1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1 – Preprava z letísk
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť č. 1 – Preprava z letísk
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby je preprava z letísk a späť v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3a – Návrh Rámcovej zmluvy pre časť č. 1.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 120 813.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60100000, 60140000, 60172000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 09.07.2024
- Dátum ukončenia: 24.07.2024
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Rámcová dohoda - jej dĺžka je prepojená s dĺžkou trvania podujatia, ktoré sa bude konať od 18.07. - 27.07.2024.
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 1 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 120 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi, minivanmi alebo osobnými autami. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH pre časť č. 1. Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou pre časť č. 1.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:05
- Miesto otvárania ponúk: Slovenský atletický zväz - elektronické sprístupnenie ponúk cez odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk. Miestom on-line webová adresa https://evo.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť č. 2 – Preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie prepravných služieb a služieb s tým súvisiacich v súvislosti s podujatím Majstrovstiev Európy v atletike do 18 rokov - https://www.atletika.sk/category/me-u18/, ktoré sa bude konať v termíne 18.07. – 21.07.2024. Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : autobusmi s vodičmi, osobnými vozidlami a mikrobusmi. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia majstrovstiev Európy v atletike do 18rokov Banská Bystrica 2024 a iné akreditované osoby v rámci Banskej Bystrici alebo Zvolena medzi ubytovacími jednotkami, športoviskom, z letísk a atletickým štadiónom Štiavničky, podľa predom určeného grafikonu a rozpisu. Termíny: Všetky požadované prepravy budú v termíne 9. - 24.7. 2024 Poskytnutie konkrétnej prepravnej služby je preprava v rámci Banskej Bystrice a Zvolena v danom čase sa budú realizovať na základe predom dohodnutého grafikonu a rozsahu s možnosťou pridania posilnenia počtu autobusov v prípade potreby. Dopravca je povinný dokladovať a poskytovať preprané služby len na základe platnej licencie na prepravu osôb. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 2 – Návrh uchádzača na plnenie kritéria a v prílohe č. 3a – Návrh Rámcovej zmluvy pre časť č. 2.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 27 219.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 60100000, 60140000, 60172000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: V súlade s prílohou č. 1 Opis predmetu zákazky.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 09.07.2024
- Dátum ukončenia: 24.07.2024
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Rámcová dohoda - jej dĺžka je prepojená s dĺžkou trvania podujatia, ktoré sa bude konať od 18.07. - 27.07.2024.
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponú vo vestníku Slovenskej republiky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom uchádzač preukáže, že za predchádzajúce 3 roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzačom predložený zoznam, bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia dohody alebo jeho súčasti, celkovú cenu dohodnutú v dohode, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Pre časť č. 2 - v minimálnej kumulatívnej hodnote 27 000,- Eur bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ pravidlenú aj nepravidelnú prepravu osôb autobusmi, minibusmi. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH, zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich štyroch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam obsahoval: -Názov a sídlo odberateľa, -Kontaktné údaje odberateľa (dobrovoľný údaj), -Predmet poskytnutých služieb a dodávok, -Dobu a podiel na poskytovaní referenčnej služby, -Cenu za poskytnuté služby a dodávky v eurách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH pre časť č. 2. Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou pre časť č. 2.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 25.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:05
- Miesto otvárania ponúk: Slovenský atletický zväz - elektronické sprístupnenie ponúk cez odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk. Miestom on-line webová adresa https://evo.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502910
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502910
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenský atletický zväz)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)