Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy
Kód zákazky: PM/182/MHI
Kód oznámenia: 7789 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233120-6
Predpokladaná hodnota: 4 300 238,55 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.3.2024 10:00
Vyhlásenie: 6.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
Adresa: Mlynské Nivy
82109 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynské Nivy Bratislava 82109 Slovensko Priemyselný park Rimavská Sobota, k.ú. Rimavská Sobota.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry – komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote na kľúč, vrátane všetkých potrebných inžinierskych činností až po zabezpečenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia podľa Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmet zákazky musí byť realizovaný podľa platných zákonov, technických noriem, predpisov a projektu „Technická infraštruktúra pre priemyselný park, Rimavská Sobota“, DRP z 1.2024 a jej doplnkov, autor : Proma, s.r.o. , ktorá tvorí prílohu Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmetom zákazky sú nasledovné stavebné objekt: • SO 01 Hrubé terénne úpravy (časť cesty) • SO 02 Dopravné napojenie na cestu I. triedy I/72 • SO 03 Komunikácie vozidiel a pešie spevnené plochy o Vetva 1 + Vetva 12 +Vetva 22 o Vetva 3 + Vetva 4 • SO 11 Vonkajšie osvetlenie Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1275709
1. Základné údaje
  • Organizácia: MH Invest, s.r.o. (ID: 31223)
  • Zákazka: Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy (ID: 497689)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 157e115d-faf4-45aa-8f8a-e4ca4b490cc9
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
  • IČO: 36724530
  • DIČ: 2022302931
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské Nivy
  • Číslo: 44/A
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: mhi@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421254653904
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9969
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PM/182/MHI
  • Názov: Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry – komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote na kľúč, vrátane všetkých potrebných inžinierskych činností až po zabezpečenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia podľa Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmet zákazky musí byť realizovaný podľa platných zákonov, technických noriem, predpisov a projektu „Technická infraštruktúra pre priemyselný park, Rimavská Sobota“, DRP z 1.2024 a jej doplnkov, autor : Proma, s.r.o. , ktorá tvorí prílohu Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmetom zákazky sú nasledovné stavebné objekt: • SO 01 Hrubé terénne úpravy (časť cesty) • SO 02 Dopravné napojenie na cestu I. triedy I/72 • SO 03 Komunikácie vozidiel a pešie spevnené plochy o Vetva 1 + Vetva 12 +Vetva 22 o Vetva 3 + Vetva 4 • SO 11 Vonkajšie osvetlenie Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 300 238.55
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233125, 45233161, 45316110, 71330000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Trnavská cesta 100
  • PSČ: 82101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Priemyselný park Rimavská Sobota, k.ú. Rimavská Sobota.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. OSOBNÉ POSTAVENIE 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“ alebo „zákon o verejnom obstarávaní“). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. 1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.5 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona. 1.6 Verejný obstarávateľ uvádza, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0. Správcom elektronickej platformy je Úrad vlády Slovenskej republiky. (ďalej len IS EVO) (link: https://www.isepvo.sk). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.isepvo.sk/dokumentacia/) a Videonávody (https://www.isepvo.sk/videonavody/). V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme IS EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Ďalšie informácie sú uvedené na adrese: https://www.isepvo.sk 2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 113 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zákazka bude zadaná bežným postupom pre podlimitné zákazky § 112 a nasl. zákona. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Termín uskutočnenia predmetu zákazky, jednotlivých stavebných objektov je do nasledovných termínov: SO 01 Hrubé terénne úpravy (časť cesty)..........10.8.2024 SO 02 Dopravné napojenie na cestu I. triedy I/72..........10.8.2024 SO 03 Komunikácie vozidiel a pešie spevnené plochy..........20.9.2024 1.Vetva 1..........20.9.2024 1. Vetva 12 +Vetva 22..........10.8.2024 2.Vetva 3 + Vetva 4..........20.9.2024 SO 11 Vonkajšie osvetlenie..........20.9.2024
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PM/182/MHI
  • Názov : Technická infraštruktúra pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote – Komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie technickej infraštruktúry – komunikácie vozidlové a pešie, spevnené plochy pre Priemyselný park v Rimavskej Sobote na kľúč, vrátane všetkých potrebných inžinierskych činností až po zabezpečenie právoplatného kolaudačného rozhodnutia podľa Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmet zákazky musí byť realizovaný podľa platných zákonov, technických noriem, predpisov a projektu „Technická infraštruktúra pre priemyselný park, Rimavská Sobota“, DRP z 1.2024 a jej doplnkov, autor : Proma, s.r.o. , ktorá tvorí prílohu Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmetom zákazky sú nasledovné stavebné objekt: • SO 01 Hrubé terénne úpravy (časť cesty) • SO 02 Dopravné napojenie na cestu I. triedy I/72 • SO 03 Komunikácie vozidiel a pešie spevnené plochy o Vetva 1 + Vetva 12 +Vetva 22 o Vetva 3 + Vetva 4 • SO 11 Vonkajšie osvetlenie Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 300 238.55
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233125, 45233161, 45316110, 71330000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Trnavská cesta 100
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Priemyselný park Rimavská Sobota, k.ú. Rimavská Sobota.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - referencie
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - referencie podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorý bude obsahovať minimálne 1 stavbu na výstavbu alebo rekonštrukciu ciest v minimálnej hodnote 4 000 000 Eur bez DPH. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) zmluvnú cenu (pôvodnú cenu) za uskutočnenie celej zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v EUR bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu), d) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia zákazky (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom, f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona – kľúčoví odborníci
  • Opis podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona – kľúčoví odborníci podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za dodanie zákazky. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, b) predložením Osvedčenia/oprávnenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčového odborníka: Kľúčový odborník 1 - stavbyvedúci - 1 osoba, Minimálne požiadavky: - musí mať odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho minimálne 3 roky (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu), - musí byť držiteľom Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na inžinierske stavby – dopravné stavby alebo ekvivalentného dokladu, - musí preukázať účasť vo funkcii stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu) na realizácii minimálne jednej stavby rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia ciest v minimálnej hodnote 4 000 000 Eur bez DPH. Kľúčový odborník 2 - Pracovník zodpovedný za kontrolu kvality - 1 osoba, Minimálne požiadavky: - Uchádzač je povinný preukázať, že pracovník zodpovedný za kontrolu kvality má za rozhodné obdobie odbornú prax s výkonom činnosti pracovníka zodpovedného za kontrolu kvality a bol zodpovedný za kontrolu kvality na minimálne na 1 (jednom) projekte pri stavbe obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia ciest v minimálnej hodnote 4 000 000 Eur bez DPH. Kľúčový odborník 3 - Autorizovaný geodet - 1 osoba, Minimálne požiadavky: - musí mať odbornú prax s výkonom činnosti autorizovaného geodeta minimálne 3 roky (po vydaní Oprávnenia alebo ekvivalentného dokladu), - musí byť držiteľom Oprávnenia v zmysle zákona č. 487/2021 Z.z. o Komore geodetov a kartografov a Vyhlášky Úradu geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky č. 300/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov, ktorým potvrdí vykonávanie geodetických činností podľa § 6 písm. d), e), f), g), h) i) a j) zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii, alebo ekvivalentný doklad, - musí preukázať účasť vo funkcii autorizovaného geodeta (po vydaní Oprávnenia alebo ekvivalentného dokladu) na realizácii minimálne jednej stavby rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia ciest v minimálnej hodnote 4 000 000 Eur bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Oznámenia v Úradnom vestníku EU.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za uskutočnenie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
  • Miesto otvárania ponúk: Online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000,00 Eur. Podmienky zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497689
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)