Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave
Kód zákazky: 3017/2024
Kód oznámenia: 4763 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71200000-0
Predpokladaná hodnota: 174 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.2.2024 10:00
Vyhlásenie: 14.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trnava
Adresa: Ulica Hlavná
91771 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Hlavná Trnava 91771 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je spracovanie kompletnej projektovej dokumentácie na stavbu „Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave“. Zámerom výstavby je novostavba parkovacieho objektu s kapacitou cca do 300 parkovacích miest. Požiadavkou mesta Trnava je výstavba modernej parkovacej budovy, v ktorej budú aplikované nové technológie a technické zariadenia. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie bude pozostávať z architektonickej štúdie, vypracovania zámeru pre zisťovacie konanie a v prípade potreby aj procesu EIA podľa zákona č. 24/2006 Z. z., dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu a vykonávanie odborného autorského dozoru. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trnava

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275612
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trnava (ID: 8776)
  • Zákazka: Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave (ID: 497596)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ffe4ed7c-ead6-4f05-ab73-474bd37c130c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trnava
  • IČO: 00313114
  • DIČ: 2021175728
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Hlavná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91771
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.burzalova@trnava.sk
  • Telefónne číslo: 333236268
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4767
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 3017/2024
  • Názov: Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave
  • Opis: Predmetom zákazky je spracovanie kompletnej projektovej dokumentácie na stavbu „Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave“. Zámerom výstavby je novostavba parkovacieho objektu s kapacitou cca do 300 parkovacích miest. Požiadavkou mesta Trnava je výstavba modernej parkovacej budovy, v ktorej budú aplikované nové technológie a technické zariadenia. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie bude pozostávať z architektonickej štúdie, vypracovania zámeru pre zisťovacie konanie a v prípade potreby aj procesu EIA podľa zákona č. 24/2006 Z. z., dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu a vykonávanie odborného autorského dozoru. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 174 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") a nesmie u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je oprávnený na výkon činnosti v zmysle § 4 alebo § 5 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO. V zmysle § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 alebo čestným vyhlásením podľa § 114, ktorý vyplní v súlade so ZVO. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V Časti II – oddiele A JED je potrebné vyplniť príslušné údaje týkajúce sa uchádzača (inej osoby, ak za túto predkladá uchádzač samostatný JED). Údaje v oddiele B, C, a D sa vypĺňajú len vtedy, ak sa uplatňujú. V Časti III – Dôvody na vylúčenie v prípade, ak uchádzač (iná osoba) spĺňa všetky podmienky, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie uvedené v oddiele C a D, nemení pred-vyplnené odpovede. V Časti IV Podmienky účasti verejný obstarávateľ obmedzil informácie požadované ako podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti na jednu otázku - či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Z tohto dôvodu postačí, ak uchádzač (iná osoba) označí odpoveď áno alebo nie v časti ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. V Časti VI. uchádzač (iná osoba) vyplní požadované údaje. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač, ktorý nie je zahraničnou osobou, nie je povinný predkladať doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) ZVO, nakoľko si ho vie verejný obstarávateľ overiť. Uchádzač, ktorý nie je zahraničnou osobou, nie je povinný predkladať doklad v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť z informačného systému Úradu pre verejné obstarávania, t.j. z Registra osôb so zákazom. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO, vysvetľovanie informácií vo výzve, podkladov, ktoré sú súčasťou výzvy a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.evo.isepvo.sk). 2. Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk. 3. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch na predloženie ponuky a/alebo v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 4. Ponuka predložená uchádzačom musí spĺňať náležitosti obsahu ponuky podľa súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku, bližšie viď. v súťažných podkladoch. 6. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je podľa § 44 ods. 3 písm. a) ZVO najlepší pomer ceny a kvality Verejný obstarávateľ rozdelil bodové hodnotenie v pomere: cena (kritérium K1) 50 / kvalita (kritérium K2) 50. Výpočet kritéria na vyhodnotenie ponúk sa bude uplatňovať: K1 + K2 = počet bodov uchádzača. Pri rovnosti bodov uchádzačov rozhoduje nižšia cena. 7. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 9. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s výzvou a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom na predmet zákazky. 10. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do termínu uvedeného vo výzve na predkladanie ponúk, t.j. do 6 mesiacov nasledujúcich po mesiaci, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. 11. Vykonať obhliadku predmetného územia, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Priestor je verejne dostupný, nie je potrebná prítomnosť kontaktnej osoby.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3017/2024
  • Názov : Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave
  • Opis: Predmetom zákazky je spracovanie kompletnej projektovej dokumentácie na stavbu „Parkovací dom na Dohnányho ulici v Trnave“. Zámerom výstavby je novostavba parkovacieho objektu s kapacitou cca do 300 parkovacích miest. Požiadavkou mesta Trnava je výstavba modernej parkovacej budovy, v ktorej budú aplikované nové technológie a technické zariadenia. Požadovaný rozsah projektovej dokumentácie bude pozostávať z architektonickej štúdie, vypracovania zámeru pre zisťovacie konanie a v prípade potreby aj procesu EIA podľa zákona č. 24/2006 Z. z., dokumentácie pre územné rozhodnutie, dokumentácie pre stavebné povolenie s podrobnosťou realizačného projektu a vykonávanie odborného autorského dozoru. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom K1 je Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR vrátane DPH. Bližšie viď. v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najlepší pomer ceny a kvality
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom K2 je uznaná kvalita predošlých realizácií osôb určených na plnenie zmluvy. Bližšie viď. v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: kvalita
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Sú uvedené v zmluve o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.02.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.02.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Online otváranie cez IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497596
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497596
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)