PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek
Kód zákazky: PZ01/2024
Kód oznámenia: 11216 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233141-9
Predpokladaná hodnota: 1 678 102,66 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.5.2024 09:00
Vyhlásenie: 25.4.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko
Zdroj:

Popis

PODROBNÉ VYMEDZENIE PREDMETU ZÁKAZKY Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s vysprávkami vozoviek ciest v rámci Bratislavského samosprávneho kraja, výmenou degradovaných vrstiev krytu vozovky technológiou hutnených asfaltových zmesí s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti krytu vozovky a predĺženia životnosti zabránením vplyvu porúch na nižšie položené vrstvy vozovky. Predmet zákazky bude realizovaný v súlade s požadovanými technickými, kvalitatívnymi požiadavkami a zmluvnými podmienkami. Špecifikácia druhu a rozsahu prác, určenie úsekov, mená pracovníkov poverených kontrolou a preberaním prác, termíny plnenia budú špecifikované v písomných objednávkach vystavených v súlade s rámcovou dohodou počas jej trvania. Rozsah predmetu zákazky: Rozsah predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer. Množstvá vo výkaze výmer sú orientačné, nie sú záväzné, nie sú nárokovateľné zo strany zhotoviteľa, vychádzajú z predpokladu plnenia na nasledujúce obdobie 36 mesiacov. Verejný obstarávateľ počas plnenia Rámcovej zmluvy o dielo si vyhradzuje právo zmeny predpokladaného množstva predmetu zákazky. Pre obnovenie povrchových vlastností krytu a predĺženie životnosti vozovky budú opravy vykonané spravidla odfrézovaním degradovaných vrstiev krytu a položením nových asfaltových vrstiev. Celý opis predmetu zákazky, jednotlivé sklady vozoviek a iné sú uvedené podrobne v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1288103
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek (ID: 504167)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b906489c-9918-450b-bed2-93377192af58
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421901707885
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ01/2024
  • Názov: PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek
  • Opis: PODROBNÉ VYMEDZENIE PREDMETU ZÁKAZKY Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s vysprávkami vozoviek ciest v rámci Bratislavského samosprávneho kraja, výmenou degradovaných vrstiev krytu vozovky technológiou hutnených asfaltových zmesí s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti krytu vozovky a predĺženia životnosti zabránením vplyvu porúch na nižšie položené vrstvy vozovky. Predmet zákazky bude realizovaný v súlade s požadovanými technickými, kvalitatívnymi požiadavkami a zmluvnými podmienkami. Špecifikácia druhu a rozsahu prác, určenie úsekov, mená pracovníkov poverených kontrolou a preberaním prác, termíny plnenia budú špecifikované v písomných objednávkach vystavených v súlade s rámcovou dohodou počas jej trvania. Rozsah predmetu zákazky: Rozsah predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer. Množstvá vo výkaze výmer sú orientačné, nie sú záväzné, nie sú nárokovateľné zo strany zhotoviteľa, vychádzajú z predpokladu plnenia na nasledujúce obdobie 36 mesiacov. Verejný obstarávateľ počas plnenia Rámcovej zmluvy o dielo si vyhradzuje právo zmeny predpokladaného množstva predmetu zákazky. Pre obnovenie povrchových vlastností krytu a predĺženie životnosti vozovky budú opravy vykonané spravidla odfrézovaním degradovaných vrstiev krytu a položením nových asfaltových vrstiev. Celý opis predmetu zákazky, jednotlivé sklady vozoviek a iné sú uvedené podrobne v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 678 102.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 1 678 102.66
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na údržbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Práce na oprave ciest
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 1.2.Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi doklady uvedené v bode 1.1.. 1.2.2.Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona teda prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. 1.2.3.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.3.4.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených podľa § 32 ods.2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.3.5.V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1, Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 32.9 súťažných podkladov. 2. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ01/2024
  • Názov : PZ01/2024 - Veľkoplošné vysprávky vozoviek
  • Opis: PODROBNÉ VYMEDZENIE PREDMETU ZÁKAZKY Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s vysprávkami vozoviek ciest v rámci Bratislavského samosprávneho kraja, výmenou degradovaných vrstiev krytu vozovky technológiou hutnených asfaltových zmesí s cieľom zlepšenia prevádzkovej spôsobilosti krytu vozovky a predĺženia životnosti zabránením vplyvu porúch na nižšie položené vrstvy vozovky. Predmet zákazky bude realizovaný v súlade s požadovanými technickými, kvalitatívnymi požiadavkami a zmluvnými podmienkami. Špecifikácia druhu a rozsahu prác, určenie úsekov, mená pracovníkov poverených kontrolou a preberaním prác, termíny plnenia budú špecifikované v písomných objednávkach vystavených v súlade s rámcovou dohodou počas jej trvania. Rozsah predmetu zákazky: Rozsah predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer. Množstvá vo výkaze výmer sú orientačné, nie sú záväzné, nie sú nárokovateľné zo strany zhotoviteľa, vychádzajú z predpokladu plnenia na nasledujúce obdobie 36 mesiacov. Verejný obstarávateľ počas plnenia Rámcovej zmluvy o dielo si vyhradzuje právo zmeny predpokladaného množstva predmetu zákazky. Pre obnovenie povrchových vlastností krytu a predĺženie životnosti vozovky budú opravy vykonané spravidla odfrézovaním degradovaných vrstiev krytu a položením nových asfaltových vrstiev. Celý opis predmetu zákazky, jednotlivé sklady vozoviek a iné sú uvedené podrobne v prílohe č. 1 OPIS predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 678 102.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Práce na údržbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Práce na oprave ciest
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 678 102.66
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Zmluvné strany sú povinné pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy postupovať tak, aby bol splnený jej predmet podľa článku I. tejto zmluvy. Za týmto účelom sa zaväzujú Zmluvné strany poskytnúť si potrebnú súčinnosť. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje počas plnenia predmetu tejto zmluvy postupovať v súlade s platnou právnou úpravou SR, najmä, nie však výlučne, v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Zákonníkom práce. 3. Zhotoviteľ: a. je povinný pri vykonávaní Diela postupovať v súlade s pokynmi Objednávateľa; b. sa zaväzuje pri vykonávaní Diela postupovať s odbornou starostlivosťou, Dielo vykonať v požadovanej kvalite a kvantite, spôsobom a v lehotách podľa tejto zmluvy; c. vyhlasuje, že sa oboznámil s charakterom a rozsahom Diela a sú mu známe všetky technické, kvalitatívne a iné podmienky realizácie Diela; d. vyhlasuje, že disponuje všetkými potrebnými odbornými znalosťami, oprávneniami, skúsenosťami a kompetenciami k tomu, aby splnil svoje záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy; e. sa zaväzuje oznámiť bez zbytočného odkladu Objednávateľovi prípadné omeškanie s vykonaním Diela a informovať ho o všetkých skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy; f. je povinný počas trvania tejto zmluvy disponovať všetkými potrebnými oprávneniami minimálne v rozsahu deklarovanom v procese verejného obstarávania; g. je povinný zabezpečiť, že bude počas trvania zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora v prípade, ak má povinnosť byť v ňom zapísaný; h. sa zaväzuje pri plnení predmetu tejto zmluvy dbať na záujmy a dobré meno Objednávateľa a konať v súlade s jeho záujmami, ak sú mu známe; i. je povinný písomne upozorniť Objednávateľa na požiadavky, ktoré nie je možné objektívne splniť, alebo splnenie ktorých by mohlo spôsobiť vadu Diela a zároveň navrhnúť vhodné alternatívne riešenie. Ak napriek tomu Objednávateľ trvá na splnení takejto požiadavky, Zhotoviteľ nezodpovedá za takto vzniknutú vadu Diela. 4. Objednávateľ je oprávnený vykonávať priebežnú aj spätnú kontrolu Diela (po jeho prevzatí) ako i kontrolu fakturovaných výkonov. V prípade, ak Objednávateľ zistí, že Zhotoviteľ vykonáva Dielo v rozpore s jeho záväzkami uvedenými v tejto zmluve, je oprávnený požadovať, aby Zhotoviteľ vykonával Dielo riadnym spôsobom. Ak Zhotoviteľ ani napriek upozorneniu nebude vykonávať Dielo riadnym spôsobom, je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. 5. Objednávateľ sa zaväzuje riadne a včas vykonané Dielo prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. 6. V prípade, ak bude niektorý zo zamestnancov Zhotoviteľa alebo zamestnancov jeho subdodávateľa pri plnení predmetu tejto zmluvy postupovať v rozpore s právnymi predpismi, obzvlášť v oblasti BOZP, je Zhotoviteľ povinný bezodkladne nahradiť takého zamestnanca iným zamestnancom. 7. Zhotoviteľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o akýchkoľvek dôverných údajoch Objednávateľa, o ktorých sa pri plnení predmetu tejto zmluvy dozvedel. Za dôverné údaje Objednávateľa sa považujú najmä, nie však výlučne: a. všetky informácie, ktoré Objednávateľ o svojej činnosti a zámeroch pred podpisom tejto zmluvy i do budúcnosti poskytne Zhotoviteľovi vo forme písomnej, alebo ústnej resp. technickými prostriedkami a výslovne ich označí ako „dôverné"; b. všetky informácie a akékoľvek údaje týkajúce sa činnosti Objednávateľa, jeho štruktúry, hospodárskych výsledkov, finančné, štatistické, daňové a účtovné informácie, informácie o jeho majetku, aktívach a pasívach, pohľadávkach a záväzkoch, informácie o jeho technickom a programovom vybavení, o informačných technológiách a informačnom systéme Objednávateľa, know-how, hodnotiace štúdie a správy, podnikateľské stratégie a plány, informácie týkajúce sa predmetov chránených právom priemyselného alebo iného duševného vlastníctva, dodávateľských a odberateľských vzťahov Objednávateľa, ako aj osobné údaje, ktoré by mohol Zhotoviteľ v mene Objednávateľa spracovávať alebo má akúkoľvek možnosť prístupu k nim (ďalej len „Dôverné informácie“). Povinnosť zachovávať mlčanlivosť o Dôverných informáciách ostáva zachovaná aj po skončení tejto zmluvy. Splnenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť o Dôverných informáciách sa Zhotoviteľ zaväzuje zabezpečiť vo vzťahu ku svojim zamestnancom, subdodávateľom, resp. zamestnancom svojich subdodávateľov. 8. Dôvernými informáciami nie sú: - informácie, ktoré boli v dobe, kedy boli Zhotoviteľovi poskytnuté, verejne známe, - informácie, ktoré sa stanú verejne známymi po tom ako boli Zhotoviteľovi poskytnuté, s výnimkou prípadov, kedy sa tieto informácie, stanú verejne známymi v dôsledku porušenia záväzku mlčanlivosti Zhotoviteľa podľa tejto zmluvy, - informácie, ktoré boli Zhotoviteľovi preukázateľne známe pred ich poskytnutím, za predpokladu, že nemali charakter dôverných informácií, - informácie, ktoré je Zhotoviteľ povinný oznamovať oprávneným osobám na základe všeobecne záväzných právnych predpisov platných v SR a - informácie, ktoré boli preukázateľne vytvorené, vyvinuté či získané samostatne Zhotoviteľom, od tretej strany, ktorá ich legitímne získala alebo vyvinula, a ktorá nie je viazaná povinnosťou mlčanlivosti ohľadne nich. 9. Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ v lehote najneskôr do jedného mesiaca od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží Objednávateľovi poistnú zmluvu (prípadne potvrdenie o poistení) o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom, predmetom ktorej bude poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú právnickými a podnikajúcimi fyzickými osobami s dojednaným poistným plnením vo výške 1 600 000,00 Eur (slovom: jedenmiliónšesťstotisíc eur). Nepredloženie takéhoto dokumentu v dohodnutej lehote sa pre účely tejto zmluvy bude považovať za porušenie zmluvných povinností s možnosťou odstúpenia Objednávateľa od zmluvy.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác. Ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 1.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru t.j. zrealizoval práce v celkovom objeme (t.j. kumulatívne) v hodnote 1 600 000,00 Eur bez DPH a Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje výstavba, oprava alebo rekonštrukcia vozoviek. 1.2. Dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: 1.2.1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, 1.2.2. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 1.2.3. zmluvnú cenu bez DPH, 1.2.4. zmluvnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, 1.2.5. vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, 1.2.6. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. 1.3. Podmienky k bodu 1.: 1.3.1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. 1.3.2.V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. 1.3.3 Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na tieto účely považuje dátum odoslania tohoto oznámenie uvedený vo výzve 1.3.4. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 2.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne jedna osoba musí byť s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním pre inžinierske stavby podkategória dopravné stavby + autorizovaný inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb. a) Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho dokladom o odbornej spôsobilosti alebo dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby v Slovenskej republike (z dokladu musí byť zrejmé požadované zameranie) alebo ekvivalentného zákona. V prípade, ak táto osoba v čase predkladania ponuky nie je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho s požadovaným zameraním v Slovenskej republike, uchádzač predloží doklad alebo čestné vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že osoba bude oprávnená na výkon tejto činnosti v SR v čase podpisu zmluvy, najneskôr však v okamihu odovzdania a prevzatia staveniska, a to napr. formou hosťovania podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. b) informáciu, či ide o preukázanie odbornej spôsobilosti vlastnou kapacitou uchádzača alebo o preukázanie odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO. 2.2 Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad/doklady na splnenie podmienok účasti preukazujúci/ce požadované skutočnosti. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad/doklady na splnenie podmienok účasti preukazujúci/ce požadované skutočnosti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 3. § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky. 3.1 Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. 3.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom pre vyhodnotenie je Najnižšia cena s DPH za celý predmet zákazky. Uchádzačom navrhovaná „Cena celkom v EUR vrátane DPH“ za uskutočnenie predmetu zákazky (ďalej len „cena“), uvedená v ponuke uchádzača v návrhu Rámcovej zmluvy o dielo, bude vyjadrená v mene EUR, v štruktúre podľa bodu 13.3 alebo 13.4. týchto súťažných podkladov. Ostatné náležitosti pre stanovenie ceny je uvedené v bode 13. súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov návrh rámcovej zmluvy o dielo
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: 23.1. Komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom (ďalej len „komisia“) otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému IS EVO. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v systéme IS EVO ver. 18.0 funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk a to v čase uvedenom vo výzve v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme IS EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 23.2. Priebeh otvárania ponúk, okruh oprávnených osôb a rozsah sprístupňovaných informácií o predložených ponukách sa riadi príslušnou funkcionalitou IS EVO a zákonom.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 14.1. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 48 000,00,. eur, slovom (štyridsaťosem tisíc eur). Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504167
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504167
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)