Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1280904
1. Základné údaje
- Organizácia: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ID: 18090)
- Zákazka: Sťahovanie a sťahovacie služby pre ÚDZS (ID: 499667)
- Typ formulára: Súťaž
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
- IČO: 30796482
- DIČ: 2021904456
-
Adresa
- Ulica: Žellova
- Číslo: 2
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82924
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- Kontaktné miesto : oddelenie verejného obstarávania
- E-mail: juraj.sikula@udzs-sk.sk
- Telefónne číslo: 0220856236
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
-
Kontaktné miesto
-
Kontaktné miesto
- Názov organizácie: úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
- Internetová adresa (URL): https://www.udzs-sk.sk/urad/zakladne-informacie/
-
Adresa kontaktného miesta
- Ulica: Žellova
- Číslo: 2
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82924
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: juraj.sikula@udzs-sk.sk
- Telefónne číslo: 0220856236
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: 11/2024/UDZS
- Názov: Sťahovanie a sťahovacie služby pre ÚDZS
- Opis: Sťahovanie a sťahovacie služby pre objednávateľa. Bližšie špecifikované v prílohe č. 1.a – Opis predmetu zákazky
- Druh zákazky: Služby
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 73 767.50
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Manipulácia s nákladom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 79920000, 60100000
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bližšie špecifikované v prílohe č. 1.b. - Zoznam pracovísk
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí disponovať s oprávnením poskytovať predmetnú službu (napr. podľa výpisu obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť preverí z verejne dostupných databáz. Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje, že v rámci poskytovania služieb požaduje aj dopravu nad 3,5 tony. 2. Ďalej uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona. Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona uchádzač doloží Čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu (Príloha č. 4 tejto výzvy).
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
- Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
-
4.3.2 Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf.
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Sťahovanie a sťahovacie služby pre ÚDZS
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 11/2024/UDZS
- Názov : Sťahovanie a sťahovacie služby pre ÚDZS
- Opis: Sťahovanie a sťahovacie služby pre objednávateľa. Bližšie špecifikované v prílohe č. 1.a – Opis predmetu zákazky
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Manipulácia s nákladom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 79920000, 60100000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bližšie špecifikované v prílohe č. 1.b - Zoznam pracovísk
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie špecifikované v prílohe č. 2 – Rámcová dohoda na poskytovanie sťahovacích služieb
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.03.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.03.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:15
- Miesto otvárania ponúk: Prostredníctvom online funkcionality systému IS EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499667
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499667
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)