1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Chráničky káblové korugované IV – spoločné obstarávanie - PCI
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024-VS-04-PL
- Názov : Chráničky káblové korugované IV – spoločné obstarávanie - PCI
- Opis: Predmetom zákazky sú chráničky káblové korugované. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v časti C.1 Obchodné podmienky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 200 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Ochranné kryty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Plastové výrobky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Obmedzenie environmentálnych vplyvov Opis: certifikát ISO14001 alebo EMAS
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Splnenie sociálnych cieľov. Predávajúci je povinný zabezpečiť zmluvou so subdodávateľom, aby lehoty splatnosti platieb Predávajúceho subdodávateľovi neboli dlhšie ako 60 dní po lehote alebo lehotách splatnosti platieb ustanovených zmluvou. Tento aspekt je súčasťou plnenia zmluvy.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Novozámocká 3
- Mesto: Nitra
- PSČ: 94952
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obstarávateľ 1: Centrálny sklad, Novozámocká 3, 94952 Nitra, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím ZSD). Kupujúci je oprávnený v Objednávke určiť iné miesto dodania Tovaru, ohraničené distribučným územím ZSD.
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Teplárenská 15
- Mesto: Košice
- PSČ: 04012
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obstarávateľ 2: Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, pokiaľ nie je v objednávke stanovené inak (ohraničené distribučným územím VSD).
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Kupujúci si vyhradzuje právo zadať dodávateľovi ďalšiu zákazku, ako sa tu opisuje: s možnosťou predĺženia o 12 mesiacov.
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Kupujúci si vyhradzuje právo zadať dodávateľovi ďalšiu zákazku, ako sa tu opisuje: s možnosťou predĺženia o 12 mesiacov.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých tovarov za predchádzajúce tri roky
- Opis podmienky účasti: 36.1.1. zoznamu poskytnutých tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú od vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky definovaný v Príloha 1 SP Technická špecifikácia súťažných podkladov. V prípade, že tovary uvedené v zozname predloženom uchádzačom zahŕňajú aj dodanie iných tovarov, ako rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač je povinný uviesť údaje, na základe ktorých bude možné jednoznačne určiť finančnú hodnotu tovarov podľa uvedenej požiadavky. Uchádzač musí takto preukázať poskytnutie minimálne troch zákaziek na dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s finančnou hodnotou v úhrne minimálne 100 000,00 EUR bez DPH v stanovenom období.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Certifikát ISO 9001
- Opis podmienky účasti: platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality podľa požiadaviek EN ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Certifikát ISO 14001
- Opis podmienky účasti: platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva EN ISO 14001 pre oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom hodnotenia ponúk je najnižšia cena spolu v € bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena spolu v eur bez DPH.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v rámcových dohodách, ktorých návrhy sú súčasťou súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Vlastné finančné prostriedky Obstarávateľa a financie z Európskej únie. Číslo projektu alebo referenčné číslo: 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.05.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 252
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.05.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Eranet
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 10 000,00 eur (slovom Desaťtisíc 00/100 eur) Spôsob zábezpeky je bližšie uvedený v súťažných podkladoch. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.12.2024.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3726
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504189
- Označenie dokumentu/zákazky: Chráničky káblové korugované IV – spoločné obstarávanie - PCI
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Eranet
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)