Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)
Kód zákazky: 1
Kód oznámenia: 7074 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 60400000-2
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.3.2024 11:00
Vyhlásenie: 1.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mlynské nivy
82109 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynské nivy Bratislava - mestská časť Ružinov 82109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je operatívne, priebežné a komplexné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb spojených s leteckou prepravou osôb vrátane prípojov, prestupov a služieb k tomu prislúchajúcich v rámci zahraničných pracovných ciest. o Cieľ zákazky: Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok poskytovania požadovaných služieb počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania. o Účel zákazky: Účelom zadávanej zákazky je zabezpečenie bezproblémového využívania služieb pravidelnej leteckej dopravy pre potreby plnenia úloh organizácie verejného obstarávateľa.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1279872
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (ID: 56204)
  • Zákazka: Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov) (ID: 499295)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
  • IČO: 36070513
  • DIČ: 2021595092
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské nivy
  • Číslo: 44/b
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: holaza@sario.sk
  • Telefónne číslo: +421910828326
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
  • IČO: 36070513
  • DIČ: 2021595092
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské nivy
  • Číslo: 44/b
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/7090
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1
  • Názov: Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)
  • Opis: Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je operatívne, priebežné a komplexné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb spojených s leteckou prepravou osôb vrátane prípojov, prestupov a služieb k tomu prislúchajúcich v rámci zahraničných pracovných ciest. o Cieľ zákazky: Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok poskytovania požadovaných služieb počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania. o Účel zákazky: Účelom zadávanej zákazky je zabezpečenie bezproblémového využívania služieb pravidelnej leteckej dopravy pre potreby plnenia úloh organizácie verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Letecké dopravné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Zabezpečenie leteniek pre organizáciu (12 mesiacov)
  • Opis: Predmetom zadávanej zákazky na poskytnutie služieb je operatívne, priebežné a komplexné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb spojených s leteckou prepravou osôb vrátane prípojov, prestupov a služieb k tomu prislúchajúcich v rámci zahraničných pracovných ciest. o Cieľ zákazky: Cieľom zadávanej zákazky je určenie podmienok poskytovania požadovaných služieb počas trvania rámcovej dohody podľa § 83 ZVO, ktorá bude uzavretá na základe výsledku tohto verejného obstarávania. o Účel zákazky: Účelom zadávanej zákazky je zabezpečenie bezproblémového využívania služieb pravidelnej leteckej dopravy pre potreby plnenia úloh organizácie verejného obstarávateľa. ? Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek, resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. Predpokladané miesta odletov sú: Viedeň (Bratislava, Budapešť). Orientačné predpokladané destinácie sú uvedené v Prílohe č. 2 tejto Výzvy. ? Verejný obstarávateľ stanovil predpokladané maximálne množstvá leteniek na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančných prostriedkov (predpokladaná hodnota zákazky vo výške 114 457 EUR bez DPH), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ požaduje primárne priame lety, ak nezadá v čiastkovej objednávke inak. ? V rámci predmetu zákazky okrem zabezpečenia leteckej prepravy osôb požaduje verejný obstarávateľ zabezpečiť aj služby súvisiace s leteckou prepravou, a to technickú a administratívnu podporu, informačné služby. ? Predpokladaný rozsah zákazky je uvedený v Prílohe č. 2. Jedná sa o zabezpečenie pravidelnej leteckej prepravy približne 162 osôb (leteniek) do cca 55 destinácií sveta za predpokladané obdobie trvania zmluvného vzťahu (12 mesiacov). Uvedený zoznam v Prílohe č. 2 je orientačný, verejný obstarávateľ nevylučuje aj zadanie neplánovaných požiadaviek. ? Presný počet verejným obstarávateľom požadovaných leteniek do konkrétnych destinácií bude určený v samostatných objednávkach vystavených podľa Rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, a aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa, ktoré sa považujú za čiastkové zmluvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Letecké dopravné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: V kritériu A. sa bude hodnotiť výška poplatku za zabezpečenie jednej letenky vrátane ďalších súvisiacich poplatkov (okrem poplatkov uvedených v kritériu A.) uvedená v EUR ponúknutá uchádzačom, uvedená s presnosťou na dve desatinné čísla, pričom minimálna výška poplatku môže byť 0,01 EUR. Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet 90 bodov ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou výškou poplatku a pri ostatných ponukách počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov vyjadrí ako podiel najnižšieho navrhnutého poplatku a navrhovanej výšky poplatku príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú vynásobí maximálnym počtom 90 bodov pre uvedené kritérium. Výsledok (pridelený počet bodov za kritérium) verejný obstarávateľ zaokrúhľuje podľa matematických pravidiel na dve desatinné miesta.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 90
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (jednotková)
  • Hodnota kritéria je prahová hodnota : Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium A: Celková výška poplatku za zabezpečenie jednej letenky vrátane ďalších súvisiacich poplatkov uvedená v EUR s určenou relatívnou váhou 90.
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: V kritériu B sa bude hodnotiť výška poplatku za zmenu letenky v lehote maximálne do 24 hodín pred odletom, uvedená v EUR ponúknutá uchádzačom, uvedená s presnosťou na dve desatinné čísla, pričom minimálna výška poplatku môže byť 0,01 EUR. Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet 5 bodov ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou výškou poplatku a pri ostatných ponukách počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov vyjadrí ako podiel najnižšieho navrhnutého poplatku a navrhovanej výšky poplatku príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú vynásobí maximálnym počtom 5 bodov pre uvedené kritérium. Výsledok (pridelený počet bodov za kritérium) verejný obstarávateľ zaokrúhľuje podľa matematických pravidiel na dve desatinné miesta.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (jednotková)
  • Hodnota kritéria je prahová hodnota : Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium B: Celková výška poplatku za zmenu letenky v lehote maximálne do 24 hodín pred odletom, uvedená v EUR s určenou relatívnou váhou 5.
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: V kritériu C. sa bude hodnotiť výška poplatku za storno letenky v lehote maximálne do 24 hodín pred odletom, uvedená v EUR ponúknutá uchádzačom, uvedená s presnosťou na dve desatinné čísla, pričom minimálna výška poplatku môže byť 0,01 EUR. Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet 5 bodov ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou výškou poplatku a pri ostatných ponukách počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov vyjadrí ako podiel najnižšieho navrhnutého poplatku a navrhovanej výšky poplatku príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorú vynásobí maximálnym počtom 5 bodov pre uvedené kritérium. Výsledok (pridelený počet bodov za kritérium) verejný obstarávateľ zaokrúhľuje podľa matematických pravidiel na dve desatinné miesta.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (jednotková)
  • Hodnota kritéria je prahová hodnota : Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium C: Celková výška poplatku za storno letenky v lehote maximálne do 24 hodín pred odletom, uvedená v EUR s určenou relatívnou váhou 5
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Miesto otvárania ponúk: Mlynské nivy 44/B, 821 09 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499295
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499295
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)