ORL – endoskopická zostava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ORL – endoskopická zostava
Kód zákazky: VOU-2024/1
Kód oznámenia: 2853 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33168000-5
Predpokladaná hodnota: 98 174,06 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.2.2024 12:00
Vyhlásenie: 31.1.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Rastislavova
04191 Košice
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Rastislavova Košice 04191 Slovensko Tovar (prístroj) je určený pre Otorinolaryngologické oddelenie
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia endoskopickej zostavy (ďalej len „tovar, resp. „prístroj“), ktorá je potrebná z dôvodu zabezpečenia poskytovania zdravotnej starostlivosti pacientom. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp. preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1272162
1. Základné údaje
  • Organizácia: Východoslovenský onkologický ústav, a.s. (ID: 45425)
  • Zákazka: ORL – endoskopická zostava (ID: 496454)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
  • IČO: 36603350
  • DIČ: 2022124159
  • Internetová adresa (URL): https://www.vou.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Rastislavova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 04191
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Františka Šováriová, MBA, MPH
  • E-mail: sovariova@vou.sk
  • Telefónne číslo: +421911289285
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9442
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VOU-2024/1
  • Názov: ORL – endoskopická zostava
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia endoskopickej zostavy (ďalej len „tovar, resp. „prístroj“), ktorá je potrebná z dôvodu zabezpečenia poskytovania zdravotnej starostlivosti pacientom. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp. preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 98 174.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33124100, 51410000, 50421000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Rastislavova 43
  • Mesto: Košice - mestská časť Juh
  • PSČ: 04191
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Tovar (prístroj) bude dodaný na Otorinolaryngologické oddelenie
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady a dokumenty, prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO). Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Uchádzač musí spĺňať podmienku týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO, musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. -Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 32 ods. 1 písm. a) a písm. f) ZVO nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do ZHS, ktorú uvedie v dokumente - Príloha č. 1 Identifikačné údaje uchádzača, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do ZHS podľa § 152 ZVO. Zápis do ZHS je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f), 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 ZVO a zároveň verejný obstarávateľ overí v zozname osôb so zákazom účasti vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, či sa uchádzač v tomto zozname nenachádza. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podpísaním Prílohy č. 4 Výzvy deklaruje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Podmienky účasti preukazujúce osobné postavenie sú kompletne uvedené v dokumente s názvom Výzva na predkladanie ponúk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: ORL – endoskopická zostava
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VOU-2024/1
  • Názov : ORL – endoskopická zostava
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia endoskopickej zostavy (ďalej len „tovar, resp. „prístroj“), ktorá je potrebná z dôvodu zabezpečenia poskytovania zdravotnej starostlivosti pacientom. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp. preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 98 174.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33124100, 51410000, 50421000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Rastislavova 43
  • Mesto: Košice - mestská časť Juh
  • PSČ: 04191
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Tovar (prístroj) je určený pre Otorinolaryngologické oddelenie
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa resp. odberateľa), zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia, rozsah a charakter dodávok tovaru- stručný opis, kontaktná osoba objednávateľa (v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt resp. e-mailový kontakt), celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH resp. celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky (endoskopické prístroj). Zoznam musí obsahovať dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru (napr. referencia vystavená objednávateľom/odberateľom tovaru) Ak sa referencia, ktorú uchádzač predkladá nachádza v Evidencií referencií, ktorá je spravovaná Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný webový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí náhľadom (presná web.stránka: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii ) Minimálna úroveň požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 potvrdenú referenciu v rámci posudzovaného obdobia o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného tovaru (t.j. endoskopická zostava v min. rozsahu ako je predmet zákazky) v min. hodnote 65 000,00 eur bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v dokumente s názvom Výzva na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: uvedené v dokumente Príloha č. 7 Kúpna zmluva
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky, online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496454
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496454
  • Označenie dokumentu/zákazky: Výzva na predkladanie ponúk vrátane príloh
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Východoslovenský onkologický ústav, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)