Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1275246
1. Základné údaje
- Organizácia: Stredná priemyselná škola, Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica (ID: 67326)
- Zákazka: Výmena 7 kusov prechodových interiérových dverí v budove klasických učební a spojovacej chodbe. (ID: 497510)
- Typ formulára: Súťaž
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Stredná priemyselná škola, Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica
- IČO: 00161594
- DIČ: 2020712298
-
Adresa
- Ulica: slovenských partizánov
- Číslo: 52
- Mesto: Považská Bystrica
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: riaditel@spspb.edu.sk
- Telefónne číslo: +421424321268
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
- Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
- Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov: Výmena 7 kusov prechodových interiérových dverí v budove klasických učební a spojovacej chodbe.
- Opis: Predmetom zákazky bude demontáž 7 kusov pôvodných interiérových dverí a následná celková montáž, murárske vysprávky a začistenie špaliet pri všetkých 7 kusoch nových plastových interiérových dverí.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
4.2 Informácie o postupe
-
4.2.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
-
4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.3.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Výmena 7 kusov prechodových interiérových dverí v budove klasických učební a spojovacej chodbe.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2024
- Názov : Výmena 7 kusov prechodových interiérových dverí v budove klasických učební a spojovacej chodbe.
- Opis: Predmetom zákazky bude demontáž 7 kusov pôvodných interiérových dverí a následná celková montáž, murárske vysprávky a začistenie špaliet pri všetkých 7 kusoch nových plastových interiérových dverí. Rozmiestnenie dverí: ? 3 kusy plastových interiérových dverí budú umiestnené na prízemí nad schodiskom, prvom a druhom nadzemnom podlaží ako vstupné dvere na chodby. ? 1 kus plastových dverí bude umiestnený na prízemí pri kávomate, pod schodiskom. ? 2 kusy plastových dverí budú umiestnené na konci chodby za telocvičňami. ? 1 kus plastových interiérových dverí bude umiestnený na chodbe, ktorá spája šatňový priestor a dielne. Veľkosť stavebných otvorov pre 7 kusov interiérových dverí: ? veľkosť otvoru pre dvere je: 330 cm. (výška) a 545 cm (šírka). Jedná sa o 3 kusy dverí. ? veľkosť otvoru pre dvere je: 330 cm (výška) a 520 cm (šírka). Jedná sa o 1 kus dverí. ? veľkosť otvoru pre dvere je: 310 cm (výška) a 260 cm (šírka). Jedná sa o 2 kusy dverí. ? veľkosť otvoru pre dvere je: 252 cm (výška) a 180 cm (šírka). Jedná sa o 1 kus dverí. 6 kusov pôvodných dverí majú kovové rámy, sú dvojkrídlové, po oboch stranách a nad dverami sú kovové rámy so sklom osadené napevno. 1 kus dverí sú dvojkrídlové plechové dvere. Rozmer otvoru na dvere 252 cm (výška) a 180 cm (šírka). Demontované pôvodné dvere bude treba rozrezať a premiestniť ku dielňam, podľa pokynu verejného obstarávateľa. Ďalšie činnosti s pôvodnými dverami si bude verejný obstarávateľ realizovať vo vlastnej réžii. Požiadavky na 7 kusov nových interiérových plastových dvier: ? bude sa jednať o nové a nepoškodené plastové interiérové dvere, ? požadujeme dvojkrídlové presklené plastové dvere, bielej farby, uzamykateľné so zámkom FAB, samozatvárací mechanizmus, na jednom kuse dverí bude kľučka, resp. madlo z oboch strán, druhý kus dverí bude možné otvoriť a následne zaistiť prostredníctvom horného a dolného zaisťovacieho kolíka, ? dvere, resp. priestor na prechádzanie dverami musí mať šírku minimálne 95 cm. a výšku 200 cm., druhé krídlo dvier môže byť menšieho rozmeru, ? po oboch stranách dverí a nad dverami budú pevne umiestnené plastové rámy so sklom, ? je potrebné, aby plastové interiérová dvere boli dostatočne pevné, nakoľko sa cez ne bude neustále chodiť, ? dvere musia spĺňať všetky platné slovenské normy, záruka na dvere minimálne 24 mesiacov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 22 629
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Ul. slovenských partizánov 1132/52
- Mesto: Považská Bystrica
- PSČ: 01701
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 29.02.2024
- Dátum ukončenia: 25.03.2024
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať predmet zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium/kritériá pre hodnotenie ponúk na základe: kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v mene EUR s DPH a zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Úspešným kandidátom bude ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na hodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste, t.j. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky. Za celkovú cenu u platcov DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom. V cenovej ponuke dodávateľa musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena s DPH za celú zákazku.
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.02.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.02.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:30
- Miesto otvárania ponúk: Víťaz zákazky bude určený z elektronickej aukcie.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497510
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická aukcia.
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Stredná priemyselná škola, Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Stredná priemyselná škola, Ul. slovenských partizánov 1132/52, Považská Bystrica)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)