Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková a prístrešky na bicykle

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková a prístrešky na bicykle
Kód zákazky: 3/JM/2024
Kód oznámenia: 6377 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233162-2
Predpokladaná hodnota: 1 158 113,24 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.3.2024 09:00
Vyhlásenie: 27.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Michalovce
Adresa: Nám. osloboditeľov
07101 Michalovce
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Nám. osloboditeľov Michalovce 07101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu cyklotrasy vedenej v dopravnom priestore miestnych ciest (časť I.), vrátane stavebných prác, dodania a realizácie prístreškov na bicykle (časť II.), práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer pre príslušnú časť , ktorý tvorí Prílohu č. 6 a 7 týchto SP a v projektovej dokumentácii pre príslušnú časť, ktorá tvorí prílohu č. 8 a 9 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 a Príloha č. 3 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo pre časť I. a časť II. ), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1278695
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Michalovce (ID: 92223)
  • Zákazka: Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková a prístrešky na bicykle (ID: 498041)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d50e2d30-009d-4d01-a5d9-10e11ec3ca89
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Michalovce
  • IČO: 00325490
  • DIČ: 2020739039
  • Adresa
  • Ulica: Nám. osloboditeľov
  • Číslo: 30
  • Mesto: Michalovce
  • PSČ: 07101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.moskalova@msumi.sk
  • Telefónne číslo: +421905260983
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Michalovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5769
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 3/JM/2024
  • Názov: Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková a prístrešky na bicykle
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu cyklotrasy vedenej v dopravnom priestore miestnych ciest (časť I.), vrátane stavebných prác, dodania a realizácie prístreškov na bicykle (časť II.), práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer pre príslušnú časť , ktorý tvorí Prílohu č. 6 a 7 týchto SP a v projektovej dokumentácii pre príslušnú časť, ktorá tvorí prílohu č. 8 a 9 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 a Príloha č. 3 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo pre časť I. a časť II. ), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO): - § 32 ods. 1 písm. a) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. (ak uchádzač nepredloží výpis z registra trestov fyzickej osoby, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby – viď vzor súhlasu, ktorý je súčasťou týchto súťažných podkladov (PRÍLOHA 11 – UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU Z REGISTRA TRESTOV) - § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. d) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace. - § 32 ods. 1 písm. e) ZVO - Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO- Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením (príloha c.15 SP ) Uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklady v celom rozsahu podľa ustanovenia § 32 ods. 2 ZVO (s výnimkou § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) ZVO v prípade uchádzačov so sídlom SVK), nakoľko v ostatných podmienkach účasti osobného postavenia nevie aplikovať ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO. POZN. :Vyžaduje sa predloženie kópií dokladov vrátane úradných prekladov (naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie) preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia), ktoré nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu stanovenej lehoty na predkladanie ponúk podľa tejto Výzvy na predkladanie ponúk, ak v súťažných podmienkach alebo Výzve nie je uvedené inak. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo čestným prehlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti _CCH" Súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: V súlade so zákonom 230/2022 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ požaduje aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného a demolačného odpadu, ktorý vznikne na stavbe, musí byť pripravený na opätovné použitie alebo zaslaný na recykláciu, alebo iné zhodnotenie materiálu vrátane operácií zasypávania, pri ktorých sa ako náhrada za iné materiály používa odpad. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy oprávnenými osobami a je povinný im poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania na mieste sú najmä ale nie len: - poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo dopravy SR, Plán obnovy a odolnosti SR, Výzva č. 2: Výstavba, stavebné úpravy alebo rekonštrukcia cyklistickej infraštruktúry, Komponent: 3 - Udržateľná doprava, Investícia: 1 – Rozvoj infraštruktúry nízkouhlíkovej dopravy) a ním poverené osoby.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3/JM/2024
  • Názov : Cyklistický chodník Hollého- Okružná- Štefániková
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác na realizáciu cyklotrasy vedenej v dopravnom priestore miestnych ciest (časť I.) Práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer pre príslušnú časť , ktorý tvorí Prílohu č. 6 týchto SP a v projektovej dokumentácii pre príslušnú časť, ktorá tvorí prílohu č. 8 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo pre časť I. ), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 123 742.72
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: opp, et-eq
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ zabezpečí zamestnanie minimálne jednej osoby spĺňajúcej kumulatívne predpoklady uvedené nižšie počas doby realizácie stavebných prác minimálne v trvaní 50% doby realizácie stavebných prác. Osoba musí spĺňať kumulatívne nasledovné predpoklady: - patrí k marginalizovanej komunite, a zároveň - je nezamestnaná, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby (osoba, ktorá bola za posledných 24 kalendárnych mesiacov nezamestnaná aspoň 60 kalendárnych dní.). Viac v prílohe č.2 (návrh zmluvy o dielo pre časť I.)
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účastí_CCH
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO- Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
  • Opis podmienky účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží: Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadovaná forma dokumentov: - v elektronickej podobe, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/ ) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 2 000 000,00 EUR bez DPH. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorými preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO. Vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu JED alebo čestného vyhlásenia. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_CCH".
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (napríklad stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii, oprave diaľnic, rýchlostných ciest a ciest I. triedy, II. triedy, III. triedy, miestnych komunikácii, cyklotrás, cyklo cestičiek) kumulatívne v hodnote aspoň 500 000 € bez DPH z toho minimálne jedna ukončená stavba v hodnote 250 000 € bez DPH. Za Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii, oprave diaľnic, rýchlostných ciest a ciest I. triedy, II. triedy, III. triedy, miestnych komunikácii, cyklotrás, cyklo cestičiek Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky o finančnom objeme minimálne 500 000 EUR bez DPH. /Verejný obstarávateľ upozorňuje, že z predloženého potvrdenia (referenčného listu) musí byť zrejmý finančný objem minimálne 500 000 EUR bez DPH na stavebné práce súvisiace s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom finančnom objeme minimálne budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Mena pre cenu je EUR. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB – Európskej centrálnej banky aktuálneho v deň vyhlásenia verejného obstarávania. Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť : - cenu v pôvodnej mene, - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie záujemcu zo súťaže. Potvrdenia (referenčné listy) musia byť podpísané štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené aj splnomocnenie na zastupovanie. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_CCH".
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - odborná spôsobilosť osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť ak ide o stavebné práce predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky s rozsahom oprávnenia pre predmet zákazky a odbornou praxou (ďalej len „odborný pracovník“). Odborné zameranie - stavbyvedúci s odborným zameraním na inžinierske stavby podkategória dopravné stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby , na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Príslušnú odbornú prax preukáže profesijným životopisom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom. Profesijný životopis musí obsahovať : - titul, meno a priezvisko - údaje o priebehu vzdelania zamestnanca, absolvované školenia - údaje o zamestnaní v rozsahu : zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia, ktorú zamestnanec zastával, praktické skúsenosti na stavbách (prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania) , ktoré zabezpečoval s uvedením obdobia realizácie od do, dátum a podpis zamestnanca. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo inej osoby prostredníctvom ktorej preukazuje uchádzač splnenie podmienok účasti, podpísané štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene, že odborný pracovník je jeho zamestnancom alebo má s ním iný právny vzťah a definícia tohto vzťahu. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky účasti_CCH".
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: online prostredníctvom IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 30 000,00 EUR. viac v časti A.1 Súťažné podklady_CCH
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/498041
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498041
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/ (IS EVO)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Prístrešky na bicykle na troch základných školách v Michalovciach
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 3/JM/2024
  • Názov : Prístrešky na bicykle na troch základných školách v Michalovciach
  • Opis: Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác, dodania a realizácie prístreškov na bicykle (časť II.), práce budú realizované odborne spôsobilou osobou podľa schválenej projektovej dokumentácie. Rozsah stavebných prác je uvedený vo výkaze výmer pre príslušnú časť , ktorý tvorí Prílohu č. 7 týchto SP a v projektovej dokumentácii pre príslušnú časť, ktorá tvorí prílohu č. 9 SP. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 3 týchto súťažných podkladov (Zmluva o dielo pre časť II. ), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 34 370.52
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z
  • Opis podmienky účasti: Podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z., tak ako je uvedené v bode 4.2.1 tohto oznámenia, ako aj v SP v časti A_2 Podmienky účasti_CCH
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len „potvrdenie o vykonaní stavebných prác”), ktorým preukáže že v rozhodnom období: - realizoval minimálne 1 zákazku z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky kumulatívne v hodnote aspoň 10 000 € bez DPH. Za Stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce/realizácia prístreškov pre bicykle. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Uchádzač uvedie názov stavby podľa zoznamu v evidencii referencii podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takého potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác ako aj potvrdenia (referenčné listy ) obsahujú minimálne : názov (obchodné meno) a sídlo investora predmetnej stavby, názov stavby s uvedením miesta stavby a stručnej charakteristiky stavby, finančný objem diela zrealizovaného záujemcom v € bez DPH, termín začatia a ukončenia predmetnej stavby , meno s tel. číslom resp. mailom kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie. V prípade potvrdenia o vykonaní stavebných prác aj pečiatku a podpis vystavujúcej osoby. Uchádzač predloží k zoznamu minimálne jedno potvrdenie (referenčný list) uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky o požadovanom finančnom objeme. /Verejný obstarávateľ upozorňuje, že z predloženého potvrdenia (referenčného listu) musí byť zrejmý finančný objem minimálne 10 000 EUR bez DPH na stavebné práce súvisiace s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ neuzná hodnotu referencie, ak v požadovanom finančnom objeme minimálne budú zahrnuté aj iné rôzne stavebné práce, ktoré nesúvisia s požadovanou referenciou na rovnaký alebo podobný charakter stavebných prác ako je predmet zákazky/. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Mena pre cenu je EUR. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB – Európskej centrálnej banky aktuálneho v deň vyhlásenia verejného obstarávania. Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť : - cenu v pôvodnej mene, - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie záujemcu zo súťaže. Potvrdenia (referenčné listy) musia byť podpísané štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené aj splnomocnenie na zastupovanie. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v časti "A.2 – Podmienky úcasti_CCH"
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: online prostredníctvom IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/498041
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498041
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/ (IS EVO)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)