Informácie
Názov zákazky:
Dodávanie alkoholických nápojov
Kód zákazky:
1/3/NLZ/2024
Kód oznámenia:
7888 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
178 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
8.4.2024 10:00
Vyhlásenie:
7.3.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Pribinova
81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81901 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je pravidelné dodávanie alkoholických nápojov po dobu 48 mesiacov podľa špecifikácie verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, školenie personálu. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo výrobkov. Špecifikácia tovaru: • kvalitný alkohol od renomovaných, svetových značiek, ktoré majú na Slovensku vybudované povedomie o značke – najpredávanejšie základné druhy a vyššie štandardy ako alternatívy k základným druhom. Za základné druhy alkoholických nápojov považujeme whisky, koňak, rum, vodka, gin, bitter. Pri základných druhov alkoholických nápojov požadujeme výber a ponuku z portfólia renomovaných svetových značiek v rôznych objemoch (1 liter, 7dcl, aj v miniatúrach). Táto ponuka je predmetom vyhodnotenia ponúk (Príloha č. 2_1A_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment a Príloha č. 2_1B_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment). Dodávateľ nemôže zameniť jednotlivé druhy požadovaných skupín alkoholických nápojov ako napríklad um za rum, brandy za koňak a podobne. V rámci vlastného návrhu podľa Prílohy č. 2_2_Vlastný návrh plnenia zákazky_doplnkový sortiment, je dodávateľ povinný ponúknuť aj iný ako uvedený druh alkoholických nápojov a tiež viac značiek jednotlivých druhov alkoholických nápojov v rôznych objemoch, tie budú zaradené do ponuky ako doplnkové a nebudú porovnávané s ponukami iných uchádzačov; ide o doplnkový sortiment alkoholických nápojov, ktoré budú súčasťou cenníka a budú využívané výhradne pre degustácie, na základe dopytu od externého klienta. • požadované dostatočné množstvo alkoholu u jednotlivých vybraných druhov počas celej doby trvania platnej Rámcovej dohody; Špecifikácia služieb, zahrnutých v cene tovaru: • školenie personálu 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu; • poskytovanie POS materiálu a inventára k jednotlivým druhom alkoholických nápojov zdarma v dostatočnom množstve počas celej doby trvania Rámcovej dohody a jeho priebežné dopĺňanie a to najmä poháre k jednotlivým druhom nápojov, odmerky a iné. • pomoc pri podujatiach 4x ročne - zabezpečenie odbornej prezentácie produktov (vlastní somelieri); pri uvedených podujatiach je služba nákladom dodávateľa a tovar nákladom kupujúceho. • Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to podľa Prílohy č. 2_1B_ Vlastný návrh plnenia zákazky_základný_vyhodnocovaný sortiment). Podmienky dodávania tovaru: - dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru v stanovený dátum a čas na adresu verejného obstarávateľa/kupujúceho; - zabezpečenie dodania tovarov na adresu verejného obstarávateľa/kupujúceho bez obmedzenia počtu, t.j. od 1 ks na základe objednávky.