Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu
Kód zákazky: 012024
Kód oznámenia: 3310 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39112000-0
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 2.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Stará Bystrica
Adresa: Stará Bystrica
02304 Stará Bystrica
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Stará Bystrica Stará Bystrica 02304 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie 300 ks konferenčných stoličiek a spojovníkov, 27 ks obdĺžnikových stolov a 5 ks kruhových stolov ako vybavenie sály kultúrneho domu. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 1 - opis predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Stará Bystrica

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1272897
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Stará Bystrica (ID: 61078)
  • Zákazka: Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu (ID: 496648)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Stará Bystrica
  • IČO: 00314307
  • DIČ: 2020553282
  • Adresa
  • Ulica: Stará Bystrica
  • Číslo: 537
  • Mesto: Stará Bystrica
  • PSČ: 02304
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starabystrica@starabystrica.sk
  • Telefónne číslo: 0414395122
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Stará Bystrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4868
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov: Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie 300 ks konferenčných stoličiek a spojovníkov, 27 ks obdĺžnikových stolov a 5 ks kruhových stolov ako vybavenie sály kultúrneho domu. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 1 - opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stoličky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stoly
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Obec Stará Bystrica
  • PSČ: 02304
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: sála kultúrneho domu v obci
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 012024
  • Názov : Nábytkové vybavenie sály kultúrneho domu
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie 300 ks konferenčných stoličiek a spojovníkov, 27 ks obdĺžnikových stolov a 5 ks kruhových stolov ako vybavenie sály kultúrneho domu. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 1 - opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stoličky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stoly
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 20.03.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. musí byť oprávnený dodávať tovar v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení podnikať (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predloženie informačných listov výrobkov (technický, katalógový, výrobný, príp. iný). Verejný obstarávateľ bude požadovať pred dodaním tovaru od úspešného uchádzača aj predloženie vzorky tovarov na odsúhlasenie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena za celú dodávku tovaru v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Stará Bystrica)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Stará Bystrica)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: obecný úrad Stará Bystrica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/496648
  • Označenie dokumentu/zákazky: 496648
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Stará Bystrica)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Stará Bystrica)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)