1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Upratovacie a čistiace služby
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 11/2024/VO-PPA
- Názov : Upratovacie a čistiace služby
- Opis: Predmetom zákazky je upratovanie a čistenie administratívnych budov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 57 844.95
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Čistenie (upratovanie) kancelárií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu čistiacich prostriedkov, ktoré bude uchádzač používať pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb a ktoré disponujú environmentálnou značkou EU (EU Ecolabel pre čistiace prostriedky na tvrdé povrchy Rozhodnutím komisie (EÚ) 2017/1217 z 23. júna 2017, ktorým sa stanovujú kritériá udeľovania environmentálnej značky EÚ čistiacim prostriedkom na tvrdé povrchy (oznámené pod číslom C(2017) 4241) podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 6/2010 z 25.11.2010 o environmentálnej značke EÚ alebo iná environmentálna značka typu I podľa normy EN ISO 14024. Predložený zoznam môže byť počas trvania zmluvy aktualizovaný, v prípade aktualizácie/ obmeny však musí byť poskytnutý čistiaci prostriedok, ktorý spĺňa požadované environmentálne požiadavky – je ekvivalentný. Všetky ponúkané čistiace prostriedky musia spĺňať nasledovné požiadavky: - musia byť preukázateľne ekologické alebo prírodné, - musia obsahovať kartu bezpečnostných údajov, - byť vo vratných obaloch, resp. veľkokapacitných obaloch, - pri koncentrátoch s uvedením pomerov riedenia pre jednotlivé spôsoby použitia.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Hraničná 12
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82105
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Hraničná 18
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82105
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 06.05.2024
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za každú časť predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v EUR vrátane DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.04.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.04.2024
- Čas otvárania ponúk: 08:10
- Miesto otvárania ponúk: Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná12, 815 26 Bratislava, Slovenská Republika
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaISZU.aspx?ZakazkaId=503799&Zona=O
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/503799
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Pôdohospodárska platobná agentúra)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)