá sa u nich predmetná skutočnosť v rámci Info. systémov overiť. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa §32 odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.47b) Údaje podľa tretej vety verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu47a) bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Uvedené platí pre uchádzačov, ktorí sú vedení v týchto systémoch verejnej správy a dá sa u nich predmetná skutočnosť overiť. (6) Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedné v tejto výzve vyššie. 2. Obhliadka staveniska je nepovinná bude sa konať v čase 8:00-16:00 hod. a bude s každým jednotlivo na základe písomnej žiadosti doručenej cez IS EVO (všeobecné podanie). Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP. 3. Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Treba vytvorenia a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o nápravu a námietku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú aj dostupné cez IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. Prípadné vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO a záujemca dostane aj notifikáciu. Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 5. Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO. 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov verejného sektora") ak nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. 7. Pre zrušenie verejného obstarávania platia ustanovenia podľa § 57 ZVO. 8. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY"
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 816/2024
  • Názov : „REKONŠTRUKCIA PALUBOVKY A ZÁZEMIA ŠPORTOVCOV V ŠH MALINA MALACKY"
  • Opis: Jedná sa o rekonštrukčné práce športovej haly Malina v Malackách, pričom ide najmä o úpravy jej zázemia, hľadiska a športového povrchu. Základné bilancie: - Plocha palubovky - 1136,07m2 - Plocha zázemia športovci - 149,61m2 - Plocha hľadiska a WC pre návštevníkov – 134,19m2 - Plocha skladov - 108,81m2 Projekt rieši úpravu dispozície tak, aby sa zvýšila kapacita šatní a ich nové vybavenie, keďže jestvujúce je v nevyhovujúcom stave. V rámci rekonštrukcie hygienického zázemia 3.np, 4.np navrhujeme aj rekonštrukciu inštalácie / stúpačky a cirkuláciu vody- detaily projekt ZTI /, nakoľko sú už značne opotrebované v havarijom stave s nízkym štandardom. Zámerom je, aby celá rekonštrukcia zabezpečila vyšší štandard ako je napr.: termostatické batérie, vodovodné batérie na fotobunku a sprchy sú v bezbariérovom vyhotovení. Rekonštrukciu navrhujeme aj pre divákov na 4.np v rozsahu výmeny zariaďovacích predmetov, nového obkladu a podláh. Predmetom projektu je aj rekonštrukcia baletnej sály v rozsahu výmeny povrchu, baletných madiel a zrkadla. Priestory VIP navrhujeme s novým vybavením pre športovcov a novou podlahou. Vo všetkých rekonštruovaných priestoroch navrhujeme výmenu podlahy podľa danej prevádzky, viď. projektová dokumentácia. V hygienickom zázemí a na toaletách navrhujeme nový keramický obklad a novú keramickú podlahu. Ostatné priestory navrhujeme s liatou PU podlahou. Pre športovú halu navrhujeme novú podlahu, športové PVC s odpruženým roštom. Ostatné priestory viď. PD skladby podláh. V rámci športovej haly navrhujeme nové deliace siete na el. ovládanie a prípravu na osadenie volejbalových sietí. Vzhľadom na zlý tech. stav riešime výmenu jestv. dreveného obkladu. Nahradzujeme ho v rovnakom rozsahu, vid. špecifikácia v PD. Na stĺpy v hale, pri fasáde navrhujeme lokálne obloženie s molitanom. Predmetom obnovy v hale bude aj tribúna pre divákov v rozsahu: výmeny sedákov novej farebnosti, oceľovej konštrukcie tribúny, výplní zábradlia a výmena podlahy tribúny. Súčasťou tribúny je aj presklenný priestor pre réžiu, ktorú navrhujeme s komplexnou obnovou. V projekte navrhujeme výmenu ozvučenia športovej haly. Rekonštrukciou predmetných priestorov nemeníme jestvujúce požiarne úseky ani nemeníme statiku jestvujúcej stavby. Jestvujúci vstup do objektu z exteriéru je bezbariérový. Objekt je vybavený výťahom a tak je zabezpečený bezbariérový prístup do všetkých podlaží. Toaleta s bezbariérovým vybavením je súčasťou objektu. Podrobne Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladov v prílohe projektová dokumentácia, ktorá tvorí Prílohu č. B.1 Časti B. Opis predmetu zákazky (ďalej len „predmet zákazky“ alebo „dielo“).
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 571 870.75
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na športových halách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sasinkova 901/2
  • Mesto: Malacky
  • PSČ: 90101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.06.2024
  • Dátum ukončenia: 31.08.2024
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V prípade schválenia finančných prostriedkov poskytovateľom z fondu: „Fond na podporu športu“.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (stavebné práce na pozemných stavbách) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 500.000,- EUR bez DPH, pričom z toho: - min. jedna zákazka bola v hodnote 250 000 EUR bez DPH - min. jedna zákazka, kde sa realizoval umelý PVC športový povrch na ploche min. 500 m2. Uvedené min. štandardy je možné preukázať aj 1 referenciou/zákazkou pri splnení fin. limitu. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Pre Zoznam stavebných prác môže uchádzač vyplniť Príloha č. D.1 časti D súťažných podkladov. V referenciách, resp. potvrdeniach odberateľov odporúčame uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie – deň, mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného experta spĺňajúceho stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na experta uchádzač preukáže predložením požadovaného platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho – pozemné stavby alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač vo svojej ponuke uvedie informáciu o súčasnej pracovnej pozícií experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na experta: Expert č. 1: Stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby: • Expert musí disponovať oprávnením na pozemné stavby v zmysle ustanovenia § 45 ods. 1 písm. b) a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) – uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu. Ostatné informácie k podmienkam účasti viď časť D. Podmienky účasti v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena diela EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: váha 100%
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Viď súťažné podklady príloha Návrh zmluvy o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: automaticky cez IS EVO budú sprístupnené ponuky a zaslaná zápisnica
  • Miesto otvárania ponúk: MSÚ Malacky
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie- zakaziek/detail/dokumenty/436795
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie- zakaziek/detail/dokumenty/436795
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady, reps. Iný dokument k zákazke pre prípad vysvetlenia a doplnenia
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO - IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)