1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Kombinované zemné lano – spoločné obstarávanie - PCI
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024-VS-02-ZVO
- Názov : Kombinované zemné lano – spoločné obstarávanie - PCI
- Opis: Predmetom technickej špecifikácie sú kombinované zemné laná (ďalej len „KZL“), používané na výstavbu vonkajších elektrických vedení vysokého (VN) a veľmi vysokého napätia (VVN). KZL plní ochrannú funkciu vonkajšieho vedenia pred úderom blesku (zemné lano), ale zároveň vďaka integrovaným optickým vláknam aj funkciu telekomunikačnú.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 500 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Vodiče
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: - kategorizácia odpadov podľa Katalógu odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. - Karta bezpečnostných údajov (v prípade, že zariadenie obsahuje látky zaradené ako chemické látky v zmysle zákona č. 67/2010 Z.z) - čestné prehlásenie s vyjadrením popisu vplyvu na životné prostredie
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Predávajúci je povinný zabezpečiť zmluvou so subdodávateľom, aby lehoty splatnosti platieb Predávajúceho subdodávateľovi neboli dlhšie ako 60 dní po lehote alebo lehotách splatnosti platieb ustanovených zmluvou. Tento aspekt je súčasťou plnenia zmluvy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Novozámocká 3
- Mesto: Nitra
- PSČ: 94905
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrálny sklad, Novozámocká 3, 94952 Nitra, ak v Objednávke nie je uvedené iné miesto dodania Tovaru (ohraničené distribučným územím ZSD).
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Teplárenská 15
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04012
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, ak v objednávke nie je uvedené iné miesto dodania Tovaru (ohraničené distribučným územím VSD).
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Trvanie Rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 24 mesiacov od podpisu Dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa vždy o ďalších dvanásť mesiacov a to maximálne trikrát, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena. Písomné oznámenie o predĺžení Dohody je Objednávateľ povinný zaslať Predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím Doby platnosti.
- Maximálny počet obnovení: 3
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Trvanie Rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 24 mesiacov od podpisu Dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa vždy o ďalších dvanásť mesiacov a to maximálne trikrát, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena. Písomné oznámenie o predĺžení Dohody je Objednávateľ povinný zaslať Predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím Doby platnosti.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 36.1.1. zoznamu dodaných tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky realizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. 36.1.1.1. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude obstarávateľ akceptovať iba dodávky tovarov, ktorých predmetom boli kombinované zemné laná (ďalej len „KZL“), používané na výstavbu vonkajších elektrických vedení vysokého (VN) a veľmi vysokého napätia (VVN). 36.1.1.2. Uchádzač je v zozname poskytnutých služieb povinný uviesť údaje, na základe ktorých bude možné určiť splnenie min. požiadavky na typ KZL (VN/VVN). 36.1.1.3. Za dodanie tovaru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným pravidelným plnením, pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky započíta iba pomerná časť odpovedajúca dodaným a vyfakturovaným dodávkam ku dňu zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. Zo zoznamu dodaných tovarov, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie služby môže potvrdiť. 36.1.1.4. Na vyčíslenie zákaziek sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Dodatku k Úradnému vestníku EÚ. 36.1.1.5. Uchádzač musí takto preukázať poskytnutie minimálne 3 zákaziek na dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme za všetky preukazované zákazky minimálne 150 000,00 EUR bez DPH v stanovenom období.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom je Celková výhodnosť návrhu (v bodoch), bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 20% Menovitá hmotnosť
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková výhodnosť návrhu
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom je Celková výhodnosť návrhu (v bodoch), bližšie špecifikované v súťažných podkladoch. 80 % Cena tovaru
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková výhodnosť návrhu
- Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: vzorec prepočtu je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: V prípade potreby.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v rámcových dohodách, ktorých návrh je súčasťou súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Vlastné finančné prostriedky Obstarávateľa a financie z Európskej únie. Číslo projektu alebo referenčné číslo: 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.03.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.03.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: otváranie ponúk je neverejné
- Miesto otvárania ponúk: Eranet
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 20 000,00 eur (slovom dvadsaťtisíc eur) Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.07.2024
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3646
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497458
- Označenie dokumentu/zákazky: https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3646
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Eranet
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)