Dodávanie vína

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávanie vína
Kód zákazky: 1/NLZ/2/2024
Kód oznámenia: 7611 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 15930000-6
Predpokladaná hodnota: 598 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 4.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenské národné divadlo
Adresa: Pribinova
81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Opis: Ide o dodávanie vín slovenskej produkcie a svetovej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Časť č. 1 - Vína slovenskej produkcie: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína slovenskej produkcie zo slovenských viníc a slovenského hrozna súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno zo slovenskej produkcie, slovenského hrozna, slovenskej vinice. • Víno musí byť určené pre HoReCa segment, nie pre maloobchodné siete a musí zodpovedať charakteru prevádzky umiestnenej v Slovenskom národnom divadle, ako najvyššej kultúrnej inštitúcie na Slovensku. • Víno slovenských vinárstiev vo vyššej strednej až top kvalite, od výrobcov, ktorých vína už získali medaile na uznávaných vinárskych súťažiach na Slovensku alebo vo svete. To znamená, že vinárstvo uvedené v ponuke, muselo v minulosti získať ocenenie na prestížnych súťažiach. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.1.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.1.1.B a v Prílohe č 3.1.1 Cenový rozpočet. Ďalšie požiadavky na tovar: • ponuka musí obsahovať základné druhy vína, špecifikované v Prílohe č. 2.1.1.A a 3.1.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75 litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • zabezpečenie vín mimo portfólia vínnej karty SND pre účely externých podujatí a na základe požiadaviek klientov SND, ktorí budú organizovať v priestoroch divadla rôzne typy podujatí; tieto vína budú tvoriť tzv. doplnkový sortiment a nebudú predmetom vyhodnocovania; • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.1.2 Cenník, dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných odrôd a ročníkov mimo základnej ponuky uvedenej v Prílohe 2.1.1.A ,tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta a počas špeciálnych podujatí (napr. premiéra predstavenia). • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb je uvedená v prílohe č. 1.1. Opis predmetu zákazky 1. časť-Vína slovenskej produkcie. Časť č. 2 - Vína svetovej produkcie Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína svetovej produkcie, prioritne z talianskych viníc. Vína v ponuke musia byť určené pre HoReCa segment, svojou kvalitou zodpovedať charakteru prevádzky baru v priestoroch Slovenského národného divadla a nemôžu byť určené pre predaj v maloobchode mimo špecializovaných predajní s ponukou vína. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno svetovej produkcie. • Ponuka nemôže obsahovať vína dostupné v maloobchode, mimo špecializovaných obchodov s vínom - vinoték. Vína stolové nebudú akceptované. Vína predávané v obchodných reťazcoch nebudú akceptované. • Súčasťou ponuky musia byť vína z oblastí Wachau, Burgenland, Mosel,Toskánsko, Piemonte, Primitivo, La Rioja, Cava,Valdobbiadene, Veneto, Mendoza, Bordeaux, Alsasko, Douro, Napa Valley, Maipo Valley, Kapské mesto, Yarra Valley, žiadame uviesť do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe 2.2.1.B. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky žiadame naceniť sekt v kvalite minimálne spumante. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet (základný/vyhodnocovaný sortiment) žiadame naceniť sekt variant frizzante, spumante a prosecco, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. Sekt v kvalite minimálne spumante v skle v objeme 0,2l žiadame naceniť aj do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet. Sekt v objeme 0,2l neakceptujeme v plechovke. • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č.3.2.2 Cenník (Doplnkový/nevyhodnocovaný tovar),dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných oblastí, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.2.1B a v Prílohe č 3.2.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 412 000 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: Ďalšie požiadavky na tovar: • Ponuka musí obsahovať základné druhy vína, uvedené v Prílohe č.2.2.1.A a3.2.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75litra a pre sekt aj v objeme 0,2litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa Špecifikácia súvisiacich služieb je uvedená v č. 1.2. Opis predmetu zákazky 2. časť Vína svetovej produkcie.

Linky a dokumenty

Zákazka: Dodávanie vína
Profil obstarávateľa: Slovenské národné divadlo

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1278952
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenské národné divadlo (ID: 95591)
  • Zákazka: Dodávanie vína (ID: 499008)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 50e54f33-4d63-4871-badf-cad38c3eda5d
  • Identifikátor verzie oznámenia: f45d3cf6-ff15-4c88-ba62-80f7e581e5dd
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenské národné divadlo
  • IČO: 00164763
  • DIČ: 2020829954
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 17
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ovo@snd.sk
  • Telefónne číslo: +42120472131
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Rekreácia, kultúra a náboženstvo
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/611
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 1/NLZ/2/2024
  • Názov: Dodávanie vína
  • Opis: Opis: Ide o dodávanie vín slovenskej produkcie a svetovej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Časť č. 1 - Vína slovenskej produkcie: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína slovenskej produkcie zo slovenských viníc a slovenského hrozna súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno zo slovenskej produkcie, slovenského hrozna, slovenskej vinice. • Víno musí byť určené pre HoReCa segment, nie pre maloobchodné siete a musí zodpovedať charakteru prevádzky umiestnenej v Slovenskom národnom divadle, ako najvyššej kultúrnej inštitúcie na Slovensku. • Víno slovenských vinárstiev vo vyššej strednej až top kvalite, od výrobcov, ktorých vína už získali medaile na uznávaných vinárskych súťažiach na Slovensku alebo vo svete. To znamená, že vinárstvo uvedené v ponuke, muselo v minulosti získať ocenenie na prestížnych súťažiach. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.1.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.1.1.B a v Prílohe č 3.1.1 Cenový rozpočet. Ďalšie požiadavky na tovar: • ponuka musí obsahovať základné druhy vína, špecifikované v Prílohe č. 2.1.1.A a 3.1.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75 litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • zabezpečenie vín mimo portfólia vínnej karty SND pre účely externých podujatí a na základe požiadaviek klientov SND, ktorí budú organizovať v priestoroch divadla rôzne typy podujatí; tieto vína budú tvoriť tzv. doplnkový sortiment a nebudú predmetom vyhodnocovania; • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.1.2 Cenník, dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných odrôd a ročníkov mimo základnej ponuky uvedenej v Prílohe 2.1.1.A ,tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta a počas špeciálnych podujatí (napr. premiéra predstavenia). • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb je uvedená v prílohe č. 1.1. Opis predmetu zákazky 1. časť-Vína slovenskej produkcie. Časť č. 2 - Vína svetovej produkcie Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína svetovej produkcie, prioritne z talianskych viníc. Vína v ponuke musia byť určené pre HoReCa segment, svojou kvalitou zodpovedať charakteru prevádzky baru v priestoroch Slovenského národného divadla a nemôžu byť určené pre predaj v maloobchode mimo špecializovaných predajní s ponukou vína. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno svetovej produkcie. • Ponuka nemôže obsahovať vína dostupné v maloobchode, mimo špecializovaných obchodov s vínom - vinoték. Vína stolové nebudú akceptované. Vína predávané v obchodných reťazcoch nebudú akceptované. • Súčasťou ponuky musia byť vína z oblastí Wachau, Burgenland, Mosel,Toskánsko, Piemonte, Primitivo, La Rioja, Cava,Valdobbiadene, Veneto, Mendoza, Bordeaux, Alsasko, Douro, Napa Valley, Maipo Valley, Kapské mesto, Yarra Valley, žiadame uviesť do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe 2.2.1.B. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky žiadame naceniť sekt v kvalite minimálne spumante. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet (základný/vyhodnocovaný sortiment) žiadame naceniť sekt variant frizzante, spumante a prosecco, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. Sekt v kvalite minimálne spumante v skle v objeme 0,2l žiadame naceniť aj do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet. Sekt v objeme 0,2l neakceptujeme v plechovke. • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č.3.2.2 Cenník (Doplnkový/nevyhodnocovaný tovar),dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných oblastí, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.2.1B a v Prílohe č 3.2.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 412 000 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: Ďalšie požiadavky na tovar: • Ponuka musí obsahovať základné druhy vína, uvedené v Prílohe č.2.2.1.A a3.2.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75litra a pre sekt aj v objeme 0,2litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa Špecifikácia súvisiacich služieb je uvedená v č. 1.2. Opis predmetu zákazky 2. časť Vína svetovej produkcie.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 598 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Vína
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pribinova 17
  • Mesto: Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 819 01
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 1.časť - Vína slovenskej produkcie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/NLZ/2/2024
  • Názov : 1.časť - Vína slovenskej produkcie
  • Opis: Opis: Ide o dodávanie vín slovenskej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke. Časť č. 1 - Vína slovenskej produkcie: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína slovenskej produkcie zo slovenských viníc a slovenského hrozna po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou . Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno zo slovenskej produkcie, slovenského hrozna, slovenskej vinice. • Víno musí byť určené pre HoReCa segment, nie pre maloobchodné siete a musí zodpovedať charakteru prevádzky umiestnenej v Slovenskom národnom divadle, ako najvyššej kultúrnej inštitúcie na Slovensku. • Víno slovenských vinárstiev vo vyššej strednej až top kvalite, od výrobcov, ktorých vína už získali medaile na uznávaných vinárskych súťažiach na Slovensku alebo vo svete. To znamená, že vinárstvo uvedené v ponuke, muselo v minulosti získať ocenenie na prestížnych súťažiach. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.1.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.1.1.B a v Prílohe č 3.1.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 186 500 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: • ponuka musí obsahovať základné druhy vína, špecifikované v Prílohe č. 2.1.1.A a 3.1.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75 litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • zabezpečenie vín mimo portfólia vínnej karty SND pre účely externých podujatí a na základe požiadaviek klientov SND, ktorí budú organizovať v priestoroch divadla rôzne typy podujatí; tieto vína budú tvoriť tzv. doplnkový sortiment a nebudú predmetom vyhodnocovania; • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.1.2 Cenník, dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných odrôd a ročníkov mimo základnej ponuky uvedenej v Prílohe 2.1.1.A ,tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta a počas špeciálnych podujatí (napr. premiéra predstavenia). • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb: - školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; - POS materiál v dostatočnom množstve počas celej doby trvania zmluvy a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä vínové poháre v počte 300ks ročne, stoppre (zátky na sekt) v minimálnom počte 10ks ročne, otvárače na víno v počte minimálne 10ks ročne, chladiče na jednu fľašu v počte 5ks ročne, chladiče na tri až päť fliaš v počte 5ks ročne. - prezentácia vín na vopred dojednaných interných podujatiach, a to štyrikrát ročne počas celej doby trvania Rámcovej dohody; súčasťou prezentácie je výdajné miesto, someliéri, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie vína, ktorá je zároveň prezentáciou značky jednotlivých vín; všetky detaily a požiadavky budú odkomunikované najneskôr jeden mesiac vopred; - pomoc pri veľkých podujatiach 2x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach bude služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom objednávateľa; - zabezpečenie a nájom technológií pre kvalitné uskladnenie vín v prevádzkach verejného obstarávateľa; nájom technológie v cene zákazky a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody; špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie predmetu nájmu technológií: o vínne chladničky na uskladnenie minimálne 2x150 fliaš vína, dvoj-zónové (alt. minimálne dve jedno-zónové každá na minimálne 150ks fliaš vína) pre uskladnenie červených aj bielych vín v požadovanej teplote; o bezplatný servis technológií, ako aj ich dovoz a montáž technológií; servis technológií do 24 hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov; profylaktická prehliadka technológií jedenkrát ročne bezplatne; - Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.1.1.B Vlastný návrh plnenia zákazky základný slovenské vína).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 186 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Vína
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pribinova
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Typ: Technická a odborná spôsobilosť Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (v prípade 1.časti: vína slovenskej produkcie). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuka s najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH na dve desatinné miesta, bude komisiou s právom vyhodnocovať ponuky a s podporou IS EVO označená za prvú v poradí, ponuka s druhou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za druhú v poradí, ponuka s treťou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za tretiu v poradí, atď. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom bez DPH v EUR na dve desatinné miesta
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499008
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499008
  • Označenie dokumentu/zákazky: 1/NLZ/2/2024
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: 2.časť - Vína svetovej produkcie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/NLZ/2/2024
  • Názov : 2.časť - Vína svetovej produkcie
  • Opis: Opis: Ide o dodávanie vín svetovej produkcie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súťažných podkladoch k tejto zákazke. Špecifikácia tovaru: Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie vína svetovej produkcie, prioritne z talianskych viníc, po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Vína v ponuke musia byť určené pre HoReCa segment, svojou kvalitou zodpovedať charakteru prevádzky baru v priestoroch Slovenského národného divadla a nemôžu byť určené pre predaj v maloobchode mimo špecializovaných predajní s ponukou vína. Súčasťou predmetu zákazky sú aj služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, ako aj ďalšie súvisiace služby. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo vín. Špecifikácia tovaru: • Kvalitné akostné odrodové víno svetovej produkcie. • Ponuka nemôže obsahovať vína dostupné v maloobchode, mimo špecializovaných obchodov s vínom - vinoték. Vína stolové nebudú akceptované. Vína predávané v obchodných reťazcoch nebudú akceptované. • Súčasťou ponuky musia byť vína z oblastí Wachau, Burgenland, Mosel,Toskánsko, Piemonte, Primitivo, La Rioja, Cava,Valdobbiadene, Veneto, Mendoza, Bordeaux, Alsasko, Douro, Napa Valley, Maipo Valley, Kapské mesto, Yarra Valley, žiadame uviesť do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe 2.2.1.B. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky žiadame naceniť sekt v kvalite minimálne spumante. Ponuka bude porovnávaná s ponukami iných uchádzačov. • Do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet (základný/vyhodnocovaný sortiment) žiadame naceniť sekt variant frizzante, spumante a prosecco, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. Sekt v kvalite minimálne spumante v skle v objeme 0,2l žiadame naceniť aj do prílohy č. 3.2.1 Cenový rozpočet. Sekt v objeme 0,2l neakceptujeme v plechovke. • V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 3.2.2 Cenník (Doplnkový/nevyhodnocovaný tovar), dodávateľ je povinný ponúknuť aj vína z iných oblastí, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment vín, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • Predpokladané množstvo objednávaného tovaru za 48 mesiacov je uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A Vlastný návrh plnenia zákazky vrátane súvisiacich služieb v Prílohe č. 2.2.1B a v Prílohe č 3.2.1 Cenový rozpočet. • Predpokladaná hodnota zákazky za zmluvné obdobie, t.j. 48 mesiacov : 412 000 ,- Eur bez DPH. Ďalšie požiadavky na tovar: • Ponuka musí obsahovať základné druhy vína, uvedené v Prílohe č. 2.2.1.A a 3.2.1; • dodávka tovaru v požadovaných objemoch – fľaše v objeme 0,75litra a pre sekt aj v objeme 0,2litra; • garancia dostatočného množstva vín počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; vína môžu byť menené iba v ročníku ich výroby, zachovaná musí byť ich cena, odroda, vinárstvo, akosť; • dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa; Špecifikácia súvisiacich služieb: - školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; - POS materiál v dostatočnom množstve počas celej doby trvania zmluvy a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä poháre vínne, chladiče na víno pre 1 fľašu v počte minimálne 3 kusy, chladiče pre 3 a viac fliaš v počte minimálne 3kusy, otvárače na víno, nálievky a iné; - prezentácia vín na vopred dojednaných interných podujatiach, a to štyrikrát ročne počas celej doby trvania Rámcovej dohody; súčasťou prezentácie je výdajné miesto, someliéri, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie vína, ktorá je zároveň prezentáciou značky jednotlivých vín; všetky detaily a požiadavky budú odkomunikované najneskôr jeden mesiac vopred; - pomoc pri veľkých podujatiach 2x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach bude služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom objednávateľa; - zabezpečenie a nájom technológií pre kvalitné uskladnenie vín v prevádzkach verejného obstarávateľa; nájom technológie je v cene zákazky a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody; špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie predmetu nájmu technológií: o vínne chladničky na uskladnenie minimálne 2x150 fliaš vína, dvoj-zónové (alt. minimálne dve jedno-zónové ako náhrada za jednu dvoj-zónovú t.j. chladničky na uskladnenie vína v dvoch rôznych teplotách vhodných pre červené a biele víno v celkovom počte 300fliaš vína na uskladnenie) pre uskladnenie červených aj bielych vín v požadovanej teplote; o bezplatný servis technológií, ako aj ich dovoz a montáž technológií; servis technológií do 24 hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov; profylaktická prehliadka technológií jedenkrát ročne bezplatne; - Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.2.1.B Vlastný návrh plnenia zákazky svetové vína).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 412 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Vína
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pribinova 17
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (v prípade 2.časti: vína svetovej produkcie). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuka s najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH na dve desatinné miesta, bude komisiou s právom vyhodnocovať ponuky a s podporou IS EVO označená za prvú v poradí, ponuka s druhou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za druhú v poradí, ponuka s treťou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za tretiu v poradí, atď. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom bez DPH v EUR na dve desatinné miesta
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratisla
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499008
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499008
  • Označenie dokumentu/zákazky: 1/NLZ/2/2024
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)