Informácie
Názov zákazky:
Motorová nafta a bezolovnatý benzín
Kód zákazky:
11/2024/LD
Kód oznámenia:
10230 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
475 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
13.5.2024 09:00
Vyhlásenie:
12.4.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Štefánikova trieda
95006 Nitra
NUTS:
SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania:
Štefánikova trieda Nitra 95006 Slovensko Palivové karty budú dodané do sídla verejného obstarávateľa a následné dodávanie tovaru bude prebiehať podľa potreby na území Európskej únie.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodanie Motorovej nafty a bezolovnatého benzínu prostredníctvom akceptácie palivových kariet na čerpacích staniciach dodávateľa. • motorová nafta (cetánové číslo 48) a bezolovnatý benzín (oktánové číslo 95) musia spĺňať funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle európskej aj národnej normy ( STN EN 590 + A1: 2018 (65 6506) a STN EN 228+A1:2018-02 (65 6505) • dodávateľ disponuje predajnou sieťou čerpacích staníc po celom území SR a akceptuje tankovacie karty vo všetkých krajoch SR • čerpanie PHM musí byť sprístupnené objednávateľovi nonstop s možnosťou tankovania pri hlavných ťahoch ciest, diaľniciach a v centrách miest a minimálne na dvoch čerpacích staniciach prevádzkovaných dodávateľom na území mesta Nitry počas celého trvania tejto zmluvy • špecifikácia tankovacích kariet: počet kariet cca 80 ks, tankovacia karta s magnetickým prúžkom alebo čipom s PIN kódom, požaduje sa bezplatné vydanie tankovacích kariet objednávateľovi evidovaných na evidenčné číslo vozidla alebo meno pracovníka objednávateľa, bezplatné dodatočné vydanie tankovacích kariet do 10 dní od žiadosti objednávateľa, bezplatné zablokovanie stratenej tankovacej karty do jednej hodiny od nahlásenia objednávateľom, medzinárodná tankovacia karta v počte cca 5 ks • možnosť odoberať prostredníctvom tankovacích kariet na čerpacích staniciach dodávateľa aj doplnkové tovary, diaľničné známky a využiť služby čistenia a umývania vozidiel Osobitné požiadavky na plnenie • nákup pohonných hmôt sa bude realizovať priebežne počas zmluvného obdobia priamo zo stojanu dodávateľa do vozidiel objednávateľa a barelov na PHM • fakturácia bude prebiehať raz mesačne za skutočne odobraté pohonné hmoty vo fakturovanom období • najneskôr do 3. dňa nasledujúceho fakturovaného obdobia poskytne dodávateľ objednávateľovi súpis jednotlivých tankovaní, ktoré sú predmetom aktuálnej fakturácie v elektronickej podobe (súbor, ktorý bude možné editovať v programe Microsoft Excel) s informáciami o čerpaní PHM (dátum tankovania, miesto tankovania, odobrané množstvo PHM, identifikáciu karty odoberajúceho, druh odobraného paliva, cena odobraného paliva), ktorý objednávateľ použije ako podklad na import nákladov do systému GPS • súpis uvedený vyššie je možné zasielať aj v iných termínoch a intervaloch, ak sa zmluvné strany dohodnú inak, dohoda musí byť vykonaná písomnou formou.