1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 533/2024
- Názov : Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce
- Opis: Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Členenie stavby na stavebné objekty podľa jednotlivých častí. Predmetom tejto časti sú nasledovné stavebné objekty: ČASŤ 1 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - stavebné práce: • SO 01 - Riešený obnovovaný objekt - stavebná časť (obnova jestv. objektu) vnútorné rozvody inžinierskych sietí ZTI, ÚK, VZT, plyn, • SO 02 - Búracie práce - pre obnovovaný objekt SO-01, • SO 03 - Zimná záhrada a vonkajšie terasy, • SO 04 - Zdravotechnika - zariadenia vonkajšej dažďovej kanalizácia, • SO 05 - Silnoprúd - zariadenia a vonkajšie rozvody elektro NN – VO, • SO 06 - Slaboprúd - zariadenia a rozvody slaboprúdu. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách. Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2024 (tj. 268 dní od termínu na predkladanie ponúk, ktorý bol stanovený na 8. 4. 2024)
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 746 205.76
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45442100, 45431200, 45331100, 45331210, 45310000, 45315000, 45261300, 45223210, 45223100, 45421100, 45111300, 35111320, 45343220, 45343000, 45332200, 45232410, 45321000, 45261410, 45261420, 45332400, 45232424, 45232451, 45340000, 50230000, 71240000, 45223210, 45262300, 45330000, 45112000, 45262500, 45320000, 45410000, 45332200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: ul. Pribinova 405/69
- Mesto: Hlohovec
- PSČ: 92001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 268
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri tejto zákazke. 2./ Zábezpeka ponuky sa v tejto časti vyžaduje. 3./ Podrobný rozpis obsahu ponuky je uvedený v bode 17. súťažných podkladov. 4./ Vyhodnocovanie ponúk sa uskutoční reverzným postupom podľa § 112 ods. 7 druhá veta. 5./ Dodanie/zhotovenie predmetu zákazky úzko súvisí s ďalšími prácami v rámci zákazky Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec v zmysle projektovej dokumentácie a súťažných podkladov, kedy jednotlivé práce sa prelínajú a na seba nadväzujú. Z uvedené dôvodu je zhotoviteľ povinný koordinovať dodanie tovarov/poskytovanie služby/realizáciu prác vzhľadom na ďalšie práce a je potrebná súčinnosť zhotoviteľov/dodávateľov/poskytovateľov všetkých častí. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vkladať ich ponuky v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7./ Lehota viazanosti ponúk je do 31.12.2024 (tj. 268 dní od termínu na predkladanie ponúk, ktorý bol stanovený na 8. 4. 2024)
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 1: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 700.000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje bod 2 nižšie. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, alebo na všetky časti zákazky – je potrebné, aby predložil doklady požadované na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti (§ 112 ods. 5 písm. b) a § 34 zákona o verejnom obstarávaní) pre každú časť samostatne a to tak, ako je uvedené vyššie. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za celý predmet príslušnej časti zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie celého predmetu obstarávania príslušnej časti zákazky najnižšiu cenu a splnil podmienky účasti ako aj požiadavky na predmet zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov/poskytovateľov/zhotoviteľov na dodanie/poskytnutie/zhotovenie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú podrobne popísané v návrhu zmluvy, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 268
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:30
- Miesto otvárania ponúk: Nakoľko sa ponuky tejto časti budú vyhodnocovať reverzným postupom a nepoužije sa elektronická aukcia a ponuky sa predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Podrobný opis zábezpeky sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A.1.POKYNY PRE UCHÁDZAČOV, bod 16. Zloženie zábezpeky. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 15 000 eur.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499101
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499101
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 533/2024
- Názov : Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok
- Opis: Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Predmetom tejto druhej časti sú nasledovné objekty: ČASŤ 2 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok: • SO 07 – Oplotenie, SO 08 - Komunikácie, chodníky a spevnené plochy, SO 10 - Altánok a prvky drobnej architektúry. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 109 723.75
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45262300, 45112000, 45262500, 45320000, 45223210, 45410000, 45233221, 45330000, 45233251, 45112700, 44113620
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: ul. Pribinova 405/69
- Mesto: Hlohovec
- PSČ: 92001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pozemok parc. č. 888 a 889, k. ú. Hlohovec
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobný priebeh elektronickej aukcie je uvedený v časti A.3.4 súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri tejto zákazke. 2./ Zábezpeka ponuky sa v tejto časti nevyžaduje. 3./ Podrobný rozpis obsahu ponuky je uvedený v bode 17. súťažných podkladov. 4./ Vyhodnocovanie ponúk sa uskutoční formou elektronickej aukcie. 5./ Dodanie/zhotovenie predmetu zákazky úzko súvisí s ďalšími prácami v rámci zákazky Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec v zmysle projektovej dokumentácie a súťažných podkladov, kedy jednotlivé práce sa prelínajú a na seba nadväzujú. Z uvedené dôvodu je zhotoviteľ povinný koordinovať dodanie tovarov/poskytovanie služby/realizáciu prác vzhľadom na ďalšie práce a je potrebná súčinnosť zhotoviteľov/dodávateľov/poskytovateľov všetkých častí. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vkladať ich ponuky v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 2: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 100 000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje bod 2 nižšie. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, alebo na všetky časti zákazky – je potrebné, aby predložil doklady požadované na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti (§ 112 ods. 5 písm. b) a § 34 zákona o verejnom obstarávaní) pre každú časť samostatne a to tak, ako je uvedené vyššie. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za celý predmet príslušnej časti zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie celého predmetu obstarávania príslušnej časti zákazky najnižšiu cenu a splnil podmienky účasti ako aj požiadavky na predmet zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov/poskytovateľov/zhotoviteľov na dodanie/poskytnutie/zhotovenie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú podrobne popísané v návrhu zmluvy, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:30
- Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk, pri Časti 2 - Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – oplotenie, cesty, chodníky, spevnené plochy a altánok, elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk. Priebeh elektronickej aukcie je uvedený v časti A.3.4 týchto súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, zasadacia miestnosť MsÚ - prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499101
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499101
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - sadové úpravy
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 533/2024
- Názov : Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec - sadové úpravy
- Opis: Predmetom zákazky je obnova jestvujúceho objektu pre využitie Denného stacionáru pre dospelých (seniorov). Pôvodný meštiansky dom postavený v roku 1921 slúžil ako materská škola. Momentálne je objekt nevyužívaný a v zlom technickom stave. Má jedno nadzemné podložie, bez podpivničenia a šikmú strechu s neobytným podkrovím. Objekt bude slúžiť po obnove ako denný stacionár pre dospelých pre 20 klientov. Predmet zákazky sa bude realizovať tak, aby splnil požiadavky a podmienky pre Plán obnovy - Komponent 13 Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť. Vjazd na pozemok je jestvujúci z ulice Pribinova. Prízemie s bezbariérovým prístupom bude pre klientov – denné aktivity, odpočinková miestnosť, hygienické zariadenia, jedáleň a príprava pre dovážanú stravu. Súčasťou zákazky bude zimná záhrada prepojená s terasou smerom do záhrady. V novovytvorenom obytnom podkroví bude zázemie pre personál, kancelárie a sklady. Smerom do záhrady bude zimná záhrada s prepojením na terasu a bezbariérovým prístupom. Záhrada bude slúžiť pre oddych a relax klientov. Zákazka je delená na tri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti alebo všetky tri časti. Predmetom tejto druhej časti sú nasledovné objekty: ČASŤ 3 Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – sadové úpravy: • SO-09 Sadovnícke úpravy. Podrobný popis sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 15 569.58
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 77300000, 77310000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: ul. Pribinova 405/69
- Mesto: Hlohovec
- PSČ: 92001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Podrobný priebeh elektronickej aukcie je uvedený v časti A.3.4 súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri tejto zákazke. 2./ Zábezpeka ponuky sa v tejto časti nevyžaduje. 3./ Podrobný rozpis obsahu ponuky je uvedený v bode 17. súťažných podkladov. 4./ Vyhodnocovanie ponúk sa uskutoční formou elektronickej aukcie. 5./ Dodanie/zhotovenie predmetu zákazky úzko súvisí s ďalšími prácami v rámci zákazky Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec v zmysle projektovej dokumentácie a súťažných podkladov, kedy jednotlivé práce sa prelínajú a na seba nadväzujú. Z uvedené dôvodu je zhotoviteľ povinný koordinovať dodanie tovarov/poskytovanie služby/realizáciu prác vzhľadom na ďalšie práce a je potrebná súčinnosť zhotoviteľov/dodávateľov/poskytovateľov všetkých častí. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vkladať ich ponuky v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7./ termín odovzdania tejto časti - Termín ukončenia poskytovania služieb: - do 10 pracovných dní po splnení podmienok podľa bodu 3.3.2 zmluvy, najneskôr do 12 mesiacov odo dňa, ktorý bol uvedený vo výzve, uvedenej v ods. 5.1.1, doručenej poskytovateľovi ako deň začatia poskytovania služby.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 3: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 15 000 EUR bez DPH. Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len „JED“) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podmienky účasti sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za celý predmet príslušnej časti zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol za dodanie celého predmetu obstarávania príslušnej časti zákazky najnižšiu cenu a splnil podmienky účasti ako aj požiadavky na predmet zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov/poskytovateľov/zhotoviteľov na dodanie/poskytnutie/zhotovenie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú podrobne popísané v návrhu zmluvy, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:30
- Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk, pri Časti 3 - Denný stacionár pre dospelých, Pribinova 69, Hlohovec – sadové úpravy, elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk. Priebeh elektronickej aukcie je uvedený v časti A.3.4 týchto súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, zasadacia miestnosť MsÚ - prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/499101
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499101
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)