1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Centrálne dátové úložisko
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710/NZ/1-2024
- Názov : Centrálne dátové úložisko
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie Cluster serverov s RAID poľami a komunikačnými prepínačmi, schopný simultánnej distribúcie a zápisu viacerých sekvenčných obrazových dát. Za účelom dodržania požadovaných simultánnych rýchlostí je prípustný aj hardverový upgrade klientov umožňujúci požadovaný dátový tok na strane klienta naplniť. Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením; Záručná a pozáručná hardverová podpora; Softverová podpora, licencie a aktualizácie. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 529 062
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Súborové servery
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 32422000, 72265000, 50312600, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60 mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k servisnej zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 1. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania a odovzdania predmetu zákazky v kalendárnych dňoch
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 1 predmetu zákazky je stanovená sumou 26 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Technológie a servisné služby pre potreby Digitalizačného pracoviska SFÚ
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Archívna pásková knižnica
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710 - časť 2
- Názov : Archívna pásková knižnica
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie Automatizovanej LTO páskovej knižnice s požadovanou mierou samoobslužnosti s LTO9 ako aj LTO6 mechanikami. Súčasťou sú aj LTO médiá. Management server riadiaci knižnicu s diskovým poľom pre dátovú vyrovnávaciu pamäť. Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením. Záručná a pozáručná hardverová podpora. Softverová podpora, licencie a aktualizácie. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 346 313
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Páskové zálohové pamäte
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30237360, 32422000, 32580000, 48823000, 72265000, 50312600, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k servisnej zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 2. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania a odovzdania predmetu zákazky v kalendárnych dňoch
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 2 predmetu zákazky je stanovená sumou 17 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Systém pre farebné korekcie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710 - časť 3
- Názov : Systém pre farebné korekcie
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie súboru zariadení tvoriaci Systém pre farebné korekcie, ktorý slúži v procese obrazovej postprodukcie - farebných korekcií diskrétnych obrazových digitálnych dát, ktorý obsahuje postupy pre úpravu a vyváženie farieb, tónov a celkového vzhľadu každého záberu alebo scény vo filme. Výstupný obraz systému je referenčný a slúži na kritické vyhodnocovanie technicko-estetických kvalít obrazovej zložky filmových titulov. Súbor zahŕňa výpočtovú HW časť a príslušné periférie spĺňajúce požiadavky na výkon s nekomprimovanými obrazovými dátami. Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením, záručná a pozáručná hardverová podpora. Softverová podpora, licencie, aktualizácie a profylaktika. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 277 404
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Filmové zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48000000, 48328000, 72265000, 50312600, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60 mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k servisnej zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 3. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania a odovzdania predmetu zákazky v kalendárnych dňoch
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 3 predmetu zákazky je stanovená sumou 13 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Technológie a servisné služby pre potreby Digitalizačného pracoviska SFÚ
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Archívny skener zvuku
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710 - časť 4
- Názov : Archívny skener zvuku
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie zariadenia Archívny skener zvuku s príslušenstvom (časť funkčného celku), ktorý slúži v procese digitalizácie zvuku z filmových kotúčov šírky v rozmedzí 16mm až 35mm. Zariadenie sa používa na snímanie magnetických, ako aj optických zvukových stôp rôznych typov a formátov. Výstupný zvuk z Archívneho skenera zvuku je zdrojový a určený pre ďalšiu postprodukciu na pracovisku pre reštaurovanie zvuku, finalizáciu mástrov a výrobu derivátov. Okrem konvenčného snímania pozitívnych optických zvukových stôp sa požaduje funkcionalita snímania optických zvukových stôp z negatívnych filmových materiálov (negatív zvuku, duplikátny negatív). Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením, záručná a pozáručná hardverová podpora, softverová podpora, licencie, aktualizácie a profylaktika. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 206 026
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Filmové zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 32321200, 32332300, 32343000, 32351300, 38652120, 50312000, 72265000, 50342000, 50532000, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60 mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k servisnej zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 4. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania a odovzdania predmetu zákazky v kalendárnych dňoch
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 4 predmetu zákazky je stanovená sumou 10 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Technológie a servisné služby pre potreby Digitalizačného pracoviska SFÚ
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Filmová technika
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710 - časť 5
- Názov : Filmová technika
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie zariadení, súboru periférií a služieb podpory funkčného celku Inšpekčný stôl a Digitálny referenčný projektor. Inšpekčný stôl predstavuje riešenie na výkon vstupnej diagnostiky a výstupného nálezu filmových materiálov, ktoré vstupujú do procesu digitalizácie a reštaurovania v prostredí oddelenia Digitálna audiovízia. Cieľom diagnostiky a nálezu je vytvorenie uceleného protokolu (diagnostika audiovizuálneho diela), ktorý súhrnne popisuje, kvantifikuje a hodnotí sledované javy a údaje na filmovom materiále. Ďalej slúži na zachytenie a popísanie jeho prípadných mechanických zmien po absolvovaní všetkých úkonov súvisiacich s digitalizáciou a reštaurovaním. Referenčný digitálny projektor s príslušenstvom predstavuje komplementárny súbor zariadení, ktorý sa využíva v procese obrazovej postprodukcie - farebných korekcií. Spolu so zariadeniami Systému pre farebné korekcie (ČASŤ 3) tvorí jeden funkčný celok. Výstupný obraz je referenčný a slúži na kritické vyhodnocovanie technicko-estetických kvalít obrazovej zložky filmových titulov z depozitov Národného filmového archívu, ktoré posudzujú odborní pracovníci oddelenia Digitálna audiovízia a externí špecialisti v prostredí oddelenia Digitálna audiovízia. Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením, záručná a pozáručná hardverová podpora, softverová podpora, licencie, aktualizácie a profylaktika. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 385 213
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Filmové zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 32342410, 32343000, 32351200, 38653400, 32422000, 48820000, 30214000, 38652120, 30231200, 31514000, 32562000, 32351000, 44321000, 48328000, 72265000, 50532000, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60 mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k tejto zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 5. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota dodania a odovzdania predmetu zákazky v kalendárnych dňoch
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 5 predmetu zákazky je stanovená sumou 19 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Technológie a servisné služby pre potreby Digitalizačného pracoviska SFÚ
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.6 Časť
- Názov: Výpočtová technika a periférie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 497710 - časť 6
- Názov : Výpočtová technika a periférie
- Opis: Predmetom tejto časti je obstaranie výpočtovej techniky a periférií, nevyhnutných pre integráciu a vzájomnú interoperabilitu jednotlivých funkčných celkov. Táto množina zahŕňa pracovné stanice rôzneho určenia, viaceré typy zobrazovacích zariadení, optické prevodníky pre prenos obrazovej, zvukovej, alebo dátovej informácie, zariadenia pre prácu so zvukom, lokálne dátové úložiská, ďalšie doplňujúce periférie, ovládacie konzoly a kontrolery. Súčasťou je aj dodanie a plná implementácia v mieste prevádzky spojená so zaškolením. Záručná a pozáručná hardverová podpora. Softverová podpora, licencie a aktualizácie. Detailný opis tejto časti predmetu zákazky je uvedený v dokumente B.1. Opis predmetu zákazky, ktorý je prílohou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 679 559
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30213000, 30214000, 30231000, 30232000, 30234000, 32580000, 32323300, 30236000, 30237450, 30213200, 32332300, 32351100, 32342000, 32342420, 32351200, 34931100, 32351300, 32422000, 48328000, 30237280, 50312000, 50312600, 50532000, 71356300, 60000000, 80511000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Špitálska 4
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81108
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok k servisnej zmluve až na dobu 60 mesiacov, a to uplatnením opcie. O uplatnení opcie (o uzavretí dodatku k servisnej zmluve) sa rozhodne najneskôr do 30. mesiaca od začiatku účinnosti servisnej zmluvy - Zmluva o poskytovaní servisných služieb (SLA).
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; a § 34 ods. 1 písm. g) ZVO. Ich špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti A.2. Podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač stanoví hodnotu daného kritéria vyplnením „Dotazníka uchádzača s návrhom na plnenie kritérií“, ktorý ma v sebe zakomponovaný algoritmus výpočtu Celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky v eur bez DPH, ktorú zverejní komisia na vyhodnotenie ponúk pri otváraní ponúk. Uchádzač je povinný v „Dotazníku uchádzača ....“ okrem stanovenia technických špecifikácií uviesť aj jednotkové ceny za príslušné položky a výpočet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky sa uskutoční automaticky. Uchádzač pri stanovovaní ceny za technickú podporu bude vychádzať z povinností a garancií poskytovania servisných služieb po dobu 36 mesiacov (3 rokov). Cena za technickú podporu za obdobia 1 roka, bude v Dotazníku automaticky prenásobená a vyčíslená dobou troch rokov (36 mesiacov). Rozsah servisných služieb a doba nástupu na odstránenie poruchy resp. doba odstránenia poruchy (v záručnej i pozáručnej dobe) vyplýva z obsahu „Zmluvy o poskytovaní servisných služieb“ (servisnej zmluvy).
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 97
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za 1. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač v ponuke (Dotazníku uchádzača a v obchodných podmienkach) vyčísli lehotu v kalendárnych dňoch počas ktorých dodá a odovzdá technológie (predmet zákazky) vrátane inštalácie, konfigurácie a integrácie do technologického reťazca technológií digitalizačného pracoviska a zaškolenia obsluhy, a to od účinnosti zmluvy alebo od umožnenia inštalácie dodávanej technológie.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 3
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: : Celková cena za 6. časť predmetu zákazky v € bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk uskutoční vymenovaná komisia na vyhodnotenie ponúk. Z otvárania ponúk IS EVO vygeneruje Zápisnicu z otvárania ponúk, ktorú okamžite poskytne/doručí uchádzačom prostredníctvom IS EVO. V zápisnici budú uvedené návrhy jednotlivých uchádzačov, ktorí predložili ponuku na danú časť predmetu zákazky. Mená uchádzačov v zápisnici budú anonymizované. Otváranie ponúk bude verejné, t.j. na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača alebo ním splnomocnený zástupca, ktorý sa preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
- Miesto otvárania ponúk: Zasadačka SFÚ na 7. poschodí na adrese sídla SFÚ.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka pre časť 6 predmetu zákazky je stanovená sumou 33 000 €. Podrobnosti opisu a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=497710&orgId=4063
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/497710
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - Technológie a servisné služby pre potreby Digitalizačného pracoviska SFÚ
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)