1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Firewallová infraštuktúra technologickej siete - Checkpoint - PCI
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024-VS-03-EH
- Názov : Firewallová infraštuktúra technologickej siete - Checkpoint - PCI
- Opis: zabezpečenie produktov a služieb relevantných pre prevádzkovanú firewallovú infraštruktúru, ktoré rozširujú existujúcu funkcionalitu alebo nahrádzajú produkty po ukončení podpory výrobcu
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 900 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby súvisiace so softvérom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: - certifikát ISO14001
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Predávajúci je povinný zabezpečiť zmluvou so subdodávateľom, aby lehoty splatnosti platieb Predávajúceho subdodávateľovi neboli dlhšie ako 60 dní po lehote alebo lehotách splatnosti platieb ustanovených zmluvou. Tento aspekt je súčasťou plnenia zmluvy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Čulenova 6
- Mesto: Bratislava
- PSČ: 81647
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Licencie budú Objednávateľom dodávané elektronicky.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: nie sú
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: žiadne
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: 36.1. Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na plnenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako dohoda, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto dohodu. Požadovanú spôsobilosť na zrealizovanie predmetu zmluvy uchádzač preukáže: 36.1.1. platným certifikátom systému manažérstva kvality – ISO 9001, vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality resp. iný rovnocenný dôkaz ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek kvality minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 9001. 36.1.2. platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva – ISO 14001 vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým záujemca deklaruje plnenie zásad ochrany životného prostredia podľa požiadaviek ISO 14001, resp. iný rovnocenný dôkaz, ktorým preukáže dodržiavanie zásad ochrany životného prostredia minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001. 36.1.3. platným certifikátom systému riadenia informačnej bezpečnosti vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 27001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. 36.1.4. zoznamom zrealizovaných dodávok a poskytnutých služieb v oblasti: 36.1.4.1. dodávky, implementácie, zabezpečenia prevádzky a údržby firewallovej infraštruktúry alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky na platforme Check Point za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia s uvedením kontaktu na osobu, ktorá referenciu môže potvrdiť, alebo odkaz na referenciu v registri referencií ÚVO. Zoznam musí obsahovať minimálne dve zákazky rovnakého alebo podobného rozsahu ako je predmet zákazky v hodnote minimálne 150.000,00 eur bez DPH na jednu zákazku. 36.1.4.2. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným plnením (napríklad Rámcová dohoda/zmluva podobná tejto zákazke), pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky nezapočítava celkový dohodnutý objem zákazky, ale len pomerná časť odpovedajúca už zrealizovaným dodávkam a službám, ktoré boli vyfakturované do dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. 36.1.4.3. Zo zoznamu poskytnutých služieb, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie služby môže potvrdiť. 36.1.4.4. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj zákazka, ktorú záujemca zabezpečil ako subdodávateľ, pokiaľ jeho podiel na plnení presiahol minimálne 25% hodnoty zákazky, a to tak, že záujemca uvedie identifikáciu partnera a vlastný vykonaný podiel na plnení. 36.1.5. poskytnutím údajov o vzdelaní, odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). 36.1.5.1. Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením dokladov podľa bodov 36.1.6.2. až 36.1.6.3. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: 36.1.5.2. kľúčový expert č. 1: Expert ponúkaného riešenia Check Point- minimálne obsadenie 2 osoby 36.1.5.2.1. minimálne 3-ročná prax; túto podmienku uchádzač preukáže prostredníctvom: 36.1.5.2.1.1. profesijného životopisu a zároveň aj 36.1.5.2.1.2. certifikátom producenta ponúkaného riešenia Check Point CCSE (Check Point Certified Security Expert) (podpísaný sken dokladu alebo elektronickú verziu dokladu podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom)
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 38.2.1. Cena za kategóriu Product max. 50 bodov Uchádzač predloží návrh Odmeny podľa vzoru uvedeného v prílohe 2 súťažných podkladovvýška cenníkovej zľavy, pričom v ňom vyplní údaj o Cenníkovej zľave v jednotlivých kategóriách. Aukčnou položkou sú údaje o cenníkovej zľave za každú kategóriu.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková výhodnosť návrhu za kategóriu Product
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 38.2.2. Cena za kategóriu SW subscription max. 30 bodov Uchádzač predloží návrh Odmeny podľa vzoru uvedeného v prílohe 2 súťažných podkladovvýška cenníkovej zľavy, pričom v ňom vyplní údaj o Cenníkovej zľave v jednotlivých kategóriách. Aukčnou položkou sú údaje o cenníkovej zľave za každú kategóriu.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková výhodnosť návrhu za kategóriu SW subscriptions
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 38.2.3. Cena za kategóriu CES Standard max. 20 bodov Uchádzač predloží návrh Odmeny podľa vzoru uvedeného v prílohe 2 súťažných podkladovvýška cenníkovej zľavy, pričom v ňom vyplní údaj o Cenníkovej zľave v jednotlivých kategóriách. Aukčnou položkou sú údaje o cenníkovej zľave za každú kategóriu.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková výhodnosť návrhu za kategóriu CES Standard
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v rámcovej dohode, ktorej návrh je súčasťou súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Vlastné finančné prostriedky Obstarávateľa a financie z Európskej únie. Číslo projektu alebo referenčné číslo: 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 144
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: otváranie ponúk je neverejné
- Miesto otvárania ponúk: Eranet
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 14 500,00 eur (slovom Štrnásťtisícpäťsto 00/100 eur) Spôsob zábezpeky je bližšie uvedený v súťažných podkladoch. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 30.09.2024
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3716
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502430
- Označenie dokumentu/zákazky: 2024-VS-03-EH
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Eranet
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)