Informácie
Názov zákazky:
Digitalizácia vozového parku, systém plánovania zvozu a elektronickej evidencie a potvrdzovania výsypov - opakované
Kód zákazky:
2020-96
Kód oznámenia:
10738 - MSS
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
2 750 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
20.5.2024 10:00
Vyhlásenie:
22.4.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Ivanská cesta
82104 Bratislava
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Ivanská cesta Bratislava 82104 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom tejto zákazky je najmä poskytnutie služby na základe návrhu zmluvy o poskytovaní služieb v oblasti IT riešení, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Predmetom tejto služby je poskytnutie softvérového riešenia vo forme PaaS/IaaS, od ktorého verejný obstarávateľ očakáva systém, ktorý umožní efektívne plánovať za použitia moderných nástrojov na zber a vyhodnotenie údajov. Riešenie sa delí na 2 hlavné časti : a. Hardware – zariadenia, ktoré budú inštalované na zvozovú techniku a budú slúžiť na zber údajov z vozidla a ich odoslanie do centrálneho systému na spracovanie. Cieľom OLO je zber údajov z vozidiel. Od Poskytovateľa vyžaduje dodanie zariadení a ich prevádzku formou služby IaaS tzn. Poskytovateľ riešenia prevádzkuje zariadenia za účelom zabezpečenia zberu údajov z vozidiel a zozbierané údaje odosiela do Systému pre ďalšie spracovanie. b. Systém – softvérová platforma, ktorá bude slúžiť na zber, spracovanie, analýzu, predikciu údajov z vozidiel a iných údajov, ktoré majú vplyv na vyhodnotenie a plánovanie a optimalizáciu zvozovej činnosti. Tento systém je tiež jedným zo 4 vstupov potrebných na dosiahnutie elektronickej STASky. V rámci pripravovanej zmeny systému na Pay as You Throw je tento systém kľúčový pre vytvorenie jednoznačnej evidencie potvrdenia výsypov, na základe ktorej bude možné účtovať poplatky, ďalej len “Platforma”. Ciele riešenia sú: Z pohľadu vedenia spoločnosti : zvýšenie efektivity zvozovej činnosti zníženie nákladov na prevádzku vozového parku možnosť cieleného plánovania údržby na základe skutočného vyťaženia vozidiel plnenie stanovených cieľov akcionára dátové vstupy pre BI a riadenie Z pohľadu riadenia pracovníkov a procesov : okamžitý prístup k relevantným údajom dlhodobý zber a spracovanie údajov pre plánovanie KPIs pre hodnotenie vodičov sledovanie spotreby PHM vozidiel voľba správnej techniky (CNG/Diesel) podľa spotreby na konkrétnom Úseku/Rajóne porovnanie tankovaní – čerpacia stanica a nádrž na vozidle zamedzenie únikom PHL digitalizácia knihy jázd synchronizácia dát so systémami OLO zjednodušenie výstupov Z pohľadu práce so systémom : spracovanie údajov o obsluhe nádob na jednom mieste spracovanie údajov z vozidiel na jednom mieste spracovanie plánu zvozovej činnosti na jednom mieste Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 2 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“. Plnenie predmetu zákazky bude verejnému obstarávateľovi poskytované na základe návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov vrátane všetkých jej príloh (jednou z príloh bude aj „Opis predmetu zákazky“) a na základe dokumentu „SLA, podpora a pokuty“, ktorý tvorí prílohu č. 5 Súťažných podkladov a na základe harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 6 Súťažných podkladov. In particular, the subject of this contract is the provision of služby on the basis of the draft contract for the provision of služby in the field of IT solutions, which is attached as Annex 1 to Tender documents. The subject of this service is the provision of a software solution in the form of PaaS/IaaS, from which the contracting authority expects a system that will enable efficient planning using modern tools for data collection and evaluation. The solution is divided into 2 main parts : a. Hardware - devices that will be installed on the collection equipment and will be used to collect data from the vehicle and send it to a central system for processing. OLO aims to collect data from vehicles. The Provider is required to deliver the equipment and its operation in the form of IaaS service, i.e. The Solution Provider operates the equipment to ensure the collection of data from vehicles and sends the collected data to the System for further processing. b. System - a software platform that will be used to collection, processing, analysis, prediction of data from vehicles and other data that have an impact on the evaluation and planning and optimization of collection activities. This system is also one of the 4 inputs required to achieve electronic STASky. As part of the forthcoming change to Pay as You Throw, this system is key to creating a clear record of confirmation of tipping, against which fees can be charged, hereafter referred to as the "Platform". The objectives of the solution are: From the perspective of the company's management : increasing the efficiency of transport operations reducing fleet operating costs the possibility of targeted maintenance planning based on actual vehicle utilisation the fulfilment of the shareholder's stated objectives data inputs for BI and management From a workforce and process management perspective: instant access to relevant data long-term data collection and processing for planning KPIs for driver evaluation tracking vehicle fuel consumption choosing the right technique (CNG/Diesel) according to the consumption on a specific section/region comparison of refuelling - filling station and on-board tank avoiding PHL leakages digitisation of the logbook data synchronisation with OLO systems simplification of outputs In terms of working with the system : one-stop processing of vessel service data one-stop processing of vehicle data processing of the collection plan in one place A detailed definition of the subject-matter of the contract is set out in Annex 2 to Tender documents, 'Description of the subject-matter of the contract'. The performance of the subject matter of the contract shall be provided to the Contracting Authority on the basis of the draft contract attached as Annex 1 to Tender documents, including all annexes (one of the annexes shall be the 'Description of the subject matter of the contract') and on the basis of the 'SLA, Support and Penalties' document attached as Annex 5 to Tender documents and on the basis of the Schedule attached as Annex 6 to TD.