„Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“
Kód zákazky: PZ1/2024
Kód oznámenia: 9904 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 3 882 404,65 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.5.2024 12:00
Vyhlásenie: 10.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Tr. A. Hlinku
94901 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Tr. A. Hlinku Nitra 94901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s komplexnou rekonštrukciou vnútorných priestorov ubytovacej časti študentského domova. Stavebné práce budú pozostávať z výmeny podláh, nových omietok stien a stropov, dodatočného zateplenia vnútorných obvodových stien, rekonštrukcie kúpeľní, výmeny dverí, realizácie stavebných úprav pre imobilné osoby. Súčasťou rekonštrukcie bude realizácia novej elektroinštalácie, rozvodov vody a kanalizácie, úprava rozvodov vykurovacieho systému, nových zariaďovacích predmetov v kúpeľniach, nútené vetranie kúpeľní a kuchyniek, úprava vstupnej haly ŠD a doplnenie prístupového a kamerového systému univerzity. Zohľadnené sú tiež požiadavky z hľadiska návrhu požiarnej ochrany.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1285011
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre (ID: 3774)
  • Zákazka: „Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“ (ID: 502386)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 91c86bc7-0a55-4f07-8d21-b755c1957102
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
  • IČO: 00157716
  • DIČ: 2021246590
  • Adresa
  • Ulica: Tr. A. Hlinku
  • Číslo: 1
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: mstefanikova@ukf.sk
  • Telefónne číslo: +421376408060
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/269
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ1/2024
  • Názov: „Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s komplexnou rekonštrukciou vnútorných priestorov ubytovacej časti študentského domova. Stavebné práce budú pozostávať z výmeny podláh, nových omietok stien a stropov, dodatočného zateplenia vnútorných obvodových stien, rekonštrukcie kúpeľní, výmeny dverí, realizácie stavebných úprav pre imobilné osoby. Súčasťou rekonštrukcie bude realizácia novej elektroinštalácie, rozvodov vody a kanalizácie, úprava rozvodov vykurovacieho systému, nových zariaďovacích predmetov v kúpeľniach, nútené vetranie kúpeľní a kuchyniek, úprava vstupnej haly ŠD a doplnenie prístupového a kamerového systému univerzity. Zohľadnené sú tiež požiadavky z hľadiska návrhu požiarnej ochrany.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 882 404.65
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Študentský Domov Nitra, Ul. Boženy Slančíkovej č. 1, 949 01 Nitra
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 Osobné postavenie: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov46b) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov46c) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (2) Ak v odseku 3 zákona o verejnom obstarávaní nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač môže doklady slúžiace na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia nahradiť zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 ZVO. V súlade s § 187 ods.7 ZVO zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V záujme aktualizácie údajov uvedených v zozname hospodárskych subjektov je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili doklady na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ods.1 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods.1 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 80 000 EUR. Podrobné informácie o spôsobe predloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Doplňujúce informácie: 1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. V prípade ak uchádzač použije JED, je povinný ho vyplniť v súlade so Zákonom o verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 Zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Pravidlá pre doručovanie informácií (žiadosti, ponuky, návrhy a iné) odoslanie danej informácie sa považuje za okamih doručenia. Súťažné podklady a sprievodná dokumentácia k danému verejnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/269, čím verejný obstarávateľ umožní priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom. 4. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek so záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred podľa § 113 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov tak, že vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky. 5. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná Zmluva a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v súlade s platnou legislatívou. 6. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ1/2024
  • Názov : „Rekonštrukcia ubytovacieho bloku ŠD UKF Nitra“
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich s komplexnou rekonštrukciou vnútorných priestorov ubytovacej časti študentského domova. Stavebné práce budú pozostávať z výmeny podláh, nových omietok stien a stropov, dodatočného zateplenia vnútorných obvodových stien, rekonštrukcie kúpeľní, výmeny dverí, realizácie stavebných úprav pre imobilné osoby. Súčasťou rekonštrukcie bude realizácia novej elektroinštalácie, rozvodov vody a kanalizácie, úprava rozvodov vykurovacieho systému, nových zariaďovacích predmetov v kúpeľniach, nútené vetranie kúpeľní a kuchyniek, úprava vstupnej haly ŠD a doplnenie prístupového a kamerového systému univerzity. Zohľadnené sú tiež požiadavky z hľadiska návrhu požiarnej ochrany.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Etnická rovnosť
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Úspešný uchádzač bude povinný najneskôr do 30 dní od prevzatia staveniska predložiť doklady, ktoré ho budú zaväzovať k preukázaniu dodržania sociálneho aspektu. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní – úspešný uchádzač sa na základe predloženej ponuky zaväzuje v Čl. 14 Zmluvy o dielo v rámci doby realizácie Diela alebo jej časti podľa § 10 ods. 7 ZVO dodržať požadovaný sociálny aspekt. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač počas plnenia zamestnal minimálne 1 osobu v zmysle § 6, § 8 alebo § 9 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (a prípadne zároveň patria k marginalizovanej rómskej komunite).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Študentský Domov Nitra, Ul. Boženy Slančíkovej č. 1, 949 01 Nitra.
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákon, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, t. j. referenčné obdobie rovnakého alebo podobného predmetu zákazky. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) s minimálnym rozpočtovým nákladom 3 880 000 € bez DPH podpísané štatutárnym orgánom odberateľa alebo osobou oprávnenou konať za odberateľa. Uchádzač musí preukázať, že minimálne 1 úspešne zrealizovaná zákazka rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bola v min. hodnote 1 900 000 € bez DPH. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia Výzvy vo vestníku UVO. Referencie podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní (referencie zverejnené v Evidencií referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie) uchádzač v ponuke nemusí predkladať, postačuje informácia o ich zverejnení v tejto evidencii s identifikáciou, napr. link a označenie konkrétnej referencie. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť dokladom a údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač musí preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (ďalej ako „stavbyvedúci“) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Uchádzač na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti predloží nasledovné doklady a dokumenty: a) v prípade, že fyzická osoba - nepodnikateľ, ktorá spĺňa odborné predpoklady na výkon funkcie stavbyvedúci je zamestnancom uchádzača, uchádzač v dokumentácii preukáže pracovnoprávny vzťah. Ak záujemca/uchádzač nedisponuje vlastnými technickými a odbornými kapacitami, ktorými by preukázal splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, má možnosť, tak ako je to uvedené v § 34 ods. 3 ZVO, využiť kapacity akejkoľvek inej osoby odlišnej od záujemcu/uchádzača. b) platné osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci v kategórii pozemné stavby, c) profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich požadovanú aktívnu odbornú prax min. 5 rokov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač v ponuke predloží doklad, v ktorom uvedie percentuálny podiel všetkých subdodávateľov, ktorými má v úmysle zabezpečiť plnenie zmluvy o dielo. Verejný obstarávateľ neuplatňuje voči uchádzačom ustanovenie § 41 ods. 1 písmeno b) ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH vyjadrená v súlade s návrhom na plnenie kritérií.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: UKF v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 01 Nitra, Oddelenie obstarávania (online systémom IS EVO)
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502386
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)