Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským
Kód zákazky: 7122/2024/VO
Kód oznámenia: 9647 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71320000-7
Predpokladaná hodnota: 183 540,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.4.2024 10:00
Vyhlásenie: 5.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko Základná škola a Gymnázium s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13, 814 84 Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a ďalšie služby pre stavebné povolene a realizáciu stavby súvisiace s komplexnou obnovou budovy Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13 v Bratislave. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1283345
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským (ID: 501316)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f6eafdb4-f6f2-4317-ba71-fc06479b281b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.vancova@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264207
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 7122/2024/VO
  • Názov: Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským
  • Opis: Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a ďalšie služby pre stavebné povolene a realizáciu stavby súvisiace s komplexnou obnovou budovy Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13 v Bratislave. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 183 540.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Dunajská ulica č.13
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 814 84
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Základná škola a Gymnázium s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13, 814 84 Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"). Preukazovanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO je podrobne popísané v Prílohe č. 6 súťažných podkladov. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO, ktorý musí byť vyplnený v súlade so zákonom o VO a podpísaný dotknutým subjektom. Nahradenie dokladov určených verejným obstarávateľom uvedenými inštitútmi je podrobne popísané v Prílohe č. 6 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejné obstarávanie sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"). 2. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom elektronickej platformy s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania ("ďalej len "IS EVO"). 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona o VO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o VO, ktorý musí byť vyplnený v súlade so zákonom o VO a podpísaný dotknutým subjektom. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou ÁNO alebo NIE (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené vo Výzve na predkladanie ponúk a podľa Prílohy č. 6 súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 6. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11. súťažných podkladov. 8. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 9. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10. Uchádzači/záujemcovia počas trvania procesu verejného obstarávania predchádzajú konfliktu záujmov v zmysle § 23 zákona o VO. 11. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 13. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do 30.09.2024. 14. Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona o VO predkladať verejnému obstarávateľovi požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Znenie príslušnej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia je uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladov - Podmienky účasti.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 7122/2024/VO
  • Názov : Projektové práce – komplexná rekonštrukcia Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským
  • Opis: Predmetom zákazky je vyhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a ďalšie služby pre stavebné povolene a realizáciu stavby súvisiace s komplexnou obnovou budovy Základnej školy a Gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13 v Bratislave. Podrobný opis je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov a zmluvných podmienkach uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 183 540.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske projektovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Príprava projektov a návrhov, odhad nákladov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Dunajská ulica č. 13
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 814 84
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Základná škola a Gymnázium s vyučovacím jazykom maďarským na Dunajskej ulici č. 13, 814 84 Bratislava
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Zmluvy o dielo verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona o VO dokumenty uvedené v bode 25.4 súťažných podkladov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 180 000,00 EUR bez DPH; - z toho min. 1 zákazka s minimálnym finančným objemom vo výške 10 000,00 EUR bez DPH, ktorej predmetom bolo: vyhotovenie projektovej dokumentácie v štádiu realizačného projektu na obnovu a/alebo rekonštrukciu nehnuteľnej národnej kultúrnej pamiatky, - z toho min. 1 zákazka s minimálnym finančným objemom vo výške 40 000,00 EUR bez DPH, ktorej predmetom bolo: vyhotovenie projektovej dokumentácie v štádiu realizačného projektu na realizáciu (novostavbu) a/alebo obnovu/rekonštrukciu pozemnej stavby, - ďalšie zákazky v sumárnej hodnote 130 000,- EUR bez DPH, ktorých predmetom bolo vypracovanie projektovej dokumentácie najmenej v podrobnosti projektu pre stavebné povolenie pre realizáciu (novostavbu) a/alebo obnovu/rekonštrukciu pozemných stavieb alebo ich častí. Zo zoznamu poskytnutých služieb predloženého uchádzačom musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke a bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: - názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, - názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, - názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, - zmluvná cena služieb bez DPH, - zmluvná lehota poskytnutia služieb, - meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO, zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o VO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky sa nachádzajú v evidencii referencií zverejnenej na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade, že v rámci predložených referencií/zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov poskytnutých služieb spadajúcich do rozhodného obdobia. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytnutie služieb (zmluvy/zákazky) začalo pred 3 (tromi) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), alebo zmluvu/zákazku, ktorej realizácia začala pred viac ako 3 (tromi) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktoré boli realizované v požadovanom rozhodnom období. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením: a) autorizačného osvedčenia vydaného SKA (Slovenská komora architektov) alebo SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentného dokladu o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť osoby zodpovednej za projektovú dokumentáciu, pričom sa vyžaduje, aby išlo o autorizovaného inžiniera pre konštrukcie pozemných stavieb podľa § 5 odsek 1 písmeno b), bod. 1 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; b) potvrdenie, že daný odborník je v čase predloženia ponuky v pracovnoprávnom pomere s uchádzačom (vlastná kapacita uchádzača); alebo v prípade, pokiaľ daný odborník určený na plnenie zmluvy nie je interným zamestnancom uchádzača, uchádzač je povinný preukázať splnenie nasledovných podmienok v zmysle § 34 ods. 3 zákona o VO: - predloženie písomnej zmluvy uzatvorenej medzi uchádzačom a touto osobou (fyzickou alebo právnickou), - predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona o VO. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa §34 zákona o VO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad/doklady na splnenie podmienok účasti preukazujúci/ce požadované skutočnosti. Uchádzač môže v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o VO, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) zákona o VO, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za dielo v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za dielo celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.04.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.04.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie/sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona o VO. Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o VO, a umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v IS EVO funkcionalitu "On-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
  • Miesto otvárania ponúk: Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/501316
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/501316
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma- IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)