Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom
Kód zákazky: 2/2024
Kód oznámenia: 5658 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233162-2
Predpokladaná hodnota: 356 510,23 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.3.2024 11:00
Vyhlásenie: 21.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Prešov
Adresa: Hlavná
08001 Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Hlavná Prešov 08001 Slovensko Cyklistického chodník so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa.
Zdroj:

Popis

Jedná sa o vybudovanie cyklistického chodníka so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa. Toto vlastne predĺženie dobudovaného úseku cyklistického chodníka má dvojaký význam. Jednak sa predĺži trasa cyklistického chodníka pre využívanie cyklistami a korčuliarmi, jednak z hľadiska bezpečnosti. Prakticky totiž viacerí užívatelia cykloželezničky prichádzajú k jej začiatku od cesty III/3440 osobnými autami. Osobné autá nemajú kde zaparkovať-stoja na okraji cesty III/3440. Znižuje sa tak bezpečnosť okolo prechádzajúcich vozidiel, zároveň nie je bezpečné vystupovanie z odstavených vozidiel do jazdnej dráhy prechádzajúcich vozidiel. Cyklistický chodník bude mať šírku 3,0 m. Jeho dĺžka bude 1232,16 m.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Prešov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275834
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Prešov (ID: 79187)
  • Zákazka: Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom (ID: 497718)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 53704491-7b2f-4db8-9908-4907ab925c81
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Prešov
  • IČO: 00327646
  • DIČ: 2021225679
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 73
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: fabianova@arrpsk.sk
  • Telefónne číslo: +421915963037
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Prešov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5963
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2/2024
  • Názov: Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom
  • Opis: Jedná sa o vybudovanie cyklistického chodníka so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa. Toto vlastne predĺženie dobudovaného úseku cyklistického chodníka má dvojaký význam. Jednak sa predĺži trasa cyklistického chodníka pre využívanie cyklistami a korčuliarmi, jednak z hľadiska bezpečnosti. Prakticky totiž viacerí užívatelia cykloželezničky prichádzajú k jej začiatku od cesty III/3440 osobnými autami. Osobné autá nemajú kde zaparkovať-stoja na okraji cesty III/3440. Znižuje sa tak bezpečnosť okolo prechádzajúcich vozidiel, zároveň nie je bezpečné vystupovanie z odstavených vozidiel do jazdnej dráhy prechádzajúcich vozidiel. Cyklistický chodník bude mať šírku 3,0 m. Jeho dĺžka bude 1232,16 m.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 356 510.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Cyklistického chodník so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO resp. podľa § 152 ZVO. V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ZVO, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a), b), c) a písm. e) ZVO, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Podmienka možnosti získania dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), e) ZVO z informačných systémov verejnej správy sa netýka subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať prostredníctvom elektronickej platformy, ktorej funkcionalita je zabezpečená využitím IS EVO. V IS EVO sa za okamih doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO považuje okamih odoslania daných informácií (napr. žiadosti, ponuky, návrhu, oznamu, rozhodnutia a iné). 3. V súlade s § 114 ods.1 ZVO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (verejný obstarávateľ umožňuje, aby hospodársky subjekt vyplnil v časti IV Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente a manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie . 4. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 33 ods. 2 ZVO. 5. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa § 34 ods. 3 ZVO. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2/2024
  • Názov : Cyklochodník ul. Zlatobanská a Pod Hrádkom
  • Opis: Jedná sa o vybudovanie cyklistického chodníka so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa. Toto vlastne predĺženie dobudovaného úseku cyklistického chodníka má dvojaký význam. Jednak sa predĺži trasa cyklistického chodníka pre využívanie cyklistami a korčuliarmi, jednak z hľadiska bezpečnosti. Prakticky totiž viacerí užívatelia cykloželezničky prichádzajú k jej začiatku od cesty III/3440 osobnými autami. Osobné autá nemajú kde zaparkovať-stoja na okraji cesty III/3440. Znižuje sa tak bezpečnosť okolo prechádzajúcich vozidiel, zároveň nie je bezpečné vystupovanie z odstavených vozidiel do jazdnej dráhy prechádzajúcich vozidiel. Cyklistický chodník bude mať šírku 3,0 m. Jeho dĺžka bude 1232,16 m. Smerové vedenie: Od začiatku je trasa cyklistického chodníka vedená pozdĺž ul. Pod Hrádkom po jej pravej strane smerom k ceste III/3440. Trasa cyklistického chodníka nie je rovnobežná s miestnou komunikáciou ul. Pod Hrádkom, pretože obchádza stĺpy NN vedenia resp. verejného osvetlenia. Po zhruba 380 m sa trasa cyklistického chodníka odkláňa od ul. Pod Hrádkom a je ďalej vedená poza areál bývalého štátneho majetku vo vzdialenosti väčšinou 1,0 m od jestvujúceho nového oplotenia areálu. V koncovom úseku sa trasa cyklistického chodníka málo oddiali od oplotenia až po napojenie na cykloželezničku.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 356 510.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 080 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Cyklistického chodník so začiatkom na ul. Pod Hrádkom (oproti novému parkovisku) a ukončením na styku s cestou III/3440 resp. s napojením na skôr dobudovaný prvý úsek cykloželezničky Prešov-Zlatá baňa.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie o aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že: - uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. 2. Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 1.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že celková hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia ako 300 000,- EUR bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na komunikáciách alebo chodníkoch resp. cyklochodníkoch (oprava, rekonštrukcia, výstavba) a pod.. Ak je celková zmluvná cena uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť cenu v pôvodnej mene, cenu v EUR, prepočítanú z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa zákazka uskutočnila, alebo prepočítanú kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa zákazka uskutočnila v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB. Ak sa zákazka viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť zákazky daného obdobia. Prepočet ceny takejto zákazky sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: K § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona
  • Opis podmienky účasti: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH. Podrobný opis uvedený v súťažných pokladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na základe Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti. 2. Zhotoviteľ je povinný najneskôr ku dňu uzatvorenia (podpisu) zmluvy o dielo odovzdať objednávateľovi bankovú záruku vo forme originálnej záručnej listiny na zabezpečenie riadneho plnenia/splnenia Diela, ako aj záväzkov vyplývajúcich zo zodpovednosti zhotoviteľa za vady Diela. Banková záruka bude obsahovať záväzok, že v lehote 15 dní po doručení písomnej žiadosti objednávateľa na zaplatenie, zaplatí banka akúkoľvek sumu až do výšky 10% z ceny Diela bez DPH, ak nárok na jej vyplatenie vznikol v súvislosti s realizáciou Diela v období od okamihu prevzatia Staveniska až do uplynutia záručnej doby 5 rokov od podpisu Preberacieho protokolu. Zhotoviteľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením finančných prostriedkov na účet objednávateľa. Podrobné podmienky zloženia bankovej záruky sú uvedené v ZoD.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk prebieha online v systéme ePVO. Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: ARR PSK, Prostějovská 117/a, 080 01 Prešov. Otváranie ponúk prebehne online v systéme ePVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka sa požaduje vo výške 9 000,- EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/497718
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497718
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronické platforme verejného obstarávania - IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)