Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.
Kód zákazky: ZNH/2/2024
Kód oznámenia: 7867 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 168 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.3.2024 08:00
Vyhlásenie: 6.3.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v zabezpečení stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača t.j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch a iných obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhrady ceny stravovania v súlade s ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie elektronických stravovacích kariet, správa elektronických stravovacích kariet, dobíjanie stravovacích poukážok na jednotlivé karty podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 a tiež aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1281050
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II. (ID: 499786)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZNH/2/2024
  • Názov: Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v zabezpečení stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača t.j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch a iných obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhrady ceny stravovania v súlade s ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie elektronických stravovacích kariet, správa elektronických stravovacích kariet, dobíjanie stravovacích poukážok na jednotlivé karty podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 a tiež aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 168 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Ulica: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) ZVO, a teda: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Dodanie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov mesta Martin II.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služby spočívajúcej v zabezpečení stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača t.j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch a iných obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhrady ceny stravovania v súlade s ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Súčasťou predmetu zákazky je dodanie elektronických stravovacích kariet, správa elektronických stravovacích kariet, dobíjanie stravovacích poukážok na jednotlivé karty podľa aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 a tiež aj v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač musí predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V prípade, že odberateľom nebol verejný obstarávateľ súčasťou zoznamu musia byť referenčné listy alebo ekvivalentné doklady potvrdené odberateľom. Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb (spolu s referenčnými listami) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky spolu v celkovej výške minimálne 150 000,00 € bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Verejným obstarávateľom určená podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania kvalifikácie a odbornej praxe uchádzača. Potreba určenia tejto podmienky účasti vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho uskutočniť. Verejný obstarávateľ primeranou požiadavkou k plneniu predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať služby v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, pri vynakladaní ktorých je verejný obstarávateľ povinný postupovať hospodárne, efektívne, účinne a účelne, je o to potrebnejšie, aby boli služby poskytované riadne, skúseným partnerom s odbornou praxou bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača poskytujú záruku kvalitného plnenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia cena stravovacej poukážky vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom pri hodnotení ponuky je najnižšia cena stravovacej poukážky vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:15
  • Miesto otvárania ponúk: MsÚ Martin, Nám. S. H. Vajanského 1, 036 49 Martin, kanc. 429.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499786
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499786
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)