Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava
Kód zákazky: PM/181/NUDCH
Kód oznámenia: 5331 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215140-0
Predpokladaná hodnota: 1 566 482,17 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.3.2024 10:00
Vyhlásenie: 20.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Národný ústav detských chorôb
Adresa: Limbová
83340 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Limbová Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83340 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia projektu modernizácie bývalých priestorov Detského kardiocentra pre potreby lôžkového oddelenia Kliniky detskej neurochirurgie v NÚDCH na Limbovej ulici v Bratislave. Stavebné úpravy budú realizované v interiéri. Účel využitia sa nemení a nedôjde k navýšeniu kapacitných požiadaviek NÚDCH na infraštruktúru, t.j. nedôjde k navýšeniu nárokov na energie, prípojky inžinierskych sieti a statickú dopravu. Všetky zariadenia modernizovaného oddelenia majú byť napojené na existujúcu technickú infraštruktúru NÚDCH. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1272721
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národný ústav detských chorôb (ID: 38572)
  • Zákazka: Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava (ID: 496600)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3d32ac04-1c84-4849-8393-341b8197a141
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národný ústav detských chorôb
  • IČO: 00607231
  • DIČ: 2020848368
  • Adresa
  • Ulica: Limbová
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83340
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: nudch@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421254653904
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národný ústav detských chorôb)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1321
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PM/181/NUDCH
  • Názov: Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia projektu modernizácie bývalých priestorov Detského kardiocentra pre potreby lôžkového oddelenia Kliniky detskej neurochirurgie v NÚDCH na Limbovej ulici v Bratislave. Stavebné úpravy budú realizované v interiéri. Účel využitia sa nemení a nedôjde k navýšeniu kapacitných požiadaviek NÚDCH na infraštruktúru, t.j. nedôjde k navýšeniu nárokov na energie, prípojky inžinierskych sieti a statickú dopravu. Všetky zariadenia modernizovaného oddelenia majú byť napojené na existujúcu technickú infraštruktúru NÚDCH. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 566 482.17
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45000000, 45300000, 45310000, 45232141, 45343000, 45331000, 45262500, 45111300, 45261210, 45410000, 45432210, 45421000, 45421153
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Limbová 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83340
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. OSOBNÉ POSTAVENIE 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“ alebo „zákon o verejnom obstarávaní“). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. 1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona. 1.6 Verejný obstarávateľ uvádza, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0. Správcom elektronickej platformy je Úrad vlády Slovenskej republiky. (ďalej len IS EVO) (link: https://www.isepvo.sk). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.isepvo.sk/dokumentacia/) a Videonávody (https://www.isepvo.sk/videonavody/). V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme IS EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Ďalšie informácie sú uvedené na adrese: https://www.isepvo.sk 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 113 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zákazka bude zadaná bežným postupom pre podlimitné zákazky § 112 a nasl. zákona. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PM/181/NUDCH
  • Názov : Klinika detskej neurochirurgie, 1.NP - blok „A“ a „E/1“ v NÚDCH, Limbová 1, 833 40 Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia projektu modernizácie bývalých priestorov Detského kardiocentra pre potreby lôžkového oddelenia Kliniky detskej neurochirurgie v NÚDCH na Limbovej ulici v Bratislave. Stavebné úpravy budú realizované v interiéri. Účel využitia sa nemení a nedôjde k navýšeniu kapacitných požiadaviek NÚDCH na infraštruktúru, t.j. nedôjde k navýšeniu nárokov na energie, prípojky inžinierskych sieti a statickú dopravu. Všetky zariadenia modernizovaného oddelenia majú byť napojené na existujúcu technickú infraštruktúru NÚDCH. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 566 482.17
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45000000, 45300000, 45310000, 45232141, 45343000, 45331000, 45262500, 45111300, 45261210, 45432210, 45421000, 45421153
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Limbová 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83340
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 2.1. § 33 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienoky účasti čestným vyhlásením o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, príp. za roky ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku podnikania. Uchádzač musí preukázať výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v minimálnej výške 1 500 000,00 Eur bez DPH. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokladom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“): 3.1.1 realizoval výstavbu alebo rekonštrukciu zdravotníckeho zariadenia1) v súhrnnej hodnote minimálne vo výške 900 000,00 Eur bez DPH, pričom uchádzač musí z uvedených zákaziek preukázať minimálne jednu zákazku, ktorá sa vykonávala počas plnej prevádzky objektu objednávateľa (súbežná, nepretržitá (24/7) prevádzka) a ktorá bola v hodnote minimálne 480 000 Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov), 3.1.2 realizoval výstavbu alebo rekonštrukciu stavby občianskej vybavenosti2) za minimálny finančný objem zákazky vo výške 600 000,00 Eur bez DPH, 3.1.3 realizoval výstavbu alebo rekonštrukciu stavieb, ktorých súčasťou bola dodávka rozvodov pre medicinálne a/alebo technické plyny za minimálny finančný objem vo výške 30 000 Eur bez DPH kumulatívne. Uchádzač môže podmienky účasti uvedené v bode 3.1 preukázať aj jednou referenciou/dôkazom o plnení, ak uchádzač predloží takú referenciu/dôkaz o plnení, ktorá spĺňa všetky požiadavky uvedené v bode 3.1.1, 3.1.2 a 3.1.3. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zmluvy/zákazky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) zmluvnú cenu za uskutočnenie celej zákazky v EUR bez DPH, d) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia zákazky (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom, f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (ďalej aj ako „kľúčoví odborníci“ alebo „kľúčový odborník“). Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, b) predložením Osvedčenia/oprávnenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti prostredníctvom nasledovných kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 – Stavbyvedúci (1 osoba) - musí mať minimálne 5 rokov odbornej praxe s výkonom činnosti stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov alebo ekvivalentného dokladu), - musí byť držiteľom Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentného dokladu, - musí preukázať minimálne jednu praktickú skúsenosť vo funkcii stavbyvedúceho pri realizácii stavebných prác na projekte výstavby alebo rekonštrukcie zdravotníckeho zariadenia 1) za minimálny finančný objem zákazky vo výške 480 000,00 Eur bez DPH (do hodnoty referenčnej zákazky sa nezapočítava finančný objem za nákup medicínskych prístrojov) 1). Kľúčový odborník 2 – Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (1 osoba) - musí mať odbornú spôsobilosť elektrotechnika v zmysle § 23 Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v rozsahu pre technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu. Kľúčový odborník 3 – Revízny technik vyhradeného technického zariadenia (1 osoba) - musí mať odbornú spôsobilosť revízneho technika v zmysle § 24 Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v rozsahu E1 – technické zariadenia bez obmedzenia napätia vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A - objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu Osoby, prostredníctvom ktorých uchádzač preukáže splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, musia v prípade plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, poskytovať služby, ktoré sa týkajú ich odbornej praxe a spôsobilosti. V prípade nahradenia týchto osôb, musí uchádzač za nové osoby preukázať splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 zákona – opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží: 3.1.1 certifikát systému manažérstva kvality v oblasti súvisiacej s predmetom tejto zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým preukáže splnenie požiadaviek technických noriem podľa požiadaviek normy ISO 9001 alebo vyššie na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality, 3.1.2 certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorým preukáže splnenie požiadaviek dodržiavania zásad bezpečného podniku podľa normy ISO 45001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti súvisiacej s predmetom tejto zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým preukáže splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo vyššej. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorým preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
  • Miesto otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,00 Eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/496600
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)