ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501
Kód zákazky: ZsNH12/2024
Kód oznámenia: 8308 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71320000-7
Predpokladaná hodnota: 68 300,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.3.2024 12:00
Vyhlásenie: 13.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „Zvýšenie bezpečnosti dopravy na ceste II/501“. Predmetom riešenia bude návrh záchytných bezpečnostných zariadení na piatich úsekoch cesty II/501, ktoré budú predstavovať samostatné stavebné objekty. V rámci riešenia je potrebné navrhnúť výmenu existujúcich nevyhovujúcich zvodidiel prípadne doplnenie nových zvodidiel s úrovňou zachytenia podľa platných noriem a technických predpisov. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh nevyhnutných technických úprav krajníc, ríms a priepustov pre osadenie zvodidiel. Cieľom projektu je osadenie nového záchytného bezpečnostného systému s významným dopadom na bezpečnosť cestnej premávky v súlade s príslušnými normami a technickými predpismi. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1282137
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501 (ID: 500506)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421914112881
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZsNH12/2024
  • Názov: ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „Zvýšenie bezpečnosti dopravy na ceste II/501“. Predmetom riešenia bude návrh záchytných bezpečnostných zariadení na piatich úsekoch cesty II/501, ktoré budú predstavovať samostatné stavebné objekty. V rámci riešenia je potrebné navrhnúť výmenu existujúcich nevyhovujúcich zvodidiel prípadne doplnenie nových zvodidiel s úrovňou zachytenia podľa platných noriem a technických predpisov. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh nevyhnutných technických úprav krajníc, ríms a priepustov pre osadenie zvodidiel. Cieľom projektu je osadenie nového záchytného bezpečnostného systému s významným dopadom na bezpečnosť cestnej premávky v súlade s príslušnými normami a technickými predpismi. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 68 300.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čučoriedkova 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 4.1 Uchádzač musí spĺňať všetky nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, pričom a) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o VO, ktorý bude overený verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie; b) splnenie podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overené verejným obstarávateľom údajmi o hospodárskom subjekte vedenými v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 6.1 Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (osobné postavenie), uvedených v bode 4.1 týchto podmienok zákazky, ? Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti (technickej a odbornej spôsobilosti), uvedených v bode 4.2 týchto podmienok zákazky, ? vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritérií podľa Prílohy 3 týchto podmienok súťaže, ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY spolu s prílohami, podľa Prílohy 2 týchto podmienok súťaže. 6.2 V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 6.3 Uchádzač predložením ponuky preukazuje súhlas so všetkými podmienkami zákazky. 6.4 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje náležitosti uvedené v bode 6 Výzvy, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZsNH12/2024
  • Názov : ZsNH12/2024 VYPRACOVANIE PROJEKTOVEJ DOKUMENTÁCIE - ZVÝŠENIE BEZPEČNOSTI DOPRAVY NA CESTE II/501
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby „Zvýšenie bezpečnosti dopravy na ceste II/501“. Predmetom riešenia bude návrh záchytných bezpečnostných zariadení na piatich úsekoch cesty II/501, ktoré budú predstavovať samostatné stavebné objekty. V rámci riešenia je potrebné navrhnúť výmenu existujúcich nevyhovujúcich zvodidiel prípadne doplnenie nových zvodidiel s úrovňou zachytenia podľa platných noriem a technických predpisov. Súčasťou projektovej dokumentácie bude aj návrh nevyhnutných technických úprav krajníc, ríms a priepustov pre osadenie zvodidiel. Cieľom projektu je osadenie nového záchytného bezpečnostného systému s významným dopadom na bezpečnosť cestnej premávky v súlade s príslušnými normami a technickými predpismi. Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 300.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čučoriedková 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží nasledovné údaje o min. 1 odborne spôsobilej osobe určenej na plnenie zmluvy: a) osvedčenie / doklad o odbornej spôsobilosti - Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov (z dokladu musí byť zrejmé zameranie: autorizovaný stavebný inžinier s rozsahom oprávnenia: A2 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo so zameraním na dopravné stavby b) informáciu, či ide o preukázanie odbornej spôsobilosti vlastnou kapacitou uchádzača alebo o preukázanie odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO. Odbornú spôsobilosť je možné preukázať aj ekvivalentným dokladom z iného členského štátu, z ktorého je zrejmé, že požadovaná podmienka účasti je preukázaná. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ posúdi v rámci vyhodnocovania ponúk ponuky uchádzačov, ktoré boli zaradené do vyhodnotenia. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH Úspešný bude ten uchádzač, ktorý predloží/požaduje najnižšiu (celkovú) cenu za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky v EUR s DPH. Poradie uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 1 po x, kde x je počet uchádzačov. SPÔSOB URČENIA CENY: Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie/uskutočnenie/zhotovenie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). V cene za dodanie/poskytnutie/uskutočnenie celého predmetu zákazky uvedenej v ponuke uchádzača budú započítané všetky náklady uchádzača súvisiace s realizáciou predmetu zákazky (napr. dopravné náklady, režijné náklady, mzdové náklady a pod.). Cena musí zahŕňať všetky náklady uchádzača na riadne dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky. Uchádzač uvedie cenu zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta. Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH), navrhovanú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná cena bez DPH - navrhovaná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hodnotiace kritérium
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v prílohe č 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky. Uchádzač na znak súhlasu ako súčasť ponuky predloží ? vyplnené a oprávnenou osobou podpísané OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY spolu s prílohami, podľa Prílohy 2 týchto podmienok súťaže.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.03.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.03.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: 8.1 Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria funkcionalitou systému, ktorým sa zadávanie zákazky realizuje. 8.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 8.4 Hodnotenie splnenia podmienok uvedených v bode 4 Výzvy bude založené na posúdení predložených dokladov. 8.5 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/500506
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/500506
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)