Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
Kód zákazky: 2024/DI10/4
Kód oznámenia: 3051 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34300000-0
Predpokladaná hodnota: 69 867,04 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 31.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie slobody
81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81005 Slovensko iné ako sídlo verejného obstarávateľa: územie hlavného mesta Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) je poskytnutie služieb pravidelných servisných prehliadok, údržby a opráv osobných a úžitkových služobných motorových vozidiel objednávateľa vrátane dodávok súvisiaceho vybavenia a originálnych náhradných dielov schválených výrobcom pre továrenské značky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1271803
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (ID: 27596)
  • Zákazka: Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel (ID: 496358)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
  • IČO: 30416094
  • DIČ: 2020799209
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Katarína Molčanová
  • E-mail: katarina.molcanova@mindop.sk
  • Telefónne číslo: +421259494462
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2305
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/DI10/4
  • Názov: Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
  • Opis: Predmetom Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) je poskytnutie služieb pravidelných servisných prehliadok, údržby a opráv osobných a úžitkových služobných motorových vozidiel objednávateľa vrátane dodávok súvisiaceho vybavenia a originálnych náhradných dielov schválených výrobcom pre továrenské značky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 69 867.04
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 69 867.04
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: iné ako sídlo verejného obstarávateľa: územie hlavného mesta Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 16.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu/ úradne osvedčenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať služby, dodávať tovar, nie staršieho ako tri mesiace, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (Výpis z Obchodného alebo živnostenského registra). Právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v registroch nemajú povinnosť predkladať výpis z Obchodného alebo živnostenského registra. - Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preverí z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov z portálu oversi.gov.sk, ktorý je vedený Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. 16.2. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením naskenovaného originálu čestného vyhlásenia (pozri prílohu č. 2 Výzvy), v ktorom prehlási, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len „EK“), ktorá sa realizuje výlučne prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy – informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len „IS EVO“). IS EVO je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk/ (ďalej aj ako „portál EPVO“). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v IS EVO na stránke https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=2305 a v profile verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2305 tzn. v elektronickom úložisku zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 43 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Elektronickú ponuku môže predložiť uchádzač, ktorý je registrovaný na portáli EPVO. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. Viac o IS EVO nájdete tu https://www.isepvo.sk/najcastejsie-otazky/. V karte Príručky nájdete dokumentáciu k IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/ uchádzačom sledovať informácie týkajúce sa IS EVO najmä: aktuality, príručky záujemca/uchádzač, videonávody, apod. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet (pokiaľ ešte nebol vytvorený na adrese https://www.uvo.gov.sk/ - ďalej ako „portál ÚVO“) za účelom následnej registrácie nového hospodárskeho subjektu (ďalej len „HS“) alebo za účelom priradenia účtu k už registrovanému HS, pričom uvedené je potrebné vykonať cez portál EPVO, ktorý spravuje Úrad vlády. Prihlasovacie údaje (e-mail a heslo) všetkých používateľov (verejný obstarávatelia/obstarávatelia, záujemcovia/ uchádzači, členov komisie a kontrolných orgánov) do nového portálu EPVO ostávajú rovnaké ako do portálu ÚVO. Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli https://www.isepvo.sk/ kliknutím na tlačítko „Prihlásiť sa“ a následne na tlačítko „Vytvorenie účtu“. Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu „Hospodárske subjekty“ (1.) kliknutím na zelené tlačidlo „Pridať hospodársky subjekt“ (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo „Registrácia“ (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Ak bol registrovaný zahraničný hospodársky subjekt, validačný kód bude zaslaný hospodárskemu subjektu/ poverenej osobe doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo „Validovať“, zadajte validačný kód, vyznačte položku „Nie som robot“ prípadne vyriešte miniúlohu „CAPTCHA“, ak sa zobrazí a následne stlačte tlačidlo „ZVALIDOVAŤ“. Telefonické kontakty verejného obstarávateľa slúžia len na potvrdenie funkčnosti IS EVO, nie na vysvetľovanie. V prípade otázok týkajúcich sa IS EVO môžu záujemcovia/ uchádzači požiadať o pomoc s prácou v IS EVO elektronicky na eplatforma@vlada.gov.sk príp. telefonicky počas pracovných dní na +421 2 209 25 100 (alebo na tel. číslach s koncovkou 323 až 327), link https://www.isepvo.sk/helpdesk/. 24. ĎALŠIE OSOBITNÉ INFORMÁCIE A PODMIENKY: 24.1. Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 24.2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 24.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 24.4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.5. V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 24.6. V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 24.6.1. zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch, 24.7. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 24.8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 24.9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/DI10/4
  • Názov : Servis, údržba a oprava služobných motorových vozidiel
  • Opis: Predmetom Rámcovej dohody o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva“) je poskytnutie služieb pravidelných servisných prehliadok, údržby a opráv osobných a úžitkových služobných motorových vozidiel objednávateľa vrátane dodávok súvisiaceho vybavenia a originálnych náhradných dielov schválených výrobcom pre továrenské značky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 867.04
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50112000, 09211100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: iné ako sídlo verejného obstarávateľa: územie hlavného mesta Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 69 867.04
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 16.3. Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona (§ 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO)
  • Opis podmienky účasti: 16.3.1. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odoberateľov v min. kumulatívnej hodnote 50 000 eur s DPH. Dokladom je referencia, ak odoberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie: - Min. 1 (jednu) zákazku, ktorá preukazuje poskytnutie služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky, zn. servis a údržba osobných motorových vozidiel. - 1 (jednu) zákazku, ktorá bola v hodnote minimálne 40 000,00 eur s DPH Uchádzač môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min (pozri prílohu č. 4 Výzvy): -názov a sídlo odberateľa -názov zmluvy/objednávky -predmet poskytnutej služby (stručný opis poskytnutých služieb) -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie -doba poskytnutia od - do (deň/ mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb v eur (z ceny poskytnutej služby za požadované obdobie) -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail) V prípade, ak uchádzač uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytnutie služieb (zmluvy) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávky služieb, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služieb realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety predchádzajúceho odseku preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 16.4. ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (§ 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO)
  • Opis podmienky účasti: 16.4.1. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol v zozname minimálne šesť odborne spôsobilých osôb na predmet zákazky, tzn. minimálne štyroch servisných technikov/ automechanikov s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky, minimálne jedného lakovača (lakýrnika) s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky a minimálne jedného auto-klampiara s minimálnou dĺžkou odbornej praxe 3 roky. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivé osoby , uchádzač preukáže predložením: - profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou, - fotokópie platných dokladov preukazujúce odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb na predmet zákazky ako napr.: platné oprávnenie resp. osvedčenie (výučný list) VO odporúča, aby predložený životopis príslušného experta obsahoval nasledovné údaje: a) meno a priezvisko príslušného experta, b) história zamestnania/ praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky: - zamestnávateľ/ objednávateľ, - pracovná pozícia/ funkcia, - opis pracovnej náplne/ odborné skúsenosti, - miesto, mesiac a rok zamestnania/ plnenia od-do, c) dátum a podpis osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eur s DPH (uvedenú v dokumente ponuky podľa Prílohy č. 1 Výzvy) v porovnaní s celkovými cenami za predmet zákazky v eur s DPH uvedenými v ponukách ostatných uchádzačov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=2305
  • Označenie dokumentu/zákazky: Výzva na predkladanie ponúk
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)