1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/DI10/4
- Názov : Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
- Opis: Predmetom Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) je poskytnutie služieb pravidelných servisných prehliadok, údržby a opráv osobných a úžitkových služobných motorových vozidiel objednávateľa vrátane dodávok súvisiaceho vybavenia a originálnych náhradných dielov schválených výrobcom pre továrenské značky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 867.04
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50112000, 09211100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Bratislava
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: iné ako sídlo verejného obstarávateľa: územie hlavného mesta Bratislava
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 69 867.04
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 16.3. Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO)
- Opis podmienky účasti: 16.3.1. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odoberateľov v min. kumulatívnej hodnote 50 000 eur s DPH. Dokladom je referencia, ak odoberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie: - Min. 1 (jednu) zákazku, ktorá preukazuje poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky, zn. servis a údržba osobných motorových vozidiel. - 1 (jednu) zákazku, ktorá bola v hodnote minimálne 40 000,00 eur s DPH Uchádzač môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min (pozri prílohu č. 4 Výzvy): -názov a sídlo odberateľa -názov zmluvy/objednávky -predmet poskytnutej služby (stručný opis poskytnutých služieb) -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie -doba poskytnutia od - do (deň/ mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb v eur (z ceny poskytnutej služby za požadované obdobie) -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail) V prípade, ak uchádzač uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytnutie služieb (zmluvy) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky služieb, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety predchádzajúceho odseku preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 16.4. ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO)
- Opis podmienky účasti: 16.4.1. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol v zozname minimálne šesť odborne spôsobilých osôb na predmet zákazky, tzn. minimálne štyroch servisných technikov/ automechanikov s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky, minimálne jedného lakovača (lakýrnika) s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky a minimálne jedného auto-klampiara s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivé osoby , uchádzač preukáže predložením: - profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou, - fotokópie platných dokladov preukazujúce odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb na predmet zákazky ako napr.: platné oprávnenie resp. osvedčenie (výučný list) VO odporúča, aby predložený životopis príslušného experta obsahoval nasledovné údaje: a) meno a priezvisko príslušného experta, b) história zamestnania/ praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky: - zamestnávateľ/ objednávateľ, - pracovná pozícia/ funkcia, - opis pracovnej náplne/ odborné skúsenosti, - miesto, mesiac a rok zamestnania/ plnenia od-do, c) dátum a podpis osoby.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eur s DPH (uvedenú v dokumente ponuky podľa Prílohy č. 1 Výzvy) v porovnaní s celkovými cenami za predmet zákazky v eur s DPH uvedenými v ponukách ostatných uchádzačov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.02.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 08.02.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=2305
- Označenie dokumentu/zákazky: Výzva na predkladanie ponúk
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)