Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“,

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“,
Kód zákazky: VD_03_2024_STR
Kód oznámenia: 9195 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71320000-7
Predpokladaná hodnota: 68 900,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 28.3.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hlavná
09101 Stropkov
NUTS: SI -
Miesto dodania: Hlavná Stropkov 09101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné konanie (resp. v stupni stavebného zámeru), vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu dokumentácie pre realizáciu stavby (resp. v stupni vykonávacieho projektu v rozsahu potrebnom pre overenie projektu stavby) vrátane rozpočtu a výkazu výmer na stavbu, súvisiaca kompletná inžinierska činnosť projektanta na zabezpečenie všetkých právoplatných rozhodnutí potrebných pre realizáciu stavby, jej objektov a podobjektov, výkon autorského dozoru počas realizácie stavby a zabezpečenie inžinierskej činnosti vedúcej k vystaveniu kolaudačného osvedčenia stavby. Ako podklad pre vypracovanie jednotlivých stupňov PD poskytne Obstarávateľ budúcemu Zhotoviteľovi architektonickú štúdiu „Novostavba zariadenia podporovaného bývania Stropkov, architektonická štúdia, január 2024“ vypracovanej spoločnosťou mkolektiv, s.r.o. Bratislava, ktorá bude pre vypracovanie PD smerodajná a v čo najväčšej časti záväzná. V prípade, že by niektorá časť poskytnutých podkladov nebola v súlade s platnou slovenskou legislatívou, STN, EN, resp. vyjadreniami dotknutých orgánov a pod. môže Zhotoviteľ urobiť zmeny voči poskytnutým podkladom, ale musí o tom bezodkladne informovať Objednávateľa aj s uvedením dôvodu zmeny. Kapacita dve bytové jednotky po 6 klientov. PD bude v súlade s výzvou z Plánu obnovy a odolnosti SR, vyhlásenej Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Bližšie informácie sú uvedené prílohách tejto výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1284077
1. Základné údaje
  • Organizácia: Domov sociálnych služieb v Stropkove (ID: 30729)
  • Zákazka: Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“, (ID: 501803)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Domov sociálnych služieb v Stropkove
  • IČO: 00696331
  • DIČ: 2020782973
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 50
  • Mesto: Stropkov
  • PSČ: 09101
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@mpprofit.sk
  • Telefónne číslo: +421424443891
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Domov sociálnych služieb v Stropkove)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1688
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VD_03_2024_STR
  • Názov: Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“,
  • Opis: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné konanie (resp. v stupni stavebného zámeru), vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu dokumentácie pre realizáciu stavby (resp. v stupni vykonávacieho projektu v rozsahu potrebnom pre overenie projektu stavby) vrátane rozpočtu a výkazu výmer na stavbu, súvisiaca kompletná inžinierska činnosť projektanta na zabezpečenie všetkých právoplatných rozhodnutí potrebných pre realizáciu stavby, jej objektov a podobjektov, výkon autorského dozoru počas realizácie stavby a zabezpečenie inžinierskej činnosti vedúcej k vystaveniu kolaudačného osvedčenia stavby. Ako podklad pre vypracovanie jednotlivých stupňov PD poskytne Obstarávateľ budúcemu Zhotoviteľovi architektonickú štúdiu „Novostavba zariadenia podporovaného bývania Stropkov, architektonická štúdia, január 2024“ vypracovanej spoločnosťou mkolektiv, s.r.o. Bratislava, ktorá bude pre vypracovanie PD smerodajná a v čo najväčšej časti záväzná. V prípade, že by niektorá časť poskytnutých podkladov nebola v súlade s platnou slovenskou legislatívou, STN, EN, resp. vyjadreniami dotknutých orgánov a pod. môže Zhotoviteľ urobiť zmeny voči poskytnutým podkladom, ale musí o tom bezodkladne informovať Objednávateľa aj s uvedením dôvodu zmeny. Kapacita dve bytové jednotky po 6 klientov. PD bude v súlade s výzvou z Plánu obnovy a odolnosti SR, vyhlásenej Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Bližšie informácie sú uvedené prílohách tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 68 900.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Domov sociálnych služieb v Stropkove, Hlavná 80/50, 091 01 Stropkov
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a písmena f) ZVO. - Uchádzač nepreukazuje verejnému obstarávateľovi v ponuke splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO: „je oprávnený poskytovať službu“. Verejný obstarávateľ si overí splnenie predmetnej podmienky účasti prostredníctvo verejne dostupných internetových zdrojov ako napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk a pod.. - Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: „nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu“- uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Splnenie predmetnej podmienky účasti bude verejný obstarávateľ overovať na základe verejne dostupných informácií v registri vedenom Úradom pre verejne obstarávanie a predloženého vyhlásenia v krycom liste ponuky. - Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 ZVO zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. -Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“,
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VD_03_2024_STR
  • Názov : Vypracovanie dokumentácie pre DpUR aDpSP v rozsahu a podrobnostiach DpRS pre stavbu: „Od pasívneho k aktívnemu – výstavba objektu Zariadenia podporovaného bývania - PD“,
  • Opis: Vypracovanie projektovej dokumentácie pre územné konanie (resp. v stupni stavebného zámeru), vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu dokumentácie pre realizáciu stavby (resp. v stupni vykonávacieho projektu v rozsahu potrebnom pre overenie projektu stavby) vrátane rozpočtu a výkazu výmer na stavbu, súvisiaca kompletná inžinierska činnosť projektanta na zabezpečenie všetkých právoplatných rozhodnutí potrebných pre realizáciu stavby, jej objektov a podobjektov, výkon autorského dozoru počas realizácie stavby a zabezpečenie inžinierskej činnosti vedúcej k vystaveniu kolaudačného osvedčenia stavby. Ako podklad pre vypracovanie jednotlivých stupňov PD poskytne Obstarávateľ budúcemu Zhotoviteľovi architektonickú štúdiu „Novostavba zariadenia podporovaného bývania Stropkov, architektonická štúdia, január 2024“ vypracovanej spoločnosťou mkolektiv, s.r.o. Bratislava, ktorá bude pre vypracovanie PD smerodajná a v čo najväčšej časti záväzná. V prípade, že by niektorá časť poskytnutých podkladov nebola v súlade s platnou slovenskou legislatívou, STN, EN, resp. vyjadreniami dotknutých orgánov a pod. môže Zhotoviteľ urobiť zmeny voči poskytnutým podkladom, ale musí o tom bezodkladne informovať Objednávateľa aj s uvedením dôvodu zmeny. Kapacita dve bytové jednotky po 6 klientov. PD bude v súlade s výzvou z Plánu obnovy a odolnosti SR, vyhlásenej Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Bližšie informácie sú uvedené prílohách tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 68 900.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná 80/50
  • Mesto: Stropkov
  • PSČ: 091 01
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 1 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 120 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti projektovania pozemných stavieb. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží: - ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo - ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov. Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne. V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie"). Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb /referencii odčleniť poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto časti zákazky. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť predložením platného oprávnenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre kategóriu A1 – Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo, podkategória 100 – budovy, alebo predložením platného oprávnenia vydaného Slovenskou komorou architektov – autorizovaný architekt. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže poskytnutie služieb súvisiacich s vypracovaním aspoň jednej projektovej dokumentácie v minimálnej celkovej hodnote 40 000,- € bez DPH za predchádzajúce tri roky, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci poskytovateľ služieb musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované v súlade so zákonom č.343/2015 Z. z. o verejnom Jediným kritériom je najnižšia cena za predmet zákazky pre jednotlivé časti zákazky podľa výzvy a príloh výzvy a Rozhodujúca je cena v Eur s DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom systému EPVO
  • Miesto otvárania ponúk: MP Profit PB, s.r.o. Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/501803
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501803
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)