Softskillové školenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Softskillové školenia
Kód zákazky: 70/10303/2023
Kód oznámenia: 4460 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 80570000-0
Predpokladaná hodnota: 147 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 12.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava
NUTS: SI -
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

STRUČNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Vzdelávanie v oblasti práce s ľudskými zdrojmi - Softskillové školenia ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY) - Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ďalej aj „verejný obstarávateľ" alebo „Objednávateľ") - školenia budú zamerané na rozvoj mäkkých zručností, predovšetkým v oblastiach: leadership, efektívna komunikácia, riešenie konfliktov, vyjednávacie zručnosti, prezentačné zručnosti, stres management, time management, motivácia a delegovanie, prozákaznícka orientácia. Školenia budú kategorizované podľa témy a náročnosti. - kapacita školenia maximálne 12 (dvanásť) zamestnancov/skupina, - 1 (jeden) školiaci deň = 8 (osem) hodín, - školenia budú jednodňové a dvojdňové, prípadne po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj viac dňové školenia, - školenia budú organizované prezenčnou formou. Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj online školenia formou video konferencie, - Poskytovateľ zabezpečí školiace materiály pre prezenčné ako aj pre online školenia uskutočnené formou video konferencie, tzn. materiály v papierovej a elektronickej forme, - Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie, stravovanie a dopravu pre školených zamestnancov. V prípade realizácie školenia v školiacom stredisku Liptovský Ján Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie a stravovanie aj pre lektorov školenia. Náklady spojené s dopravou a cestovnými náhradami lektorov školenia hradí Poskytovateľ na vlastné náklady. - Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vypracovanú záverečnú správu z každého vykonaného školenia v lehote do 7 (siedmich) dní odo dňa skončenia objednanej služby, - požadujeme od Poskytovateľa mať k dispozícii minimálne 3 lektorov, - v prípade nespokojnosti účastníkov školenia s lektorom si Objednávateľ vyhradzuje právo na zmenu lektora, - jednotlivé školenia budú objednávané podľa potreby Objednávateľa formou objednávok, potvrdených oboma zmluvnými stranami. Pred zadaním objednávky Objednávateľ dohodne s Poskytovateľom cieľ, obsah, rozsah, miesto konania a termín realizácie školenia, - školenie, ktoré bude Objednávateľom zrušené 24 hodín pred jeho začatím, nebude považované za vykonané a nebude sa fakturovať. Možnosť zrušenia školenia požadujeme formou e-mailu alebo sms správou na vopred dohodnuté kontakty. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Priestory Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. v Bratislave, prípadne v školiacom stredisku Liptovský Ján (Za plavom 10, 032 03 Liptovský Ján). Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj iné miesto realizácie predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275278
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: Softskillové školenia (ID: 495921)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : správca konta
  • E-mail: lucia.konecna@ndsas.sk
  • Telefónne číslo: 0258311151
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 70/10303/2023
  • Názov: Softskillové školenia
  • Opis: STRUČNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Vzdelávanie v oblasti práce s ľudskými zdrojmi - Softskillové školenia ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY) - Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ďalej aj „verejný obstarávateľ" alebo „Objednávateľ") - školenia budú zamerané na rozvoj mäkkých zručností, predovšetkým v oblastiach: leadership, efektívna komunikácia, riešenie konfliktov, vyjednávacie zručnosti, prezentačné zručnosti, stres management, time management, motivácia a delegovanie, prozákaznícka orientácia. Školenia budú kategorizované podľa témy a náročnosti. - kapacita školenia maximálne 12 (dvanásť) zamestnancov/skupina, - 1 (jeden) školiaci deň = 8 (osem) hodín, - školenia budú jednodňové a dvojdňové, prípadne po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj viac dňové školenia, - školenia budú organizované prezenčnou formou. Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj online školenia formou video konferencie, - Poskytovateľ zabezpečí školiace materiály pre prezenčné ako aj pre online školenia uskutočnené formou video konferencie, tzn. materiály v papierovej a elektronickej forme, - Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie, stravovanie a dopravu pre školených zamestnancov. V prípade realizácie školenia v školiacom stredisku Liptovský Ján Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie a stravovanie aj pre lektorov školenia. Náklady spojené s dopravou a cestovnými náhradami lektorov školenia hradí Poskytovateľ na vlastné náklady. - Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vypracovanú záverečnú správu z každého vykonaného školenia v lehote do 7 (siedmich) dní odo dňa skončenia objednanej služby, - požadujeme od Poskytovateľa mať k dispozícii minimálne 3 lektorov, - v prípade nespokojnosti účastníkov školenia s lektorom si Objednávateľ vyhradzuje právo na zmenu lektora, - jednotlivé školenia budú objednávané podľa potreby Objednávateľa formou objednávok, potvrdených oboma zmluvnými stranami. Pred zadaním objednávky Objednávateľ dohodne s Poskytovateľom cieľ, obsah, rozsah, miesto konania a termín realizácie školenia, - školenie, ktoré bude Objednávateľom zrušené 24 hodín pred jeho začatím, nebude považované za vykonané a nebude sa fakturovať. Možnosť zrušenia školenia požadujeme formou e-mailu alebo sms správou na vopred dohodnuté kontakty. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Priestory Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. v Bratislave, prípadne v školiacom stredisku Liptovský Ján (Za plavom 10, 032 03 Liptovský Ján). Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj iné miesto realizácie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 147 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Školenia zamerané na osobný rozvoj
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) Zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") – uchádzač je oprávnený dodať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebnú prácu, ktorá je predmetom zákazky. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) Zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ustanovenia § 152 Zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. - V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ustanovenia § 152 Zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona doložením skenu originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) Zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY Množstvo 150 (stopäťdesiat) dní/ 4 (štyri) roky OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY Na vykonanie kontroly plnenia predmetu zákazky je oprávnený vedúci oddelenia personálneho marketingu alebo ním poverená osoba. VARIANTNÉ RIEŠENIE Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. VYSVETLENIE INFORMÁCIÍ - V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie informácií k predmetnej zákazke prostredníctvom IS EVO. - Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi v tejto zákazke. - Ak si vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemca nevyžiada dostatočne vopred alebo jeho význam je z hľadiska prípravy ponuky nepodstatný, verejný obstarávateľ nie je povinný predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY - Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk. - V predloženej ponuke prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) a vyplnený položkový elektronický formulár - Špecifikácia ceny, ktorý tvorí Prílohu č. 2. Uchádzač vyplní Špecifikáciu ceny, tzn. jednotkovú cenu v eurách bez DPH, maximálne na dve desatinné miesta. Uchádzač vyplňuje len žlto označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača. - Dokumenty tvoriace ponuku, uchádzač predloží ako originály v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. PREDLOŽENIE PONUKY - Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku k predmetu zákazky. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ bude prihliadať len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky bude hľadieť ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY - Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. OBSAH PONUKY UCHÁDZAČA - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí, či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Vyplnená Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov. - Príloha č. 5 - Návrh Rámcovej dohody vrátane požadovaných príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Návrhu Rámcovej dohody s vyplnenými cenami. Návrh Rámcovej dohody musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Vyplnená Príloha č. 6 - Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. SPÔSOB URČENIA CENY - Cena za vykonanie predmetu zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky vrátane dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. - Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk potom sú nemenné a záväzné pre vystavenie Objednávky. - Prijaté ceny sú záväzné pre uzatvorenie Rámcovej dohody v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce z Objednávky a sú pevné a nemenné počas realizácie predmetu zákazky. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V takomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. - Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie Rámcovej dohody. - K faktúre je potrebné priložiť prezenčné listiny podpísané účastníkmi školení a lektormi alebo pri online výučbe doložiť prezenčnú listinu v závislosti od technických možností Poskytovateľa, tzn. elektronický doklad o účasti alebo podpísaný sken prezenčnej listiny podpísaný oprávnenou osobou Poskytovateľa. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA Rámcová dohoda. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Objednávateľ požaduje poskytnutie služby po dobu 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania sumy uvedenej v Rámcovej dohode, ktorá nemôže prekročiť finančný limit, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať plánovanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - Verejný obstarávateľ neuzavrie Rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) Zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) Zákona. Neexistenciu dôvodu na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. f) Zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) Zákona (Príloha č. 4 - Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov). - Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť Rámcovú dohodu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) Zákona. - Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. - Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi sa uchádzačom nevracajú. Verejný obstarávateľ ich uchová ako súčasť dokumentácie k obstaraniu predmetu zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Softskillové školenia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 70/10303/2023
  • Názov : Softskillové školenia
  • Opis: STRUČNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Vzdelávanie v oblasti práce s ľudskými zdrojmi - Softskillové školenia ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY) - školenia budú zamerané na rozvoj mäkkých zručností, predovšetkým v oblastiach: leadership, efektívna komunikácia, riešenie konfliktov, vyjednávacie zručnosti, prezentačné zručnosti, stres management, time management, motivácia a delegovanie, prozákaznícka orientácia. Školenia budú kategorizované podľa témy a náročnosti. - kapacita školenia maximálne 12 (dvanásť) zamestnancov/skupina, - 1 (jeden) školiaci deň = 8 (osem) hodín, - školenia budú jednodňové a dvojdňové, prípadne po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj viac dňové školenia, - školenia budú organizované prezenčnou formou. Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj online školenia formou video konferencie, - Poskytovateľ zabezpečí školiace materiály pre prezenčné ako aj pre online školenia uskutočnené formou video konferencie, tzn. materiály v papierovej a elektronickej forme, - Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie, stravovanie a dopravu pre školených zamestnancov. V prípade realizácie školenia v školiacom stredisku Liptovský Ján Objednávateľ na vlastné náklady zabezpečí ubytovanie a stravovanie aj pre lektorov školenia. Náklady spojené s dopravou a cestovnými náhradami lektorov školenia hradí Poskytovateľ na vlastné náklady. - Poskytovateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vypracovanú záverečnú správu z každého vykonaného školenia v lehote do 7 (siedmich) dní odo dňa skončenia objednanej služby, - požadujeme od Poskytovateľa mať k dispozícii minimálne 3 lektorov, - v prípade nespokojnosti účastníkov školenia s lektorom si Objednávateľ vyhradzuje právo na zmenu lektora, - jednotlivé školenia budú objednávané podľa potreby Objednávateľa formou objednávok, potvrdených oboma zmluvnými stranami. Pred zadaním objednávky Objednávateľ dohodne s Poskytovateľom cieľ, obsah, rozsah, miesto konania a termín realizácie školenia, - školenie, ktoré bude Objednávateľom zrušené 24 hodín pred jeho začatím, nebude považované za vykonané a nebude sa fakturovať. Možnosť zrušenia školenia požadujeme formou e-mailu alebo sms správou na vopred dohodnuté kontakty. MIESTO REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY Priestory Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej aj „verejný obstarávateľ“ alebo „Objednávateľ“), v Bratislave, prípadne v školiacom stredisku Liptovský Ján (Za plavom 10, 032 03 Liptovský Ján). Po dohode Objednávateľa a Poskytovateľa je možné dohodnúť aj iné miesto realizácie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Školenia zamerané na osobný rozvoj
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ 1) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona – uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky, t. j. vzdelávanie v oblasti práce s ľuďmi - softskillové školenia. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutých služieb, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa). Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom bolo poskytnutie služby (vzdelávanie v oblasti práce s ľuďmi) za obdobie 3 (troch) rokov v počte 300 (tristo) vyškolených účastníkov (súhrne za všetkých 3 (troch) lektorov, ktorých Objednávateľ požaduje). 2) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona – údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie Rámcovej dohody. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: - profesijné životopisy lektorov so skúsenosťami min. 5 (päť) rokov v oblasti školení softskillových zručností, - certifikáciu kouča ICF (International Coach Federation / Medzinárodná federácia koučov) jedného z lektorov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) Zákona. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky zahrňujúca všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 Zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 Zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (tzv. „reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 (jedna) ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/495921
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)