1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Pekársky tovar
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 30/2024
- Názov : Pekársky tovar
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.1 súťažných podkladov(ďalej len SP). Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č.3.1SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie ekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov. Uchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných technických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické požiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.1 SP. Tovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne záväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom. Uchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom liste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. V prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Pekársky tovar
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby cestnej dopravy
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave uvedené v časti I. bod 6.1 súťažných podkladoch-
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia, výmena informácií vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 4.apríla 2024.Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, na niekoľko časti, alebo všetky časti predmetu zákazky . Uchádzač predkladá jednu ponuku za jednu časť predmetu zákazky samostatne (podľa toho, ku ktorej časti sa uchádzač rozhodol predložiť ponuku).Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods.7 písm. b) ZoVO.Verejný obstarávateľ pri uzatváraní rámcovej dohody bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO.Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať v súlade s §152 ZoVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 ZoVO, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje len raz.Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods.3 ZoVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sú: 1.výpis z registra trestov uchádzača podľa §32 ods.2 písm.a) ZoVO, 2.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32ods.2 písm.b)ZoV,. 3.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa §32 ods.2 písm.c)ZoVO, 4.doklad že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz,nie je v reštrukturalizácii,nie je v likvidácii,ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa §32 ods.2 písm.d)ZoVO. 5.doklad o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa §32 ods.2 písm.e)ZoVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) , ods.7 a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo 18/ 19vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. Hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle §39 ZoVO predbežne nahradiť vo svojej ponuke v lehote na predkladanie ponúk jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED").JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Doklady musia byť v ponuke predložené ako skeny originálov alebo skeny ich úradne osvedčených kópií vo formáte pdf a okrem dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f), sa predložia doklady, ktoré nie sú staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Zábezpeku verejný obstarávateľ nepožaduje.Toto verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO): a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2.Podmienky účasti podľa 32 ods. 1 ZoVO preukazuje uchádzač podľa § 32 ods. 2 ZoVO , resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokumentami: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač predkladá naskenované originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17. súťažných podkladov. V rámci vyhodnotenia ponúk podľa kritérií stanovených na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ určí poradie ponúk porovnaním cien na požadovaný predmet zákazky za každú časť predmetu zákazky samostatne. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk , nebol vylúčený v tejto verejnej súťaži , splnil požiadavky na predmet zákazky, splnil podmienky účasti a predložil ponuku s najnižšou cenou k tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádza.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena vyjadrená v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov, ktorý bude konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny za všetkých v súvislosti so zadávaním tejto zákazky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov , ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 4 pred uzavretím zmluvy.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: Toto verejné obstarávanie môže byť obnovené v prípade, ak bude verejné obstarávanie zrušené z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 v ods.1 alebo ods.2 ZoVO, pričom verejný obstarávateľ bude v takomto prípade postupovať podľa §57 ods.3 a 4 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §81 písm. a) ZoVO.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 15.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk;uchádzač zastúpený menovaným zástupcom, písomne povereným štatutárnym orgánom uchádzača (požaduje sa originál dokumentu, alebo úradne osvedčená kópia). Počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií budú online sprístupnené uchádzačom navzájom v čase otvárania ponúk. Ostatné údaje sa nezverejňujú. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
- Miesto otvárania ponúk: Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=91186529&
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500086
- Označenie dokumentu/zákazky: Pekársky tovar
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: eZakazky na portáli www.ezakazky.sk
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Torty / zákusky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 30/2024
- Názov : Torty / zákusky
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.2 súťažných podkladov(ďalej len SP). Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č.3.2SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie ekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov. Uchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných technických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické požiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.2 SP. Tovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne záväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom. Uchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom liste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. V prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Torty/zákusky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby cestnej dopravy
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave uvedené v časti I. bod 6.1 súťažných podkladoch. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia, výmena informácií vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 4.apríla 2024.Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, na niekoľko časti, alebo všetky časti predmetu zákazky . Uchádzač predkladá jednu ponuku za jednu časť predmetu zákazky samostatne (podľa toho, ku ktorej časti sa uchádzač rozhodol predložiť ponuku).Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods.7 písm. b) ZoVO.Verejný obstarávateľ pri uzatváraní rámcovej dohody bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO.Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať v súlade s §152 ZoVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 ZoVO, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje len raz.Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods.3 ZoVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sú: 1.výpis z registra trestov uchádzača podľa §32 ods.2 písm.a) ZoVO, 2.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32ods.2 písm.b)ZoV,. 3.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa §32 ods.2 písm.c)ZoVO, 4.doklad že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz,nie je v reštrukturalizácii,nie je v likvidácii,ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa §32 ods.2 písm.d)ZoVO. 5.doklad o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa §32 ods.2 písm.e)ZoVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) , ods.7 a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo 18/ 19vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. Hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle §39 ZoVO predbežne nahradiť vo svojej ponuke v lehote na predkladanie ponúk jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED").JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Doklady musia byť v ponuke predložené ako skeny originálov alebo skeny ich úradne osvedčených kópií vo formáte pdf a okrem dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f), sa predložia doklady, ktoré nie sú staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Zábezpeku verejný obstarávateľ nepožaduje.Toto verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO): a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2.Podmienky účasti podľa 32 ods. 1 ZoVO preukazuje uchádzač podľa § 32 ods. 2 ZoVO , resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokumentami: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač predkladá naskenované originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17. súťažných podkladov. V rámci vyhodnotenia ponúk podľa kritérií stanovených na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ určí poradie ponúk porovnaním cien na požadovaný predmet zákazky za každú časť predmetu zákazky samostatne. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk , nebol vylúčený v tejto verejnej súťaži , splnil požiadavky na predmet zákazky, splnil podmienky účasti a predložil ponuku s najnižšou cenou k tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádza.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena vyjadrená v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Právnu formu je možné vytvoriť z foriem obchodných spoločností podľa zákona č.513/1991 Z. z.Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ale aj napr. vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z.Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č.562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: Z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 ods.1 alebo ods.2 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §81 písm. a) ZoVO. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 15.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk;uchádzač zastúpený menovaným zástupcom, písomne povereným štatutárnym orgánom uchádzača (požaduje sa originál dokumentu, alebo úradne osvedčená kópia). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
- Miesto otvárania ponúk: Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=91186529
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500086
- Označenie dokumentu/zákazky: Torty/zákusky
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronický nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Cestoviny
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 30/2024
- Názov : Cestoviny
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie potravín pre študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave v zmysle požadovaného sortimentu (špecifikácie predmetu zákazky a predpokladaného množstva), ktoré je uvedené v Prílohe č.3.3 súťažných podkladov(ďalej len SP). Predpokladané dodanie predmetu zákazky: do 24 hodín od doručenej objednávky kupujúceho na miesto dodania v zmysle v zmysle Obchodných a zmluvných podmienok uvedené v oddieli D (Príloha č.4) SP, maximálne na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v bode 37.2SP podľa toho , ktorá právna skutočnosť nastane skôr. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania,naložením a vyložením dodávaného tovaru na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresňované pravidelnými objednávkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné a v prípade potreby objednať nižšie alebo vyššie množstvá, než sú predpokladané. V prípade,že budú objednané nižšie množstvá, ako sú predpokladané, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Prílohe č.3.3SP. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup,značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentnou špecifikáciou, pri dodržaní všetkých parametrov a požiadaviek v špecifikácii,respektíve predloženie ekvivalentu s lepšími vlastnosťami, ktoré uvedie do Prílohy č.9 SP - Návrh ekvivalentov. Uchádzač zabezpečí dodávku objednaného tovaru v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných technických parametroch, v bezchybnom stave a v dohodnutom termíne,motorovými vozidlami spĺňajúcimi hygienické požiadavky tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením, podľa jednotlivých objednávok v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č.3.3 SP. Tovar musí byť dodávaný v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami,platnými všeobecne záväznými predpismi SR, technickými normami a podmienkami požadovanými verejným obstarávateľom. Uchádzač je povinný dodávať tovar v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare alebo na dodacom liste neuplynula viac ako 1/3. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty a musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinovému kódexu a v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov. V prípade uplatnenia námietok v rámci revíznych postupov proti postupu verejného obstarávateľa zo strany uchádzačov, môže dôjsť k predĺženiu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v takom prípade oznámi jemu známym uchádzačom zmenu termínu ukončenia plnenia predmetu zákazky. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Cestoviny
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby cestnej dopravy
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ STU v Bratislave uvedené v časti I. bod 6 súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Komunikácia, výmena informácií vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk.Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 4.apríla 2024.Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, na niekoľko časti, alebo všetky časti predmetu zákazky . Uchádzač predkladá jednu ponuku za jednu časť predmetu zákazky samostatne (podľa toho, ku ktorej časti sa uchádzač rozhodol predložiť ponuku).Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods.7 písm. b) ZoVO.Verejný obstarávateľ pri uzatváraní rámcovej dohody bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO.Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať v súlade s §152 ZoVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 ZoVO, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje len raz.Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods.3 ZoVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sú: 1.výpis z registra trestov uchádzača podľa §32 ods.2 písm.a) ZoVO, 2.potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32ods.2 písm.b)ZoV,. 3.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa §32 ods.2 písm.c)ZoVO, 4.doklad že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz,nie je v reštrukturalizácii,nie je v likvidácii,ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa §32 ods.2 písm.d)ZoVO. 5.doklad o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby,ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa §32 ods.2 písm.e)ZoVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ v súlade s §41ods.1písm.b)ZoVO vyžaduje,aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40ods.6 písm.a) až g) , ods.7 a ods.8 ZoVO;oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo 18/ 19vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorý má subdodávateľ plniť. Hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle §39 ZoVO predbežne nahradiť vo svojej ponuke v lehote na predkladanie ponúk jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED").JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie:http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Doklady musia byť v ponuke predložené ako skeny originálov alebo skeny ich úradne osvedčených kópií vo formáte pdf a okrem dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f), sa predložia doklady, ktoré nie sú staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Zábezpeku verejný obstarávateľ nepožaduje.Toto verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZoVO): a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2.Podmienky účasti podľa 32 ods. 1 ZoVO preukazuje uchádzač podľa § 32 ods. 2 ZoVO , resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokumentami: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač predkladá naskenované originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17. súťažných podkladov. V rámci vyhodnotenia ponúk podľa kritérií stanovených na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ určí poradie ponúk porovnaním cien na požadovaný predmet zákazky za každú časť predmetu zákazky samostatne. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk , nebol vylúčený v tejto verejnej súťaži , splnil požiadavky na predmet zákazky, splnil podmienky účasti a predložil ponuku s najnižšou cenou k tej časti predmetu zákazky, o ktorej uzavretie rámcovej dohody sa uchádza.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena vyjadrená v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Právnu formu je možné vytvoriť z foriem obchodných spoločností podľa zákona č.513/1991 Z. z.Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ale aj napr. vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z.Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č.562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: Z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 ods.1 alebo ods.2 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §81 písm. a) ZoVO. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti oznámenia sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 15.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk;uchádzač zastúpený menovaným zástupcom, písomne povereným štatutárnym orgánom uchádzača (požaduje sa originál dokumentu, alebo úradne osvedčená kópia). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.ezakazky.sk/stuba/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=91186529
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500086
- Označenie dokumentu/zákazky: Cestoviny
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronický nástroj eZakazky na portáli www.ezakazky.sk
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)