Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29
Kód zákazky: 497409
Kód oznámenia: 6574 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45331000-6
Predpokladaná hodnota: 380 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.3.2024 10:00
Vyhlásenie: 28.2.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Palisády
81106 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Palisády Bratislava 81106 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je kompletná výmena rozvodov chladnej vody, výmena armatúr a koncových prvkov vrátane nevyhnutných stavebných prác. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ obzvlášť dôrozne upozorňuje na povinnosť dodržať harmonogram uvedený v súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1278313
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa služieb diplomatickému zboru, a.s. (ID: 15400)
  • Zákazka: Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29 (ID: 497409)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 75b505e5-560a-4b67-a149-1dafd457a41e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
  • IČO: 35822163
  • DIČ: 2021595378
  • Adresa
  • Ulica: Palisády
  • Číslo: 31
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81106
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: husek@ssdz.sk
  • Telefónne číslo: 0259205773
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik kontrolovaný orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9521
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 497409
  • Názov: Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29
  • Opis: Predmetom zákazky je kompletná výmena rozvodov chladnej vody, výmena armatúr a koncových prvkov vrátane nevyhnutných stavebných prác. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ obzvlášť dôrozne upozorňuje na povinnosť dodržať harmonogram uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 380 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Palisády 29
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: a) Každy´ uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejny´ obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejny´ obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe vy´sledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktory´ je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje vy´lučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejneny´ch na webovej stránke, (www.isepvo.sk/o-systeme/), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažny´ch podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profi l verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/497409. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje vy´lučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonicky´ kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentny´ právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzny´ postup v súlade s§ 112 - §114 Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. g) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 12 Zákona o verejnom obstarávaní 10 pracovny´ch dní, bližšie informácie sú uvedené v Súťažny´ch podkladoch. h) Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná stanovená na "3 mesiace", sa - v zmysle bodu 8.1 Súťažny´ch podkladov - skončí 31.05.2024. i) Kvalifikovany´ elektronicky´ podpis alebo elektronická pečať sa vyžaduje iba v súlade s usmernením uvedeny´m v časti III. bod 12.3 Súťažny´ch podkladov. j) Verejný obstarávateľ v rámci plnenia zákazky vyžaduje od uchádzača inštitút finančného zaistenia vo výške 40.000,- EUR a poistenie. Podrobnejšie informácie sú uvedené v prílohe č.6 - Návrh zmluvy. DÔLEŽITÉ POŽIADAVKY: Od uchádzača o zákazku (ďalej len „zhotoviteľ“) bude okrem prác realizovaných v zmysle projektovej dokumentácie vyžadované aj splnenie nasledujúcich kritérií: 1. Termín realizácie zákazky Na realizáciu zákazky bude zhotoviteľovi poskytnutý časový rámec 4 kalendárnych týždňov - príloha č.9 Harmonogram. V rámci tohto časového rámca musí byť dielo kompletne dodané, odskúšané, odovzdané, objednávateľ zaškolený, objekt vyprataný a vyčistený. Akékoľvek omeškanie z termínu je neprípustné a bude penalizované pokutou, ktorá bude zohľadňovať ušlý zisk objednávateľa, kompenzáciu nájomcov, kompenzáciu dobrého mena objednávateľa a pokutu za omeškanie zo zmluvy. 2. Predpokladaná prácnosť a náročnosť sa odhaduje ako vysoko intenzívna. Bude potrebné pracovať vo viacerých pracovných záberoch, nadčasy, sviatky a víkendy, prípadne i na smeny. Za organizáciu práce je zodpovedný zhotoviteľ v celom rozsahu. Detailnejšie informácie poskytuje príloha č.9 - Harmonogram. Objednávateľ apeluje na to aby zhotoviteľ všetky tieto aspekty dobre zvážil. 3. Komplexné dodanie diela v celom rozsahu bude pre zhotoviteľa zahrňovať viaceré profesie ako stavebnú časť, vetranie a chladenie, vykurovanie, zdravotechniku, elektroinštaláciu, meranie a reguláciu. Objednávateľ preto apeluje na zhotoviteľa, aby sa o zákazku zaujímal v prípade, že všetky tieto profesie vie zabezpečiť a zladiť v čase a priestore a riadne odkontrolovať. 4. Objednávateľ ďalej využíva inteligentný systém riadenia a monitorovania technického vybavenia objektov od firmy Sauter. Je preto potrebné, aby bol nový systém integrovaný do existujúceho ekosystému Sauter. Pre toto je potrebné zabezpečiť štrukturálnu kabeláž, doprogramovanie a potrebný hardware. 5. Priestor pre parkovanie automobilov a skladovanie materiálu a zariadení v okolí budovy je limitovaný a je preto potrebné v rámci logistiky s týmto uvažovať. Zhotoviteľovi sa odporúča zvážiť hromadnú dopravu subdodávateľov a pracovníkov v čase nástupu na práce a v čase odchodu z pracoviska. 6. Objednávateľovi bude počas celej doby realizácie diela kontrolu spôsobu a postupu uskutočňovania prác vykonávať stavebný dozor a správnosť vyhotovenia zákazky podľa zhotovenej projektovej dokumentácie autorský dozor. Plánovanie stavebných prác a konzultáciu postupov bude zhotoviteľovi odsúhlasovať stavebný dozor, autorský dozor a objednávateľ pred nástupom na práce v intervale raz týždenne po dobu nevyhnutnú pre zodpovedanie a preriešenie všetkých bodov vytýčených stavebným dozorom a objednávateľom.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 497409
  • Názov : Obnova systému chladenia a vykurovania - Palisády 29
  • Opis: Predmetom zákazky je kompletná výmena rozvodov chladnej vody, výmena armatúr a koncových prvkov vrátane nevyhnutných stavebných prác. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ obzvlášť dôrozne upozorňuje na povinnosť dodržať harmonogram uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 380 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Palisády 29
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.08.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti ty´kajúce sa osobného postavenia v súlade s §32 zákona o VO. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažny´ch podkladoch. Verejny´ obstarávateľ nie je oprávneny´ použiť údaje z informačny´ch systémov verejnej správy.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR bezDPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4 prvá veta Zákona o verejnom obstarávaní. Komisia na vyhodnotenie ponúk zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeny´m spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažny´ch podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: "On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice zotvárania ponúk všetky´m členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeny´m spôsobomkomunikácie do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému IS EVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo vy´ške 10 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 15. Súťažny´ch podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497409
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497409
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/497409
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)