Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areály štadiónu

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areály štadiónu
Kód zákazky: 04/2024
Kód oznámenia: 6542 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212221-1
Predpokladaná hodnota: 375 709,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.3.2024 11:00
Vyhlásenie: 28.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
Adresa: Radničná
98601 Fiľakovo
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Radničná Fiľakovo 98601 Slovensko Fiľakovo, p.č. 1925 a 1928
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej bežeckej dráhy a okolia stavebnotechnickými úpravami. Rekonštrukcia dráhy predstavuje komplexnú výmenu zastaralej – nevyhovujúcej skladby o hr. cca 250mm za modernú, prakticky bezúdržbovú športovú plochy (TARTAN), ktorá bude oddrenážovaná do dvoch plastových akumulačných nádrží o objeme 5,0m3 s ponorným čerpacím systémom. Bežecká dráha bude obrúbená betónovými a doskočisko gumovými obrubníkmi. Dráha a futbalové ihrisko bude osvetlené novými LED svietidlami na jestvujúcich stožiaroch a na tribúne. Na tribúne sa vymenia staré plastové sedátka v počte 624ks a celá konštrukcia tribúny sa očistí, prebrúsi a opatrí 2 x vonkajším náterom a následná montáž nových sedátok. V areáli štadióna za bežeckou dráhou je navrhnuté vyhradené parkovisko pre imobilných s bezbariérovým prístupom cez jestvujúce spevnené plochy na dráhu a ihrisko. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1278677
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Fiľakovo (ID: 82627)
  • Zákazka: Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu (ID: 498950)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 463da0c4-f04c-46b3-b359-2445060c5a5d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
  • IČO: 00316075
  • DIČ: 2021115052
  • Adresa
  • Ulica: Radničná
  • Číslo: 25
  • Mesto: Fiľakovo
  • PSČ: 98601
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Fiľakovo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5022
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 04/2024
  • Názov: Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areály štadiónu
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej bežeckej dráhy a okolia stavebnotechnickými úpravami. Rekonštrukcia dráhy predstavuje komplexnú výmenu zastaralej – nevyhovujúcej skladby o hr. cca 250mm za modernú, prakticky bezúdržbovú športovú plochy (TARTAN), ktorá bude oddrenážovaná do dvoch plastových akumulačných nádrží o objeme 5,0m3 s ponorným čerpacím systémom. Bežecká dráha bude obrúbená betónovými a doskočisko gumovými obrubníkmi. Dráha a futbalové ihrisko bude osvetlené novými LED svietidlami na jestvujúcich stožiaroch a na tribúne. Na tribúne sa vymenia staré plastové sedátka v počte 624ks a celá konštrukcia tribúny sa očistí, prebrúsi a opatrí 2 x vonkajším náterom a následná montáž nových sedátok. V areáli štadióna za bežeckou dráhou je navrhnuté vyhradené parkovisko pre imobilných s bezbariérovým prístupom cez jestvujúce spevnené plochy na dráhu a ihrisko. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 375 709
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce súvisiace so stavbami na športoviskách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112400, 45112500, 45212213
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Fiľakovo
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fiľakovo p.č. 1925 a 1928
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov alebo obyčajných fotokópií, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní 1.2 Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 ZVO (v spojitosti s § 34 ods. 1 písm. l ZVO) vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v Prílohe č. 4 Návrhu zmluvy o dielo: Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. Uchádzač prílohu vyplní v prípade, ak sú mu subdodávatelia v čase predloženia ponuky známi, ak nie sú známi, prílohu ponechá nevyplnenú alebo prečiarkne „bunky“ tabuľky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia - podľa § 32 ods. 1 ZVO a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8. ZVO Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Ak navrhovaný subdodávateľ nespĺňa podmienky účasti podľa vyššie uvedeného verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti , ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Vyžadované podmienky musí spĺňať aj nový subdodávateľ. 1.3 Uchádzač /subdodávateľ/“iná osoba“ ktorou preukazuje uchádzač Finančné a ekonomické postavenie a/alebo Technickú alebo odbornú spôsobilosť môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ZVO uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. 1.4 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.5 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.6 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady Čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom – viď. „Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32, §33 a 34 ZVO“ v časti SP - A.2. 1.7 Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: Z uvedeného dôvodu uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť nasledovné doklady na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona písm. a), b), c) , d) a e) ZVO pričom v prípade výpisu z registra trestov fyzickej osoby (písm. a) je uchádzač povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby v postavení štatutárneho orgánu, resp. všetkých osôb, ktoré môžu konať za uchádzača v zmysle Obchodného registra alebo Živnostenského registra (údaje podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na odkaze: https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2007/330/#paragraf-10.odsek-4.) a zároveň udelenie súhlasu pre poskytnutie výpisu tz registra trestov na základe § 10 a nasledujúcich zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci sú oprávnené požiadať uchádzača alebo záujemcu o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní. 1.8 V zmysle § 32 ods. 7 ZVO uchádzač alebo záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 5 prac. dní a v prípade vyžiadania poskytnutia súčinnosti splnenia osobitných zmluvných podmienok podľa § 42 ods.12 ZVO na viac ako 10 pracovných dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a nerealizovateľné. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom stavebných prác, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je realizácia diela ako funkčného celku. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.12.2024
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/2024
  • Názov : Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej bežeckej dráhy a okolia stavebnotechnickými úpravami. Rekonštrukcia dráhy predstavuje komplexnú výmenu zastaralej – nevyhovujúcej skladby o hr. cca 250mm za modernú, prakticky bezúdržbovú športovú plochy (TARTAN), ktorá bude oddrenážovaná do dvoch plastových akumulačných nádrží o objeme 5,0m3 s ponorným čerpacím systémom. Bežecká dráha bude obrúbená betónovými a doskočisko gumovými obrubníkmi. Dráha a futbalové ihrisko bude osvetlené novými LED svietidlami na jestvujúcich stožiaroch a na tribúne. Na tribúne sa vymenia staré plastové sedátka v počte 624ks a celá konštrukcia tribúny sa očistí, prebrúsi a opatrí 2 x vonkajším náterom a následná montáž nových sedátok. V areáli štadióna za bežeckou dráhou je navrhnuté vyhradené parkovisko pre imobilných s bezbariérovým prístupom cez jestvujúce spevnené plochy na dráhu a ihrisko Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 375 709
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce súvisiace so stavbami na športoviskách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112400, 45112500, 45212213
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Environmentálny aspektom je minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti v časti A.2 – podmienka 3.4 ISO 14001 alebo EMAS .
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Úspešný uchádzač / Zhotoviteľ bude v zmysle Čl. VI ods. 21 Zmluvy o dielo realizovať včasné úhrady Subdodávateľom (a akémukoľvek inému subdodávateľovi) v lehote splatnosti a nevystaví Verejného obstarávateľa / Objednávateľa žiadnemu záväzku voči Subdodávateľom podľa podmienok v nasledovných bodoch Čl. VI. zmluvy ods. 22 – 25 (tzv. „Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní“)
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Fiľakovo
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fiľakovo, p.č. 1925 a 1928
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať zo zdrojov poskytovateľa pomoci v zmysle výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie príspevku (Kód Výzvy: 2023/001) a podmienok uvedených v Zmluve o príspevku a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku (v prípade schválenia uvedených fin. prostriedkov na základe podanej žiadosti verejného obstarávateľa v rámci horeuvedenej výzvy)
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 2.1 Dokumenty podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, a to úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky alebo zahraničnú banku o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka mu poskytne úver v objeme 100 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je ,,Rekonštrukcia a modernizácia bežeckej dráhy v areáli štadiónu", vyhlásenej verejným obstarávateľom: Mesto Fiľakovo (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka). Akceptuje sa aj indikatívny úverový prísľub. Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, musí byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 2.1 všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy vo výške objemu 100 000,00 EUR čo predstavuje výšku objemu realizácie prác do 1. (prvej fakturácie), ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, t.j. vo výške cca 1/3 z predpokladanej ceny diela (fakturácia v Návrhu zmluvy o dielo, ČL.V, ods. 2) Platnosť úverového prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk (31.12.2024). Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky. Vyššie uvedený úverový prísľub môže uchádzač nahradiť potvrdením banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky o tom, že má k dispozícii na svojom bankovom účte (alebo prostredníctvom iného bankového/finančného produktu umožňujúceho voľnú dispozíciu finančnými prostriedkami) sumu vo výške minimálne 100 000,00 EUR (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania výzvy do Vestníka) a vyhlásením uchádzača, že túto sumu použije na financovanie realizácie predmetu zákazky. Vyššie uvedené vyjadrenie banky, alebo potvrdenie banky nesmie byť staršie ako 60 dní k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky a musí ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk odrážať skutočný stav.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka , za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ukončený rok sa považuje ukončenie roku účtovnou závierkou, resp. ekvivalentným dokladom v prípade uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky), vo výške minimálne 700 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: - dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky, - celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže - Realizáciu stavebných prác (výstavba, prestavba alebo modernizácia objektov športovej infraštruktúry) v minimálnej hodnote spolu 300 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie 5 rokov (60 mesiacov) ku dňu vyhlásenia VO, pričom aspoň jedna realizácia musela byť s realizáciou „bežeckej dráhy s športovo - atletickým povrchom Guma EPDM “ aspoň vo výmere minimálne: 1500 m2 . Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.2: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Stavbyvedúci pre Inžinierske stavby - dopravné stavby alebo Pozemné stavby – Pozemné stavby– Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Prax preukáže nasledovne: - praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky - výstavba, prestavba alebo modernizácia objektov športovej infraštruktúry súčasťou ktorej bola min. 1 realizácia „bežeckej dráhy“ , - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého budú požadované skúsenosti v požadovanej hodnote jasne identifikovateľné (napr. uvedením projektov a ich podpis, roly na projektoch, finančnej hodnoty projektov a pod.). Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie. a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: - dopravné stavby alebo Pozemné stavby – Pozemné stavby splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. 2) Geodet – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka a zároveň spôsobilosť preukáže - Doklad o odbornej spôsobilosti geodeta - oprávnenie na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa vydaného podľa § 5 ods. 1 zákona NR SR č. 216/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte- scan dokladu alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky alebo link-odkaz na web. stránku na profil odborníka. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka, (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že geodet bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.3 Dokumenty podľa 34 ods. 1 písm. d) ZVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Kópiu oprávnenia od výrobcu na pokládku ponúkaných športových povrchov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2) Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality, vydaný nezávislou inštitúciou a zodpovedajúci norme STN EN ISO 9001, týkajúci sa predmetu zákazky (stavebné práce), a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.4: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva na systém environmentálneho manažérstva kvality, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy , ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona (Tzv. „ZELENÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE“) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti stavebných prác v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou alebo uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS v oblasti stavebných prác, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnocovacím kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka).
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač /Zhotoviteľ predloží: - Príloha č. 2 Návrhu ZoD Harmonogram vecného, časového a finančného plnenia - predkladá iba úspešný uchádzač najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska. - Príloha č. 3 Návrhu zmluvy o dielo: Banková záruka / záruka poistenia Performance bond (výkonová záruka) v zmysle Čl. V ods. 9 resp. 10Návrhu zmluvy) predloží/uhradí iba úspešný uchádzač do 7 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. - Príloha č. 5 Návrhu zmluvy o dielo Poistná zmluva - predkladá iba úspešný uchádzač najneskôr v čase prevzatia staveniska. Bližšie informácie sú uvedené v Čl. VI ods. 3 Zmluvy o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 112 ods. 7 písm. b ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22).
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 10 000,00- EUR. Viac v bode 17 SP.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/498950
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/498950
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)