Kancelársky nábytok - opakované

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Kancelársky nábytok - opakované
Kód zákazky: 1
Kód oznámenia: 6939 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39130000-2
Predpokladaná hodnota: 95 586,67 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.3.2024 09:00
Vyhlásenie: 29.2.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad na ochranu oznamovateľov
Adresa: Námestie slobody
81106 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81106 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka nábytkového vybavenia, predovšetkým kancelárskeho vybavenia pre potreby Úradu na ochranu oznamovateľov financovaná z Mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti. Ide o zelené verejné obstarávanie. Súčasťou dodávky je aj doprava do sídla verejného obstarávateľa, montáž nábytku a jeho uvedenie do prevádzky ako aj odovzdanie všetkých potrebných a nevyhnutných certifikátov. Presný rozsah predmetu zákazky je uvedený v časti B1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a návrh na plnenie kritérií Súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Úrad na ochranu oznamovateľov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1279727
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad na ochranu oznamovateľov (ID: 37059)
  • Zákazka: Kancelársky nábytok - opakované (ID: 499250)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad na ochranu oznamovateľov
  • IČO: 53621948
  • DIČ: 2121473541
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 29
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Pavol Krajči
  • E-mail: pavol.krajci@agency4academy.sk
  • Telefónne číslo: +421907409793
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad na ochranu oznamovateľov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20910
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1
  • Názov: Kancelársky nábytok - opakované
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka nábytkového vybavenia, predovšetkým kancelárskeho vybavenia pre potreby Úradu na ochranu oznamovateľov financovaná z Mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti. Ide o zelené verejné obstarávanie. Súčasťou dodávky je aj doprava do sídla verejného obstarávateľa, montáž nábytku a jeho uvedenie do prevádzky ako aj odovzdanie všetkých potrebných a nevyhnutných certifikátov. Presný rozsah predmetu zákazky je uvedený v časti B1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a návrh na plnenie kritérií Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 95 586.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.2.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Upozorňujeme, že jednou z podmienok účasti je aj predloženie certifikátov o pôvode dreva, resp. ich ekvivalent. Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Kancelársky nábytok - opakované
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1
  • Názov : Kancelársky nábytok - opakované
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka nábytkového vybavenia, predovšetkým kancelárskeho vybavenia pre potreby Úradu na ochranu oznamovateľov financovaná z Mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti. Ide o zelené verejné obstarávanie. Súčasťou dodávky je aj doprava do sídla verejného obstarávateľa, montáž nábytku a jeho uvedenie do prevádzky ako aj odovzdanie všetkých potrebných a nevyhnutných certifikátov. Presný rozsah predmetu zákazky je uvedený v časti B1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a návrh na plnenie kritérií Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kancelársky nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Nachádza sa v podmienkach účasti a čiastočne v kritérii na hodnotenie ponúk č. 2 (záručná doba). 1. Vychádzajúc z realizácie spoločensky zodpovedného verejného obstarávania so zameraním na zelené verejné obstarávanie, ktorého výsledkom bude kúpna zmluva, verejný obstarávateľ má záujem na znižovaní vlastnej uhlíkovej stopy a vlastného vplyvu na životné prostredie, a to tak pri realizácii stavebných prác ako aj pri nákupe tovarov a služieb. V zmysle uvedených skutočností a v súlade s metodikou EÚ ako aj princípom „výrazne nenarušiť“ definovaného v podmienkach čerpania finančných prostriedkov z Mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, verejný obstarávateľ zahrnul do súťaže kritéria na hodnotenie ponúk ako predĺžená záruka, a podmienku účasti spočívajúcu v certifikácii pôvodu dreva využitého na vytvorenie nábytku, pričom pre zjednodušenie uviedol aj dizajnové referencie výrobkov, ktoré sú dostupné aj na slovenskom trhu, avšak, samozrejme, v zmysle zákona umožnil aj predkladanie ekvivalentov. Nad rámec tiež kladie dôraz na ekologické balenie a následné zneškodnenie resp. zhodnotenie obalového materiálu či poskytovanie pozáručného servisu s cieľom maximalizovať dobu, počas ktorej je nábytok možné užívať a opraviť.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka je financovaná z Mechanizmu plánu obnovy a odolnosti SR. Všetky podmienky účasti, požiadavky na predmet zákazky a ďalšie náležitosti sa nachádzajú v Súťažných podkladoch a ich prílohách. Zábezpeka sa nevyžaduje. Obhliadka sa nevyžaduje. Ide o zelené verejné obstarávanie.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 85
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Dĺžka záručnej doby na dodávaný tovar v mesiacoch (min. 24)
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Dĺžka záručnej doby
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania v dňoch (min. 30)
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Upozorňujeme na špecifiká dodávky, uskladnenia a montáže, ktoré sa nachádzajú v zmluve ako aj súťažných podkladoch.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Úrad na ochranu oznamovateľov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Úrad na ochranu oznamovateľov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Opis otvárania ponúk: V zmysle súťažných podkladov - elektronicky podľa §20 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Online (elektronickou platformou)
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499250
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499250
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma (IS EPVO)
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Úrad na ochranu oznamovateľov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Úrad na ochranu oznamovateľov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)