Informácie
Názov zákazky:
Asfaltové zmesi
Kód zákazky:
MČP_01/2024_AZ
Kód oznámenia:
2769 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
1 500 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
26.2.2024 10:00
Vyhlásenie:
30.1.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Kutlíkova
85212 Bratislava - mestská časť Petržalka
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Kutlíkova Bratislava - mestská časť Petržalka 85212 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodanie obaľovanej „Asfaltovej zmesi“, ktoré bude odoberať Objednávateľ vlastnou dopravou v mieste výrobne asfaltových zmesí (VAZ) Predávajúceho 1 alebo Predávajúceho 2. Kupujúci požaduje dodávanie predmetu zákazky z nasledovných druhov asfaltových zmesí: chodníkový AC 8 O 50/70 II a cestný AC 11 O 50/70 II. Asfaltový betón a výrobňa asfaltových zmesí musí spĺňať TECHNICKO-KVALITATÍVNE PODMIENKY na HUTNENÉ ASFALTOVÉ ZMESI, ktoré vydalo Ministerstvo dopravy a výstavby SR Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 5 týchto súťažných podkladov. Obaľovaná asfaltová zmes za tepla – asfaltový betón musí spĺňať technické podmienky uvedené TKP 6/Hutnené asfaltové zmesi vydané MDVRR SR. Celkový objem plnenia predstavujúci predmet plnenia bude medzi Predávajúceho 1 a predávajúceho 2 rozdelený v pomere 60:40, a to takým spôsobom, že 60% objemu plnenia zabezpečí Predávajúci č. 1 a 40% objemu plnenia zabezpečí Predávajúci č. 2 rovnomerne počas celej doby plnenia zákazky (trvania zmluvy). Rozdelenie objemu plnenia v uvedenom pomere 60% Predávajúci 1 a 40% Predávajúci 2 sa vzťahuje aj na celkovú cenu, ako aj na počet ton jednotlivých frakcií. Predpokladaný maximálny týždenný odber od oboch Dodávateľov je vo výške 750 ton a bude ovplyvnený počasím a postupom prác rekonštrukcie chodníkov mestskej časti (nebude rovnaký každý týždeň). Objednávateľ požaduje, aby obaja Dodávatelia mali fixnú týždennú rezervu 250 t asfaltu výlučne pre potreby objednávateľa pre prípad navýšenia odberu od predpokladané množstva hláseného vo štvrtok do16tej. Objednávateľ týždeň vopred (do štvrtka 16:00) nahlási obom Dodávateľom predpokladaný odber na ďalší týždeň v prípade ak plánuje odobrať viac ako 250t od každého Dodávateľa. V prípade neplánovaných udalostí na strane objednávateľa (napr. zmeny počasia, prekážky v asfaltovaní), ktoré spôsobia menší objem odberu, nie je povinný odobrať celé množstvo z týždennej objednávky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.