Prvomájové Malacky 2024

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Prvomájové Malacky 2024
Kód zákazky: 817/2024
Kód oznámenia: 4596 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952100-3
Predpokladaná hodnota: 62 268,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 29.2.2024 15:00
Vyhlásenie: 13.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Malacky
Adresa: Bernolákova
90101 Malacky
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Bernolákova Malacky 90101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie organizácie kultúrneho podujatia „Prvomájové Malacky 2024“ vrátane technického zabezpečenia, pódií, programu, osvetlenia, ozvučenia, umiestnenie stánkov, prepojenie jednotlivých akcií a podujatí, riešenie dopravnej obsluhy. Ďalej ide o zabezpečenie mobilných WC a umývadiel, upratovania počas akcie a po kultúrnej akcii, zabezpečenie zdravotnej a bezpečnostnej služby. Rozmiestnenie dočasných objektov musí byť jasné a hierarchicky riešené tak, aby navrhovaný ústredný priestor a prepojenie zón bolo jasne čitateľné a bezkolízne. V návrhu spracovanom na úrovní ideovej štúdie je potrebné riešiť celý priestor určený na organizáciu podujatia. Riešené územie predstavuje priestor Zámockého parku pre “Prvomájové Malacky 2024”, informácie sú uvedené v priložených mapách, vymedzený priestor v priložených mapách je len orientačný. Charakter riešenia musí korešpondovať s predchádzajúcimi podujatiami a musí priniesť i nové inovatívne riešenia, mal by sa niesť v duchu charakteristiky mesta Malacky ako historicky významného sídla, ale zároveň moderného, podporujúceho turizmus a návštevnosť. Ďalšie podrobné informácie viď v zverejnených súťažných podkladoch.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Malacky

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275575
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Malacky (ID: 26501)
  • Zákazka: Prvomájové Malacky 2024 (ID: 497636)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Malacky
  • IČO: 00304913
  • DIČ: 2021049393
  • Internetová adresa (URL): https://malacky.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Bernolákova
  • Číslo: 1A
  • Mesto: Malacky
  • PSČ: 90101
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : MÚ Malacky
  • E-mail: pavel.hulin@malacky.sk
  • Telefónne číslo: 034 7966179
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4138
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 817/2024
  • Názov: Prvomájové Malacky 2024
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie organizácie kultúrneho podujatia „Prvomájové Malacky 2024“ vrátane technického zabezpečenia, pódií, programu, osvetlenia, ozvučenia, umiestnenie stánkov, prepojenie jednotlivých akcií a podujatí, riešenie dopravnej obsluhy. Ďalej ide o zabezpečenie mobilných WC a umývadiel, upratovania počas akcie a po kultúrnej akcii, zabezpečenie zdravotnej a bezpečnostnej služby. Rozmiestnenie dočasných objektov musí byť jasné a hierarchicky riešené tak, aby navrhovaný ústredný priestor a prepojenie zón bolo jasne čitateľné a bezkolízne. V návrhu spracovanom na úrovní ideovej štúdie je potrebné riešiť celý priestor určený na organizáciu podujatia. Riešené územie predstavuje priestor Zámockého parku pre “Prvomájové Malacky 2024”, informácie sú uvedené v priložených mapách, vymedzený priestor v priložených mapách je len orientačný. Charakter riešenia musí korešpondovať s predchádzajúcimi podujatiami a musí priniesť i nové inovatívne riešenia, mal by sa niesť v duchu charakteristiky mesta Malacky ako historicky významného sídla, ale zároveň moderného, podporujúceho turizmus a návštevnosť. Ďalšie podrobné informácie viď v zverejnených súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 62 268
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie kultúrnych podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: areál zámockého parku
  • Mesto: Malacky
  • PSČ: 90101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: areál zámockého parku
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. Ustanovenie § 11 ZVO tým nie je dotknuté. 1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2)Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3)Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO platí, že verejný obstarávateľ má prístup do databáz Informačných systémov (IS) verejnej správy Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný preukazovať splnenie uvedených podmienok ak je možné ich overenie v danom IS verejnej správy. 4) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti v súlade s § 32 ods. 4 a 5, resp. § 152 ZVO. 5) Podľa § 152 ZVO Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. 6) Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa odseku 5.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: a) Pre zrušenie verejného obstarávania si vyhradzujeme právo použiť primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup obstarávania zrušiť aj v prípade zmeny okolností za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. b) Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve Súťažné podklady v profile VO ako aj v EPVO - IS EVO v časti Dokumenty zákazky-Súťažné podklady (SP), ktoré obsahujú dokumenty potrebné na spracovanie ponuky a požadovaný obsah ponuky. Potrebné linky s odkazmi sú uvedené v tejto výzve. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a budú aj dostupné cez IS EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. c) Obhliadka sa neorganizuje - je nepovinná, areál parku je verejne dostupný. d) Postup zadávania zákazky a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom el. platformy EPVO - IS EVO. Informácie o el.platforme IS EVO viď na https://www.isepvo.sk/ , príručky a súvisiaca dokumentácia na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Podrobné informácie Záujemca/Uchádzač viď zverejnená Príručka používateľa informačného systému Elektronického verejného obstarávania – IS EVO, Časť Záujemca/Uchádzač – Pracovné postupy, link : https://www.isepvo.sk/wp-content/uploads/2022/03/manual_uchadzac.pdf Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt v el. platforme EPVO - IS EVO. Videonávod je zverejnený na https://www.isepvo.sk/videonavody/ 1.krok: Treba vytvorenia a aktivácia účtu . Uvedený 1.krok stačí len na kladenie otázok a notifikácie. Následne 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt (musí byť Overený HS!), na webovom sídle EPVO https://www.isepvo.sk. Pre hospodársky subjekt odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku. Uvedený proces pridelenia autentif. údajov môže trvať aj pár dní preto odporúčame si registráciu v EPVO - IS EVO vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo "vstúpiť do zákazky" napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Prípadné vysvetľovanie a doplnenie súťaž. podkladov bude zverejnené cez IS EVO a záujemca dostane aj notifikáciu. Ponuku odporúčame nahrávať do systému EPVO -IS EVO v dostatočnom predstihu ako aj mať dostatočne rýchly internet, nakoľko nahrávanie ponuky v posledných minútach nie je garantované, že ponuka bude predložená v lehote. e) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v IS EVO. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do infor. systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. f) Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne, najneskôr min. 2 prac. dni pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. g) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu, resp. doplnenie informácií v dokumentoch najneskôr 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade podstatnej zmeny zadania sa primerane predĺži lehota na predkladanie ponúk. h) Verejný obstarávateľ v prípade nejasností alebo chýbajúcich dokladoch v ponukách môže požiadať o vysvetlenie cez IS EVO, resp. doplnenie ponúk. Uchádzač musí doručiť vysvetlenie, resp. doplnenie v IS EVO do 2 prac. dní odo dňa doručenia požiadavky ak ver. obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Vysvetlením ponuky nemôže prísť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní. i) Všetky doklady v ponuke sa predkladajú ako skeny originálov alebo ich úradne overených kópií ak nie je uvedené inak. j) Uchádzači budú oboznámení s výsledkom verejného obstarávania do 5 prac. dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk. k) Všetky náklady s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. l) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že doručená ponuka môže byť zahrnutá do vyhodnotenia len za predpokladu, že predložená v zmysle podmienok výzvy a zadávacích podkladov, obsahuje všetky náležitosti definované vo výzve a v zadávacích podkladoch a bola predložená v lehote určenej na predkladanie ponúk. m) Ukončenie vyhodnotenia predložených ponúk bude do 20 prac. dní odo dňa, kedy uplynula lehota na predloženie ponúk. V odôvodnených prípadoch (napr. pri vysvetľovaní ponuky a pod.) bude uvedená lehota primerane predĺžená. n) Úspešný uchádzač doručí do 5 prac. dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku VO a výzvy na súčinnosť uchádzačom podpísaný návrh zmluvy na adresu MÚ Malacky v počte 4ks v origináli vrátane príloh. V prípade ak úspešný uchádzač nedoručí zmluvu bude sa to považovať za neposkytnutie súčinnosti a vyzvaný na podpis zmluvy bude druhý uchádzač v poradí atď. o) Dôvernosť a ochrana osobných údajov: Verejný obstarávateľ počas priebehu VO nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. podľa autorského zákona.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Prvomájové Malacky 2024
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 817/2024
  • Názov : Prvomájové Malacky 2024
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie organizácie kultúrneho podujatia „Prvomájové Malacky 2024“ vrátane technického zabezpečenia, pódií, programu, osvetlenia, ozvučenia, umiestnenie stánkov, prepojenie jednotlivých akcií a podujatí, riešenie dopravnej obsluhy. Ďalej ide o zabezpečenie mobilných WC a umývadiel, upratovania počas akcie a po kultúrnej akcii, zabezpečenie zdravotnej a bezpečnostnej služby. Rozmiestnenie dočasných objektov musí byť jasné a hierarchicky riešené tak, aby navrhovaný ústredný priestor a prepojenie zón bolo jasne čitateľné a bezkolízne. V návrhu spracovanom na úrovní ideovej štúdie je potrebné riešiť celý priestor určený na organizáciu podujatia. Riešené územie predstavuje priestor Zámockého parku pre “Prvomájové Malacky 2024”, informácie sú uvedené v priložených mapách, vymedzený priestor v priložených mapách je len orientačný. Charakter riešenia musí korešpondovať s predchádzajúcimi podujatiami a musí priniesť i nové inovatívne riešenia, mal by sa niesť v duchu charakteristiky mesta Malacky ako historicky významného sídla, ale zároveň moderného, podporujúceho turizmus a návštevnosť. Ďalšie podrobné informácie viď v zverejnených súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 62 268
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie kultúrnych podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 01.05.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO : zoznamom poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: 1.Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie nasledovnej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia výzvy (vzhľadom na to, že v roku 2020 a 2021 sa neorganizovali kultúrne podujatia hromadného charakteru) s uvedením cien, lehôt poskytnutia služby a odberateľov. Ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, účastník do zoznamu uvedie kontaktnú osobu odberateľa za účelom preverenia preukazovanej skutočnosti. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam musí obsahovať zákazky podobného charakteru (organizovanie kultúrneho podujatia vrátane technického zabezpečenia) v sumárnej hodnote min. 60 000 EUR bez DPH, pričom min. 1 zákazka bude v hodnote min. 30 000 EUR bez DPH . Uvedené sa dá splniť aj 1 zákazkou spĺňajúcou stanovené limity. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. 2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (ako uchádzač) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ideový koncept
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ideový koncept
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Návrh rozmiestnenia
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Návrh rozmiestnenia
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Grafické návrhy
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Grafické návrhy
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Programový návrh
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Programový návrh
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Návrh logistiky
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Návrh logistiky
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuková cena
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (desatiny, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: viď návrh zmluvy v súťažných podkladoch
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 15:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 29.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 15:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie je neverejné a bez účasti uchádzačov.
  • Miesto otvárania ponúk: MÚ Malacky
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497636
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497636
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Malacky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)