Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého
Kód zákazky: 02/2024-7
Kód oznámenia: 7447 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71315300-2
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.3.2024 23:59
Vyhlásenie: 4.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebného dozoru a jeho činnosti vyplývajúce z § 46b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov k investičnej akcii s názvom „Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého“, ktorá zahŕňa nasledujúce stavebné objekty: SO 01 Búracie a domurovacie práce v pôvodnej časti ZŠ SO 02 Prístavba ZŠ J. Kupeckého Pezinok SO021 Architektúra a statika SO022 Zdravotechnika SO023 Ústredné vykurovanie SO024 Elektroinštalácia SO025 Dátová sieť SO026 Školský rozhlas SO027 Hlasová signalizácia požiaru SO 03 Spevnené plochy SO 04 Sadové úpravy SO 05 Dažďová záhrada SO 06 Prekládka NN kábla SO 07 Kamerový systém a elektrický videovrátnik SO 08 Vonkajšie IS a objekty - časti SO08-1 Dažďová kanalizácia SO08-2 Vodovod SO08-3 Požiarna nádrž SO08-4 Splašková a jednotná kanalizácia SO 09 Vonkajšie areálové osvetlenie Predmetom stavebných prác je zhotovenie dvojpodlažnej prístavby k Základnej škole J. Kupeckého v Pezinku. Navrhovaná dvojpodlažná prístavba s plochou extenzívnou strechou bude napojená na juhovýchodné krídlo objektu na každom poschodí. Prístavba bude mať samostatné vstupy z exteriéru zo západnej a severnej strany. Na prízemí budú situované štyri kmeňové triedy (4x29 žiakov), zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, serverovňa a sklad. Na poschodí budú situované tri kmeňové triedy (3x29 žiakov), jedna špeciálna učebňa pre 20 žiakov, zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, kancelária školskej psychologičky a technická miestnosť. Podrobná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii (Príloha č. 4 výzvy). Predpokladaná hodnota stavebných prác je 1,9 mil. € bez DPH a lehota realizácie diela zhotoviteľom 15 mesiacov. Rozsah činností požadovaných od stavebného dozoru: - sleduje spôsob a postup uskutočňovania stavby, - zodpovedá za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu, - vplýva na odstránenie závad vzniknutých počas realizácie stavby a na zariadení staveniska, - oboznamuje sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravujú stavebné práce, najmä s projektom stavby, s obsahom vydaných stavebných povolení a so zmluvou o dielo na základe ktorej bude realizovaná investičná akcia, - spolupracuje s projektantom vykonávajúcim autorský dozor, - sleduje vedenie stavebného denníka v súlade so Stavebným zákonom a podmienkami zmluvy, - organizuje a vedie operatívne porady k vedeniu stavby (kontrolné dni) a vyhotovenie zápisov, - bezodkladne informuje objednávateľa o všetkých závažných okolnostiach majúcich dopad na priebeh a kvalitu realizovaných stavebných prác, - kontroluje tie časti stavebného diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými, zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - odsúhlasuje prípadné dodatky a zmeny, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu prác a nezhoršujú parametre stavby (ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením objednávateľovi), - sleduje a kontroluje kvalitu vykonaných prác zhotoviteľom, vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu a kontrolu použitých materiálov v súlade s projektovou dokumentáciou, - sleduje a kontroluje priebežné čerpania v programe CENKROS - kontroluje postup prác podľa časového plánu stavby a Zmluvy o dielo a upozorňuje zhotoviteľa na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre prípadné uplatňovanie sankcií, - v priebehu výstavby pripravuje podklady pre záverečné hodnotenie stavby, - kontroluje stav a kvalitu projektu skutočného realizovania stavby, ktorého vyhotovenie je povinnosťou zhotoviteľa stavby, - zabezpečuje riadne prevzatie stavby, resp. preberacieho konania, vrátane účasti na tomto odovzdaní a prebratí, - kontroluje doklady, ktoré doloží zhotoviteľ ku kolaudácii, - spisuje vady a nedorobky, - kontroluje odstraňovanie vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, - kontroluje odstraňovanie vád v rámci záručnej lehoty, - je aktívne prítomný na realizácii stavby až po jej odovzdanie - je účastný na kolaudačnom konaní stavby, - ďalšie činnosti vyplývajúce zo zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Pezinok

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1280322
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého (ID: 499427)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vo@msupezinok.sk
  • Telefónne číslo: 0336901143
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 02/2024-7
  • Názov: Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebného dozoru a jeho činnosti vyplývajúce z § 46b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov k investičnej akcii s názvom „Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého“, ktorá zahŕňa nasledujúce stavebné objekty: SO 01 Búracie a domurovacie práce v pôvodnej časti ZŠ SO 02 Prístavba ZŠ J. Kupeckého Pezinok SO021 Architektúra a statika SO022 Zdravotechnika SO023 Ústredné vykurovanie SO024 Elektroinštalácia SO025 Dátová sieť SO026 Školský rozhlas SO027 Hlasová signalizácia požiaru SO 03 Spevnené plochy SO 04 Sadové úpravy SO 05 Dažďová záhrada SO 06 Prekládka NN kábla SO 07 Kamerový systém a elektrický videovrátnik SO 08 Vonkajšie IS a objekty - časti SO08-1 Dažďová kanalizácia SO08-2 Vodovod SO08-3 Požiarna nádrž SO08-4 Splašková a jednotná kanalizácia SO 09 Vonkajšie areálové osvetlenie Predmetom stavebných prác je zhotovenie dvojpodlažnej prístavby k Základnej škole J. Kupeckého v Pezinku. Navrhovaná dvojpodlažná prístavba s plochou extenzívnou strechou bude napojená na juhovýchodné krídlo objektu na každom poschodí. Prístavba bude mať samostatné vstupy z exteriéru zo západnej a severnej strany. Na prízemí budú situované štyri kmeňové triedy (4x29 žiakov), zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, serverovňa a sklad. Na poschodí budú situované tri kmeňové triedy (3x29 žiakov), jedna špeciálna učebňa pre 20 žiakov, zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, kancelária školskej psychologičky a technická miestnosť. Podrobná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii (Príloha č. 4 výzvy). Predpokladaná hodnota stavebných prác je 1,9 mil. € bez DPH a lehota realizácie diela zhotoviteľom 15 mesiacov. Rozsah činností požadovaných od stavebného dozoru: - sleduje spôsob a postup uskutočňovania stavby, - zodpovedá za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu, - vplýva na odstránenie závad vzniknutých počas realizácie stavby a na zariadení staveniska, - oboznamuje sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravujú stavebné práce, najmä s projektom stavby, s obsahom vydaných stavebných povolení a so zmluvou o dielo na základe ktorej bude realizovaná investičná akcia, - spolupracuje s projektantom vykonávajúcim autorský dozor, - sleduje vedenie stavebného denníka v súlade so Stavebným zákonom a podmienkami zmluvy, - organizuje a vedie operatívne porady k vedeniu stavby (kontrolné dni) a vyhotovenie zápisov, - bezodkladne informuje objednávateľa o všetkých závažných okolnostiach majúcich dopad na priebeh a kvalitu realizovaných stavebných prác, - kontroluje tie časti stavebného diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými, zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - odsúhlasuje prípadné dodatky a zmeny, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu prác a nezhoršujú parametre stavby (ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením objednávateľovi), - sleduje a kontroluje kvalitu vykonaných prác zhotoviteľom, vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu a kontrolu použitých materiálov v súlade s projektovou dokumentáciou, - sleduje a kontroluje priebežné čerpania v programe CENKROS - kontroluje postup prác podľa časového plánu stavby a Zmluvy o dielo a upozorňuje zhotoviteľa na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre prípadné uplatňovanie sankcií, - v priebehu výstavby pripravuje podklady pre záverečné hodnotenie stavby, - kontroluje stav a kvalitu projektu skutočného realizovania stavby, ktorého vyhotovenie je povinnosťou zhotoviteľa stavby, - zabezpečuje riadne prevzatie stavby, resp. preberacieho konania, vrátane účasti na tomto odovzdaní a prebratí, - kontroluje doklady, ktoré doloží zhotoviteľ ku kolaudácii, - spisuje vady a nedorobky, - kontroluje odstraňovanie vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, - kontroluje odstraňovanie vád v rámci záručnej lehoty, - je aktívne prítomný na realizácii stavby až po jej odovzdanie - je účastný na kolaudačnom konaní stavby, - ďalšie činnosti vyplývajúce zo zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dohľad nad stavebnými prácami
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Obhliadku je možné vykonať po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou vo veciach obhliadky: Ing. Monika Hletková, tel.: 0948 089 221, monika.hletkova@msupezinok.sk najneskôr 2 pracovné dni pred lehotou predkladania ponúk. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e), uchádzač/záujemca je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f), uchádzač/záujemca nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač predloží do súťaže: - návrh na plnenie kritérií - cenovú ponuku na celý predmet zákazky v zmysle výzvy bod 5, do ktorej zapracuje všetky náklady za jednotlivé úkony tak, aby bola cena kompletná /príloha č. 1 týchto súťažných podkladov/ - návrh mandátnej zmluvy - uchádzač predloží vyplnené údaje o mandatárovi, vyplnený návrh mandátnej zmluvy a opatrí podpisom a pečiatkou, ktorá je prílohou č. 2 tejto výzvy - kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti stavebného dozora pre dozorovanie na požadovaný predmet, t. j. „Osvedčenie stavebného dozora“ pre pozemné stavby resp. bez uvedenia odborného zamerania vydané SKSI v Slovenskej Republike. - zoznam projektov obdobného alebo iného charakteru za posledné 3 roky financované z fondov s min. súhrnnou hodnotou aspoň 1 900 000,00 € bez DPH; uvedie názov projektu, kod výzvy, sumu grantu - čestné vyhlásenie, že uchádzačovi nie je uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (príloha č. 3 tejto výzvy) Nepredloženie uvedených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa bude znamenať, že ponuka uchádzača je neúplná a nespĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje, že takúto ponuku nemusí akceptovať.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2024-7
  • Názov : Výkon stavebného dozoru - Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebného dozoru a jeho činnosti vyplývajúce z § 46b zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov k investičnej akcii s názvom „Rozšírenie kapacity ZŠ J. Kupeckého“, ktorá zahŕňa nasledujúce stavebné objekty: SO 01 Búracie a domurovacie práce v pôvodnej časti ZŠ SO 02 Prístavba ZŠ J. Kupeckého Pezinok SO021 Architektúra a statika SO022 Zdravotechnika SO023 Ústredné vykurovanie SO024 Elektroinštalácia SO025 Dátová sieť SO026 Školský rozhlas SO027 Hlasová signalizácia požiaru SO 03 Spevnené plochy SO 04 Sadové úpravy SO 05 Dažďová záhrada SO 06 Prekládka NN kábla SO 07 Kamerový systém a elektrický videovrátnik SO 08 Vonkajšie IS a objekty - časti SO08-1 Dažďová kanalizácia SO08-2 Vodovod SO08-3 Požiarna nádrž SO08-4 Splašková a jednotná kanalizácia SO 09 Vonkajšie areálové osvetlenie Predmetom stavebných prác je zhotovenie dvojpodlažnej prístavby k Základnej škole J. Kupeckého v Pezinku. Navrhovaná dvojpodlažná prístavba s plochou extenzívnou strechou bude napojená na juhovýchodné krídlo objektu na každom poschodí. Prístavba bude mať samostatné vstupy z exteriéru zo západnej a severnej strany. Na prízemí budú situované štyri kmeňové triedy (4x29 žiakov), zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, serverovňa a sklad. Na poschodí budú situované tri kmeňové triedy (3x29 žiakov), jedna špeciálna učebňa pre 20 žiakov, zborovňa, sociálne zariadenia pre žiakov a učiteľov, kancelária školskej psychologičky a technická miestnosť. Podrobná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii (Príloha č. 4 výzvy). Predpokladaná hodnota stavebných prác je 1,9 mil. € bez DPH a lehota realizácie diela zhotoviteľom 15 mesiacov. Rozsah činností požadovaných od stavebného dozoru: - sleduje spôsob a postup uskutočňovania stavby, - zodpovedá za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu, - vplýva na odstránenie závad vzniknutých počas realizácie stavby a na zariadení staveniska, - oboznamuje sa s podkladmi, na základe ktorých sa pripravujú stavebné práce, najmä s projektom stavby, s obsahom vydaných stavebných povolení a so zmluvou o dielo na základe ktorej bude realizovaná investičná akcia, - spolupracuje s projektantom vykonávajúcim autorský dozor, - sleduje vedenie stavebného denníka v súlade so Stavebným zákonom a podmienkami zmluvy, - organizuje a vedie operatívne porady k vedeniu stavby (kontrolné dni) a vyhotovenie zápisov, - bezodkladne informuje objednávateľa o všetkých závažných okolnostiach majúcich dopad na priebeh a kvalitu realizovaných stavebných prác, - kontroluje tie časti stavebného diela, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými, zapísanie výsledkov kontroly do stavebného denníka, - odsúhlasuje prípadné dodatky a zmeny, ktoré nezvyšujú náklady stavby, nepredlžujú lehotu prác a nezhoršujú parametre stavby (ostatné dodatky a zmeny predkladať s vlastným vyjadrením objednávateľovi), - sleduje a kontroluje kvalitu vykonaných prác zhotoviteľom, vyžadovanie dokladov o preukázaní zhody výrobkov pre stavbu a kontrolu použitých materiálov v súlade s projektovou dokumentáciou, - sleduje a kontroluje priebežné čerpania v programe CENKROS - kontroluje postup prác podľa časového plánu stavby a Zmluvy o dielo a upozorňuje zhotoviteľa na nedodržanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre prípadné uplatňovanie sankcií, - v priebehu výstavby pripravuje podklady pre záverečné hodnotenie stavby, - kontroluje stav a kvalitu projektu skutočného realizovania stavby, ktorého vyhotovenie je povinnosťou zhotoviteľa stavby, - zabezpečuje riadne prevzatie stavby, resp. preberacieho konania, vrátane účasti na tomto odovzdaní a prebratí, - kontroluje doklady, ktoré doloží zhotoviteľ ku kolaudácii, - spisuje vady a nedorobky, - kontroluje odstraňovanie vád a nedorobkov zistených pri preberaní v dohodnutých termínoch, - kontroluje odstraňovanie vád v rámci záručnej lehoty, - je aktívne prítomný na realizácii stavby až po jej odovzdanie - je účastný na kolaudačnom konaní stavby, - ďalšie činnosti vyplývajúce zo zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby stavebného dozoru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dohľad nad stavebnými prácami
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 23:59
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Miesto otvárania ponúk: Radničné námestie 7, Pezinok
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499427
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)