1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch - billboardy
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/ZNH/ÚKO/2024
- Názov : Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch - billboardy
- Opis: 1. časť - Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (billboardoch, ďalej aj „BB“) : Predmetom tejto zákazky je poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (billboardoch) za účelom propagácie aktuálnej kampane SND, každý mesiac po dobu 12 mesiacov, s výnimkou mesiaca júl 2024. Každý mesiac sa využijú tie isté vybrané plochy. Minimálne technické špecifikácie/parametre vonkajších reklamných plôch (billboardov): Produkcia billboardov: - v základnej cene prenájmu plôch je zahrnuté aj vylepenie papierového plagátu jeden krát mesačne, vyhotovenie fotodokumentácie, a to pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie a oprava reklamných plôch počas celej doby prenájmu, s využitím dodaných rezervných plagátov. Všetky ďalšie činnosti, spojené s umiestnením reklamných materiálov objednávateľa na BB (plagátovaním), avšak nad rámec riadneho výlepu (výlep mimo obvyklého termínu, fotodokumentácia navyše, rôzne dolepky, orezávanie, tlač a pod.), budú objednávateľovi fakturované zvlášť. Verejný obstarávateľ/objednávateľ je povinný dodať tlačové dáta na tlač v zodpovedajúcej kvalite, najneskôr 5 pracovných dní pred dňom požadovaného výlepu. Verejný obstarávateľ/objednávateľ zodpovedá za kvalitu tlačových dát. Tlač: 4+0 (plnofarebná) Doprava a inštalácia/deinštalácia na mieste plnenia: - Pre výlep plagátov sa vyžaduje k presnej realizácii zmluvy vizuál plagátu; verejný obstarávateľ/objednávateľ je povinný dodať poskytovateľovi služby tlačové dáta v požadovanej kvalite aspoň 5 dní pred plánovaným začiatkom kampane. Výlep sa vykoná v obvyklom termíne, a to v prvých 5 dňoch dohodnutého obdobia prenájmu. Pri oneskorenom dodaní tlačových dát, sa výlep vykoná počas 5 pracovných dní odo dňa riadneho dodania tlačových podkladov. Výlep plagátov sa vykonáva výlučne prostredníctvom pracovníkov poskytovateľa. Prenájom billboardových plôch: - Počet billboardových plôch: 80 ks mesačne, z toho 50 ks Bratislava (každá mestská časť) a 30 ks v regióne Bratislavský kraj (Pezinok, Senec, Malacky, Stupava, Ivanka pri Dunaji, Dunajská Lužná, Chorvátsky Grob, Svätý Jur, Šenkvice, Rovinka). Plochy musia byť umiestnené rovnomerne, nesmie sa nachádzať väčší počet plôch vedľa seba. - Požadovaný formát: min. 500 x 200 cm - Minimálna dĺžka trvania kampane: 1 mesiac. Počet mesiacov trvania billboardovej kampane upresní Verejný obstarávateľ/objednávateľ pri objednaní kampane. - Požiadavka: produktový list k billboardovej ploche na vyžiadanie verejného obstarávateľa. - Počet výlepov: 1x - Začiatok kampane – termín prenájmu reklamných plôch bude dohodnutý s verejným obstarávateľom/objednávateľom. Údržba prenajatých plôch počas doby nájmu: - Ak počas reklamnej kampane dôjde k poškodeniu plagátu, má Verejný obstarávateľ/Objednávateľ nárok na bezplatnú opravu, a to prelepenie novým plagátom. Vzťahuje sa na všetky poškodenia plagátov. Prelepenie musí byť vykonané do 72 hodín od zistenia poškodenia. V tomto prípade dodá náhradný plagát Poskytovateľ. Lokalita a umiestnenie: - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na výber plôch z ponúkaného portfólia dodávateľa ešte pred uzatvorením zmluvy. Vybrané plochy budú využívané počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. - Umiestnenie/pozície billboardov navrhne úspešný uchádzač/poskytovateľ a schváli Verejný obstarávateľ/Objednávateľ. - Verejný obstarávateľ požaduje správu o výlepe a fotodokumentáciu o realizácii kampane. Lehota dodania: - najneskôr 5 dní od objednania. Fotodokumentácia: - vyhotovenie fotodokumentácie v počte fotiek 1 ks/plocha; pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 48 400.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Propagačné služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Pribinova 17
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81901
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej celkovej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej celkovej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom s DPH v EUR na dve desatinné miesta
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.02.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.02.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch - citylighty
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/ZNH/ÚKO/2024
- Názov : Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch - citylighty
- Opis: 2. časť - Poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (citylightoch) : Predmetom tejto zákazky je poskytnutie priestoru na reklamných nosičoch (citylightoch) za účelom propagácie aktuálnej kampane SND, v priebehu 12 mesiacov, vždy podľa aktuálnej potreby, najviac však do 300 plôch počas trvania zmluvy. Minimálne technické špecifikácie/parametre vonkajších reklamných plôch (citylighty): Produkcia citylightov: - v základnej cene prenájmu plôch je zahrnutý aj výves papierového plagátu pre konkrétnu reklamnú kampaň, vyhotovenie fotodokumentácie, a to pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie. Verejný obstarávateľ/objednávateľ je povinný dodať tlačové dáta na tlač v zodpovedajúcej kvalite, najneskôr 5 pracovných dní pred dňom požadovaného vývesu. Verejný obstarávateľ/objednávateľ zodpovedá za kvalitu tlačových dát. Tlač: 4+0 (plnofarebná) Doprava a inštalácia/deinštalácia na mieste plnenia: - Inštaláciu plagátov vykoná úspešný uchádzač/poskytovateľ v obvyklom termíne, a to v prvých troch dňoch dohodnutého obdobia prenájmu. Pri oneskorenej dodávke tlačových dát sa inštalácia vykoná počas piatich pracovných dní odo dňa riadneho dodania príslušných dát. Výves plagátov sa vykonáva výlučne prostredníctvom pracovníkov úspešného uchádzača/poskytovateľa. Prenájom citylightových plôch: - Počet citylightových plôch v Bratislave neprekročí množstvo 300 ks počas trvania zmluvy, mesačne to bude v priemere 30 ks plôch. - Rozmery pre tlač a dáta: 1,185 x 1,75 m - Minimálna dĺžka trvania kampane: 1 týždeň. Počet týždňov trvania citylightovej kampane upresní verejný obstarávateľ/objednávateľ pri objednaní kampane. - Počet vývesov: podľa aktuálnej potreby a disponibility - Začiatok kampane – termín prenájmu reklamných plôch bude dohodnutý s verejným obstarávateľom/objednávateľom. Lokalita a umiestnenie: - Lokality budú upresnené verejným obstarávateľom/objednávateľom pred začiatkom realizácie kampane, resp. pri objednávaní kampane. - Umiestnenie/pozície citylightov navrhne poskytovateľ a schváli verejný obstarávateľ / objednávateľ. - Verejný obstarávateľ požaduje správu o vývese papierového plagátu a fotodokumentáciu o realizácii kampane. Lehota dodania: - najneskôr 5 dní od objednania. Fotodokumentácia: - vyhotovenie fotodokumentácie v počte fotiek 1 ks/plocha; pri začatí reklamnej kampane do 21 dní od inštalácie. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky a súvisiace služby: Pre výves plagátov sa vyžaduje k presnej realizácii zmluvy vizuál plagátu.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 13 500.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Propagačné služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Pribinova 17
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81901
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 13 500.00
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s týmito Podkladmi. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 4. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a týmito Podkladmi. 5. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa týchto Podkladov uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača.
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej celkovej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej celkovej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom s DPH v EUR na dve desatinné miesta
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.02.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.02.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497494
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)