Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard
Kód zákazky: VR_2169-2024
Kód oznámenia: 11360 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 64216110-7
Predpokladaná hodnota: 69 968,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.5.2024 10:00
Vyhlásenie: 26.4.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trnavská univerzita v Trnave
Adresa: Hornopotočná
91843 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Hornopotočná Trnava 91843 Slovensko
Zdroj:

Popis

Služba – zabezpečenie dodávky inicializovaných bezkontaktných čipových kariet Mifare DESFIRE s potlačou ISIC, ITIC, resp. bielych kariet bez potlače, zabezpečenie ich akceptácie v systémoch TransCard, v externých systémoch využívajúcich bezkontaktné čipové karty ako identifikačné médiá (stravovací systém, prístupový systém, knižničný systém a pod.) a poskytovať podporu pri riešení incidentov súvisiacich s validáciou preukazov a správou dát v systéme TransCard.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1288370
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trnavská univerzita v Trnave (ID: 4582)
  • Zákazka: Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard (ID: 504285)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trnavská univerzita v Trnave
  • IČO: 31825249
  • DIČ: 2021177202
  • Internetová adresa (URL): https://www.truni.sk
  • Adresa
  • Ulica: Hornopotočná
  • Číslo: 23
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91843
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Hornopotočná 23
  • E-mail: frantisek.drgon@truni.sk
  • Telefónne číslo: +421335939312
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4027
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VR_2169-2024
  • Názov: Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard
  • Opis: Služba – zabezpečenie dodávky inicializovaných bezkontaktných čipových kariet Mifare DESFIRE s potlačou ISIC, ITIC, resp. bielych kariet bez potlače, zabezpečenie ich akceptácie v systémoch TransCard, v externých systémoch využívajúcich bezkontaktné čipové karty ako identifikačné médiá (stravovací systém, prístupový systém, knižničný systém a pod.) a poskytovať podporu pri riešení incidentov súvisiacich s validáciou preukazov a správou dát v systéme TransCard.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 69 968.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby elektronickej výmeny údajov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Identifikačné karty
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VR_2169-2024
  • Názov : „Služby súvisiace s pristúpením do systému TransCard“
  • Opis: Služba – zabezpečenie dodávky inicializovaných bezkontaktných čipových kariet Mifare DESFIRE s potlačou ISIC, ITIC, resp. bielych kariet bez potlače, zabezpečenie ich akceptácie v systémoch TransCard, v externých systémoch využívajúcich bezkontaktné čipové karty ako identifikačné médiá (stravovací systém, prístupový systém, knižničný systém a pod.) a poskytovať podporu pri riešení incidentov súvisiacich s validáciou preukazov a správou dát v systéme TransCard.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 968.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby elektronickej výmeny údajov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Identifikačné karty
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.09.2024
  • Dátum ukončenia: 31.08.2028
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Bez opcií
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 10
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za zákazku s DPH (ak nie záujemca platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť vo svojej ponuke)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za zákazku s DPH
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Jedno kritérium - najnižšia cena.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Technické vyhotovenie preukazov študentov a zamestnancov univerzity musí spĺňať náležitosti uvedené v Metodickom usmernení MŠVVŠ SR č.16/2014 o použití, štruktúre údajov a technickom vyhotovení preukazu študenta. Verejný obstarávateľ má vybudovaný informačný systém s integráciou na informačný systém TransCard, externé dopravné aplikácie s poskytovaním zľavnených taríf pre študentov v SR. V súlade so zákonom č.131/2002 Z. z. o vysokých školách, s platným Metodickým usmernením MŠVVŠ SR o technickom zhotovení preukazu študenta a s Vyhláškou rektora TU č. 3/2004 vydáva Stredisko čipových kariet TU preukazy študentov, pedagógov a zamestnancov. Uvedené legislatívne predpisy stanovujú multifunkčnosť preukazov, t. j. ich využitie ako doklad o statuse študenta, dopravnú kartu na využívanie štátom garantovaných zliav v systéme verejnej dopravy, medzinárodnú akceptovateľnosť danú vyhotovením ISIC/ITIC a využiteľnosť v autentifikačných systémoch. Zabezpečenie všetkých služieb je na 4 roky.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky budú otvárané elektronicky v prostredí IS EVO a vyhodnotené v zmysle kritéria "najnižšia cena".
  • Miesto otvárania ponúk: Trnavská univerzita v Trnave, Hornopotočná 23, Trnava, miestnosť č. 19 na prízemí rektorátu.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504285
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504285
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Trnavská univerzita v Trnave)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)