Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj
Kód zákazky: 21032024/1
Kód oznámenia: 9098 - WNT
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33124100-6
Predpokladaná hodnota: 60 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.4.2024 11:00
Vyhlásenie: 27.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Slovenská
94034 Nové Zámky
NUTS: SI -
Miesto dodania: Slovenská Nové Zámky 94034 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka medicínskeho zdravotníckeho prístroja pre Psychiatrické oddelenie FNsP Nové Zámky: 1. časť: ECT prístroj v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (Príloha č. 1), následná inštalácia prístroja, uvedenie do prevádzky a s tým súvisiace služby (vrátane funkčnej skúšky, zaškolenia obsluhy, dodania potrebnej dokumentácie). Verejný obstarávateľ požaduje nový, nepoužívaný a nerepasovaný prístroj, kompletne funkčne pripravený na použitite bez ďalších doplnkov. Uchádzač sa v ponuke zaväzuje, že poskytne záruku minimálne po dobu 24 mesiacov od prevzatia prístroja, t. j. od podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu verejným obstarávateľom a dodávateľom a bezplatný servis vrátane údržby a opráv a nástup na servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy (preventívne prehliadky, validácie, práca servisného technika, jeho náklady na cestovné a ceny použitých náhradných dielov k oprave).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1283745
1. Základné údaje
  • Organizácia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky (ID: 26768)
  • Zákazka: Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj (ID: 501611)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
  • IČO: 17336112
  • DIČ: 2021068324
  • Adresa
  • Ulica: Slovenská
  • Číslo: 11A
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94034
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: simona.gondzalova@nspnz.sk
  • Telefónne číslo: 0356912245
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2181
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 21032024/1
  • Názov: Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka medicínskeho zdravotníckeho prístroja pre Psychiatrické oddelenie FNsP Nové Zámky: 1. časť: ECT prístroj v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (Príloha č. 1), následná inštalácia prístroja, uvedenie do prevádzky a s tým súvisiace služby (vrátane funkčnej skúšky, zaškolenia obsluhy, dodania potrebnej dokumentácie). Verejný obstarávateľ požaduje nový, nepoužívaný a nerepasovaný prístroj, kompletne funkčne pripravený na použitite bez ďalších doplnkov. Uchádzač sa v ponuke zaväzuje, že poskytne záruku minimálne po dobu 24 mesiacov od prevzatia prístroja, t. j. od podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu verejným obstarávateľom a dodávateľom a bezplatný servis vrátane údržby a opráv a nástup na servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy (preventívne prehliadky, validácie, práca servisného technika, jeho náklady na cestovné a ceny použitých náhradných dielov k oprave).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 60 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Diagnostické prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: a) Ponuku môže predložiť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá má oprávnenie na trhu dodávať tovary a poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si overí v príslušných registroch (OR SR, ŽR SR, Zoznam hosp. subjektov a pod.) Ak ponuku predloží uchádzač so sídlom mimo SR, a u ktorého nie je možné overiť si údaje v príslušných registroch, predloží všetky relevantné doklady v jazyku slovenskom alebo českom a predloží čestné vyhlásenie podľa prílohy č. 4. b) Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predložila ponuku. c) Uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (verejný obstarávateľ si overí na UVO v registri osôb so zákazom účasti vo VO a uchádzač vyhlási v prílohe 4 Čestné vyhlásenie).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 21032024/1
  • Názov : Doplnenie prístrojového vybavenia na Psychiatrické oddelenie FNsP NZ - 1. časť: ECT prístroj
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka medicínskeho zdravotníckeho prístroja pre Psychiatrické oddelenie FNsP Nové Zámky: 1. časť: ECT prístroj v počte 1 ks, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (Príloha č. 1), následná inštalácia prístroja, uvedenie do prevádzky a s tým súvisiace služby (vrátane funkčnej skúšky, zaškolenia obsluhy, dodania potrebnej dokumentácie). Verejný obstarávateľ požaduje nový, nepoužívaný a nerepasovaný prístroj, kompletne funkčne pripravený na použitite bez ďalších doplnkov. Uchádzač sa v ponuke zaväzuje, že poskytne záruku minimálne po dobu 24 mesiacov od prevzatia prístroja, t. j. od podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu verejným obstarávateľom a dodávateľom a bezplatný servis vrátane údržby a opráv a nástup na servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy (preventívne prehliadky, validácie, práca servisného technika, jeho náklady na cestovné a ceny použitých náhradných dielov k oprave).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Diagnostické prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti. Verejný obstarávateľ podal na MZ SR dňa 23.12.2023 žiadosť o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na predmet zákazky v rámci výzvy POO „Obnova materiálno-technického vybavenia pre vykonávanie štandardných postupov“, kód výzvy: 12R03-21-V14, vyhlásenej dňa 28.10.2022. Žiadosť o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na predmet zákazky splnila podmienky poskytnutia prostriedkov v zmysle Oznámenia MZ SR zo dňa 06.07.2023 a dňa 18.10.2023 nadobudla účinnosť Zmluva o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 626/2023 uzatvorená medzi FNsP NZ a MZ SR, predmetom ktorej je financovanie realizácie projektu.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH za daný predmet zákazky
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: a) Ponuku môže predložiť fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá má oprávnenie na trhu dodávať tovary a poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si overí v príslušných registroch (OR SR, ŽR SR, Zoznam hosp. subjektov a pod.) Ak ponuku predloží uchádzač so sídlom mimo SR, a u ktorého nie je možné overiť si údaje v príslušných registroch, predloží všetky relevantné doklady v jazyku slovenskom alebo českom a predloží čestné vyhlásenie podľa prílohy č. 4.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutočni dňa 08.04.2024 do 11:05 hod. a bude verejné pre uchádzačov, ktoré predložili cenovú ponuku v lehote na predkladanie ponúk – a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automatické odoslanie zápisnice z otvárania ponúk), t. z. nebude otváranie s osobnou účasťou. Vyhodnotenie ponúk je neverejné, uskutoční sa bez prítomnosti uchádzačov. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí za danú časť predmetu zákazky. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/501611
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501611
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)