Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín
Kód zákazky: PVO/2024/O
Kód oznámenia: 3886 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 487 526,09 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 23.2.2024 09:00
Vyhlásenie: 7.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Odorín
Adresa: Odorín
05322 Odorín
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Odorín Odorín 05322 Slovensko Areál základnej školy, parcela č. 226/3 v k.ú. Odorín, okres Spišská Nová Ves.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dostavba a rekonštrukcia Materskej školy v obci Odorín za účelom rozšírenia existujúcich kapacít. Materská škola sa nachádza v budove Základnej školy obci Odorín. Dostavba bude mať jednoduchý a pravidelný pôdorys obdlžníkového tvaru a od existujúcej budovy základnej školy bude vzdialená 4,00 m, prevádzkovo prepojená prízemnou spojovacou chodbou. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: - spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, - porealizačné zameranie stavby geodetom (geometrický plán), - zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby (doklad o prevzatí odpadu a fotokópie záznamov o prevádzke vozidiel ktorými bol odpad vyvážaný). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Odorín

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1270477
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Odorín (ID: 83259)
  • Zákazka: Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín (ID: 495895)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0a19aa1e-e53f-464c-ba0f-7d362a8e8377
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Odorín
  • IČO: 00329428
  • DIČ: 2020717809
  • Adresa
  • Ulica: Odorín
  • Číslo: 266
  • Mesto: Odorín
  • PSČ: 05322
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Odorín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6121
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PVO/2024/O
  • Názov: Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín
  • Opis: Predmetom zákazky je dostavba a rekonštrukcia Materskej školy v obci Odorín za účelom rozšírenia existujúcich kapacít. Materská škola sa nachádza v budove Základnej školy obci Odorín. Dostavba bude mať jednoduchý a pravidelný pôdorys obdlžníkového tvaru a od existujúcej budovy základnej školy bude vzdialená 4,00 m, prevádzkovo prepojená prízemnou spojovacou chodbou. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: - spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, - porealizačné zameranie stavby geodetom (geometrický plán), - zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby (doklad o prevzatí odpadu a fotokópie záznamov o prevádzke vozidiel ktorými bol odpad vyvážaný). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 487 526.09
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Odorín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: parcela č. 226/3 v k.ú. Odorín, okres Spišská Nová Ves
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO. V súlade s § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Podmienky účasti môže uchádzač predbežne nahradiť v súlade s § 114 ZVO jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: a) Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že v tomto verejnom obstarávaní sa uplatňujú zelené prvky verejného obstarávania. Bližšie informácie sa nachádzajú v zmluve o dielo. b) Verejný obstarávateľ upozorňuje aj na povinnosť dodržiavať metodiku k výstavbe a obnove budov Plánu obnovy, v rámci ktorého sa vyžaduje o.i. ČV o nakladaní s odpadmi. Bližšie informácie sa nachádzajú v zmluve o dielo. c) Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na zvyšovanie kapacít materských škôl (Kód výzvy: 06R01-20-V02). Čerpanie týchto prostriedkov sa riadi príslušnou legislatívou a pokynmi vykonávateľa výzvy, ktorým je Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky (ďalej len „MŠVVaŠ“) a z vlastného rozpočtu verejného obstarávateľa. d) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.05.2024 (nie vymedzená mesiacmi ako je uvedené ďalej - elektronická platforma však nepripúšťa vyplnenie konkrétneho dátumu). e) Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PVO/2024/O
  • Názov : Dostavba a rekonštrukcia MŠ v obci Odorín
  • Opis: Predmetom zákazky je dostavba a rekonštrukcia Materskej školy v obci Odorín za účelom rozšírenia existujúcich kapacít. Materská škola sa nachádza v budove Základnej školy obci Odorín. Dostavba bude mať jednoduchý a pravidelný pôdorys obdlžníkového tvaru a od existujúcej budovy základnej školy bude vzdialená 4,00 m, prevádzkovo prepojená prízemnou spojovacou chodbou. Súčasťou realizácie sú aj služby, ktoré je spolu so stavebnými prácami potrebné vykonať, a to najmä: - spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia stavby, - porealizačné zameranie stavby geodetom (geometrický plán), - zneškodnenie prípadne zhodnotenie odpadov, ktoré vznikli pri realizácii stavby (doklad o prevzatí odpadu a fotokópie záznamov o prevádzke vozidiel ktorými bol odpad vyvážaný). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 487 526.09
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Odorín
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Areál základnej školy, parcela č. 226/3 v k.ú. Odorín, okres Spišská Nová Ves.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.01.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet. Uchádzač zároveň predloží Čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. c) - uvedením aritmetického priemeru ukazovateľov likvidity 1., 2. a likvidity 3. stupňa za posledné 3 účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehlásenie o splnení aritmetického priemeru ukazovateľov likvidity 1., 2. a likvidity 3. stupňa s uvedením presnej číselnej hodnoty predmetného ukazovateľa. Minimálne požadované hodnoty likvidity: • Likvidity 1. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 0,2; • Likvidity 2. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 0,7; • Likvidity 3. stupňa – hodnota musí byť rovná alebo vyššia ako 1,5; Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia SR, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V súlade s §38 ods. 9 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 1. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba (PO): Likvidita 1. stupňa (pohotová likvidita) = Finančné účty / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (PO) = (r.72 + r.73 + r.66) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie. Výpočet ukazovateľa likvidity 1. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba (FO): Likvidita 1. stupňa (pohotová likvidita) = Finančné účty / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 1. stupňa (FO) = r.9 / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je PO: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (PO) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je FO: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (FO) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je PO: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (PO) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je FO: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (FO) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) – zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnení a stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác ... atď.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže skúsenosť s min. 1 zrealizovanou zákazkou podobnou predmetu zákazky (pozemná stavba, novostavba alebo rekonštrukcia, prístavba), v min. hodnote 450 tis. Eur bez DPH. V prípade zrealizovania stavby v inej mene ako EUR, hodnota zákazky sa prepočítava k hodnote v EUR ku dňu zverej. tejto Výzvy. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) – opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží: 1.platnú licenciu na zhotovenie tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS) podľa STN 732901 vydanej príslušným akreditovaným inšpekčným orgánom alebo iného ekvivalentu dokladu, ktorý preukáže pri zatepľovaní obvodového plášťa objektu, a ktorým preukáže spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre s životnosť zateplenia; 2. platnú licenciu vydanú nezávislou inštitúciou, ktorou sa potvrdzuje splnenie požiadaviek pre zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa technickej normy STN 73 3134:2014 alebo iného ekvivalentu dokladu; 3. platnú licenciu na zhotovenie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov plochých striech alebo iného ekvivalentu dokladu; Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených naplnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí disponovať: 1. min. 1 osobou, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stav. prác stavbyvedúci. Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné min. požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák.č. 138/1992 Zb. . o autoriz. architektoch a autoriz. inžinieroch v zn.nesk.predpisov. - min. 1 pozemná stavba zrealizovaná vo funkcii stavbyvedúceho. 2. min. 1 osobu v pozícii revízneho technika (VTZ EZ podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z.), ktorý musí spĺňať nasledovné min. požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť: Osvedčenie o odbornej spôsobilosti revízneho technika vyhradených technických zariadení elektrických (E2 – technické zariadenie s napätím do 1 000 V vrátane bleskozvodu) pri činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom v objekte triedy B vrátane bleskozvodu v zmysle § 24 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo ekvivalentný doklad. - min. 1 pozemná stavba zrealizovaná v pozícii revízneho VTZ EZ. Dôkazové prostriedky: a.) Štruktúrovaná inf. obsahujúca údaje o vzdelaní a odbornej praxi vo funkcii stavbyvedúceho/ revízneho technika, viažucej sa k podmienke účasti, kontaktné údaje na osoby, kt. vedia potvrdiť účasť na zrealizovaných zákazkách vo funkcii stavbyvedúceho. b) Osvedčenie vydané SKSI /Osvedčenie o odbornej spôsobilosti revízneho technika vyhradených technických zariadení elektrických alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. c) Čestné vyhlásenie stavbyvedúceho/ revízneho technika, že ako stavbyvedúci/ revízny technik bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp., že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) – v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001, a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. To znamená, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát podľa normy ISO 14001 za ekvivalentný k certifikátu EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS. V prípade, že požadovaný certifikát alebo ekvivalentný doklad v čase predloženia ponuky stratí platnosť a certifikačná autorita vydávajúca príslušný certifikát alebo orgán vydávajúci ekvivalentné doklady ich platnosť predlžuje automaticky, do x mesiacov od ukončenia príp. objektívnych okolností (napr. do mesiaca až troch v nadväznosti na typ certifikačnej autority alebo orgánu vydávajúceho ekvivalentné doklady), je uchádzač vo svojej ponuke povinný predložiť dôkaz o „automatickom predĺžení požadovaného certifikátu alebo ekvivalentného dokladu spolu s požadovaným certifikátom alebo ekvivalentným dokladom“. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 34 ods. 1 písm. j) - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže, že má k dispozícii: min. 1ks nákladné auto, 1 ks bager alebo UNC s podkopom, vibračná doska, min. 200 m2 certifikovaného lešenia. Uchádzač predloží aj dôkaz dispozície/ vlastníctva napr. v prípade nákladného auta a bagra alebo UNC kópiu o osvedčení evidencie vozidla - obidve strany; v prípade lešenia v podobe záznamu o zaradení do DHM a certifikát. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods.3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH. Váha tohto kritéria je max. 70 bodov za najnižšiu ponukovú cenu.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Celková cena diela s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v pracovných dňoch, pričom musia byť dodržané všetky normy a technologické postupy. Váha tohto kritéria je max. 30 bodov za najkratší ponukový termín.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: 2. Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v pracovných dňoch
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: Ak nastanú skutočnosti v súlade s § 57 ZVO.
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Vyžaduje sa realizačná zábezpeka vo výške 5 % z celkovej ceny diela s DPH. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Odorín)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Odorín)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 23.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie aj ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO disponuje funkcionalitou, pri ktorej sa po otvorení ponúk automaticky vygeneruje zápisnica z jej otvárania a zašle sa formou notifikácie každému uchádzačovi.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 14.000 EUR. Podrobnosti sú uvedené v bode 17 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/495895
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/495895
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Odorín)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Odorín)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)