Cestné smerové stĺpiky.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Cestné smerové stĺpiky.
Kód zákazky: 08389/2024/ODDVO
Kód oznámenia: 3276 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34920000-2
Predpokladaná hodnota: 592 173,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.3.2024 09:00
Vyhlásenie: 2.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Majerská cesta
97496 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Majerská cesta Banská Bystrica 97496 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je priebežné dodanie tovaru - cestných smerových stĺpikov, plastových pätiek a zvodidlových odrazníkov vrátane dopravy a vykládky na miesto určenia v zmysle rámcovej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Predpokladané množstvá jednotlivých tovarov uvedené v súťažných podkladoch sú orientačné, pričom nie sú záväzné. Tovary budú dodané v druhu, množstvách, spôsobom a lehotách uvedených v konkrétnych čiastkových objednávkach verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia tovaru je uvedená v časti B. súťažných podkladov a ich prílohách, najmä v rámcovej zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1270274
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. (ID: 98028)
  • Zákazka: Cestné smerové stĺpiky. (ID: 495823)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 2044cf1e-455a-41e4-a7c7-31b8058420a3
  • Identifikátor verzie oznámenia: 994c268d-a945-4df8-a0af-126c222a37b9
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
  • IČO: 36836567
  • DIČ: 2022451189
  • Adresa
  • Ulica: Majerská cesta
  • Číslo: 94
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97496
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.debnarova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: 0949014601
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/10066
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 08389/2024/ODDVO
  • Názov: Cestné smerové stĺpiky.
  • Opis: Predmetom zákazky je priebežné dodanie tovaru - cestných smerových stĺpikov, plastových pätiek a zvodidlových odrazníkov vrátane dopravy a vykládky na miesto určenia v zmysle rámcovej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Predpokladané množstvá jednotlivých tovarov uvedené v súťažných podkladoch sú orientačné, pričom nie sú záväzné. Tovary budú dodané v druhu, množstvách, spôsobom a lehotách uvedených v konkrétnych čiastkových objednávkach verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia tovaru je uvedená v časti B. súťažných podkladov a ich prílohách, najmä v rámcovej zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 592 173.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Cestné príslušenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Plastové výrobky
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 a § 34 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov týkajúce sa osobného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO , vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Cestné smerové stĺpiky.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 08389/2024/ODDVO
  • Názov : Cestné smerové stĺpiky.
  • Opis: Predmetom zákazky je priebežné dodanie tovaru - cestných smerových stĺpikov, plastových pätiek a zvodidlových odrazníkov vrátane dopravy a vykládky na miesto určenia v zmysle rámcovej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. Predpokladané množstvá jednotlivých tovarov uvedené v súťažných podkladoch sú orientačné, pričom nie sú záväzné. Tovary budú dodané v druhu, množstvách, spôsobom a lehotách uvedených v konkrétnych čiastkových objednávkach verejného obstarávateľa. Podrobná špecifikácia tovaru je uvedená v časti B. súťažných podkladov a ich prílohách, najmä v rámcovej zmluve, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Cestné príslušenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Plastové výrobky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: - súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, v súhrnnej hodnote minimálne dosahujúcej sumu 300 000 € bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka cestných smerových stĺpikov a/alebo zvodidlových odrazníkov. V prípade, ak tovar dodával uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba tovary dodávané ním samotným. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkovej hodnoty dodaného tovaru).
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona bude splnená, ak uchádzač predloží: - kópiu/originál/úradne overenú kópiu certifikátov o nemennosti parametrov vydaných v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 305/2011 z 9. marca 2011 – Nariadenie o stavebných výrobkoch alebo CPR vzťahujúcich sa k premetu zákazky. Kópia/originál/úradne overená kópia certifikátu musí byť vydaná autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Pod cenou sa rozumie celková cena za premet zákazky v EUR s DPH, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritérií a ktorá je výsledkom sčítania jednotlivých položiek uvedených v prílohe č. 2 SP – Špecifikácia predmetu zákazky a cenová kalkulácia. Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/51959/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/51959/summary
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID zákazky 51959
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: V zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)