1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: ČASŤ 1 governance dokumenty
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1
- Názov : ČASŤ 1 governance dokumenty
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie súboru materiálov – jednotných metodík, šablón a vzorov dokumentácie, ktoré tvoria Jednotný metodický rámec (ďalej len „JMR“) kybernetickej bezpečnosti vo verejnej správe. Predmet zákazky bude dodaný podľa špecifikácie uvedenej v prílohe č. 1 „Zoznam perexov_ČASŤ 1_governance“ a v prílohe č. 2 „Perexy_ČASŤ 1_governance“. JMR bude slúžiť pre orgány verejnej moci Slovenskej republiky (ďalej len „OVM“) za účelom podpory implementácie bezpečnostných opatrení v súlade s požiadavkami kybernetickej a informačnej bezpečnosti. JMR definuje princípy jednotného postupu pri implementácii bezpečnostných opatrení pre informačné systémy verejnej správy (ďalej len „ISVS“) a koncepciu bezpečnostnej dokumentácie vychádzajúc z aktuálne platnej právnej legislatívy Slovenskej republiky potrebnej pre subjekty verejnej správy, ktorá je potrebná pre prijímanie bezpečnostných opatrení naprieč identifikovanými rizikami samotných subjektov v zmysle povinností ustanovených v príslušných právnych predpisoch Slovenskej republiky a odporúčaniach technických noriem. JMR je súčasťou Reformy Štandardizácia technických a procesných riešení kybernetickej a informačnej bezpečnosti (ITVS), Komponent 17: Digitálne Slovensko, Plán obnovy a odolnosti (ďalej len „Reforma“), kde cieľom Reformy je štandardizácia riešení v oblasti kybernetickej a informačnej bezpečnosti (ďalej len „KIB“) a vytvorenie jednotného rámca pre oblasť implementácie bezpečnostných opatrení, šablón bezpečnostnej dokumentácie s cieľom riadiť KIB na úrovni organizácií OVM a na centrálnej úrovni a zvyšovať úroveň KIB v podsektore ISVS. Cieľom JMR je centralizovať metodickú a implementačnú podporu a vytvoriť metodiky riadenia KIB. Účelom JMR je zjednotenie postupov a bezpečnostných opatrení a kontinuálne presadzovanie ich implementácie vo verejnej správe v nadväznosti na Národnú stratégiu kybernetickej bezpečnosti, Plán obnovy a odolnosti, Akčný plán realizácie: Národná stratégia kybernetickej bezpečnosti. JMR má poskytovať pre rôzne kategórie OVM vzory a šablóny bezpečnostnej dokumentácia podľa ich kategórie. Hlavným cieľom JMR je poskytnúť OVM metodickú podporu pri implementovaní bezpečnostných opatrení a definovať rozsah a obsah bezpečnostnej dokumentácie a procesov, ktoré je potrebné implementovať do OVM vzhľadom na ich kategóriu, do ktorej budú zaradené, resp. sa v nej identifikujú. JMR stanovuje pre OVM jednotný, rovnaký postup, čím podporuje štandardizáciu opatrení v sektore VS a rovnaké podmienky pri zvyšovaní kybernetickej odolnosti OVM. Jednotné šablóny a vzory dokumentov, ktoré sú predmetom tejto zákazky budú v editovateľnom formáte nasadené do centrálneho portálu kybernetickej bezpečnosti (ďalej len „CPKB“). Nasadenie dodávaných dokumentov nie je predmetom zákazky a úspešný dodávateľ implementáciu nebude realizovať.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 191 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72000000, 72220000, 72600000, 72611000, 72260000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet ČASŤi 1 governance dokumenty
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Právna forma, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov/dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 25.03.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Miesto otvárania ponúk: informačný systém EPVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498443
- Označenie dokumentu/zákazky: Jednotný metodický rámec
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: ČASŤ 2 technické dokumenty
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2
- Názov : ČASŤ 2 technické dokumenty
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie súboru materiálov – jednotných metodík, šablón a vzorov dokumentácie, ktoré tvoria Jednotný metodický rámec (ďalej len „JMR“) kybernetickej bezpečnosti vo verejnej správe. Predmet zákazky bude dodaný podľa špecifikácie uvedenej v prílohe č. 1 „Zoznam perexov_ČASŤ 2_technical“ a v prílohe č. 2 „Perexy_ČASŤ 2_technical“. JMR bude slúžiť pre orgány verejnej moci Slovenskej republiky (ďalej len „OVM“) za účelom podpory implementácie bezpečnostných opatrení v súlade s požiadavkami kybernetickej a informačnej bezpečnosti. JMR definuje princípy jednotného postupu pri implementácii bezpečnostných opatrení pre informačné systémy verejnej správy (ďalej len „ISVS“) a koncepciu bezpečnostnej dokumentácie vychádzajúc z aktuálne platnej právnej legislatívy Slovenskej republiky potrebnej pre subjekty verejnej správy, ktorá je potrebná pre prijímanie bezpečnostných opatrení naprieč identifikovanými rizikami samotných subjektov v zmysle povinností ustanovených v príslušných právnych predpisoch Slovenskej republiky a odporúčaniach technických noriem. JMR je súčasťou Reformy Štandardizácia technických a procesných riešení kybernetickej a informačnej bezpečnosti (ITVS), Komponent 17: Digitálne Slovensko, Plán obnovy a odolnosti (ďalej len „Reforma“), kde cieľom Reformy je štandardizácia riešení v oblasti kybernetickej a informačnej bezpečnosti (ďalej len „KIB“) a vytvorenie jednotného rámca pre oblasť implementácie bezpečnostných opatrení, šablón bezpečnostnej dokumentácie s cieľom riadiť KIB na úrovni organizácií OVM a na centrálnej úrovni a zvyšovať úroveň KIB v podsektore ISVS. Cieľom JMR je centralizovať metodickú a implementačnú podporu a vytvoriť metodiky riadenia KIB. Účelom JMR je zjednotenie postupov a bezpečnostných opatrení a kontinuálne presadzovanie ich implementácie vo verejnej správe v nadväznosti na Národnú stratégiu kybernetickej bezpečnosti, Plán obnovy a odolnosti, Akčný plán realizácie: Národná stratégia kybernetickej bezpečnosti. JMR má poskytovať pre rôzne kategórie OVM vzory a šablóny bezpečnostnej dokumentácia podľa ich kategórie. Hlavným cieľom JMR je poskytnúť OVM metodickú podporu pri implementovaní bezpečnostných opatrení a definovať rozsah a obsah bezpečnostnej dokumentácie a procesov, ktoré je potrebné implementovať do OVM vzhľadom na ich kategóriu, do ktorej budú zaradené, resp. sa v nej identifikujú. JMR stanovuje pre OVM jednotný, rovnaký postup, čím podporuje štandardizáciu opatrení v sektore VS a rovnaké podmienky pri zvyšovaní kybernetickej odolnosti OVM. Jednotné šablóny a vzory dokumentov, ktoré sú predmetom tejto zákazky budú v editovateľnom formáte nasadené do centrálneho portálu kybernetickej bezpečnosti (ďalej len „CPKB“). Nasadenie dodávaných dokumentov nie je predmetom zákazky a úspešný dodávateľ implementáciu nebude realizovať.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 256 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72000000, 72220000, 72600000, 72611000, 72260000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet ČASŤi 2 technické dokumenty
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Právna forma, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 25.03.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Miesto otvárania ponúk: informačný systém EPVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498443
- Označenie dokumentu/zákazky: Jednotný metodický rámec
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)