Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň
Kód zákazky: 107/2024
Kód oznámenia: 12064 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952000-2
Predpokladaná hodnota: 51 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.5.2024 10:00
Vyhlásenie: 3.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ivanská cesta
82104 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ivanská cesta Bratislava 82104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní päť (5) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ, moderovaním podujatia moderátorom, zabezpečenia stanov, sedenia a športových aktivít.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1289222
1. Základné údaje
  • Organizácia: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s. (ID: 97805)
  • Zákazka: Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň (ID: 504630)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
  • IČO: 00681300
  • DIČ: 2020318256
  • Internetová adresa (URL): https://www.olo.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ivanská cesta
  • Číslo: 22
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: nakup@olo.sk
  • Telefónne číslo: +421918110319
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6823
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 107/2024
  • Názov: Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň
  • Opis: Komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní päť (5) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ, moderovaním podujatia moderátorom, zabezpečenia stanov, sedenia a športových aktivít.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ivanská cesta 22
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 107/2024
  • Názov : Firemný event pre zamestnancov - Športový OLO deň
  • Opis: Premetom zákazky je komplexné zabezpečenie firemného podujatia na kľúč pre zamestnancov verejného obstarávateľa v trvaní päť (5) hodín. Podujatie sa uskutoční v areáli sídla verejného obstarávateľa. Firemná akcia bude pozostávať z cateringu, z hudobného sprievodu DJ, moderovaním podujatia moderátorom, zabezpečenia stanov, sedenia a športových aktivít.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 51 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55320000, 55400000, 92622000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ivanská cesta 22
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 20.06.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia : podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať predmetné tovary, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO, t.j. neexistuje dôvod na jeho vylúčenie z procesu verejného obstarávania
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: a) Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu minimálne päť referencií poskytnutej služby za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tejto zákazky na rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky vo finančnom objeme minimálne 30 000,- EUR bez DPH za jednotlivé zákazky. Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú služby poskytované v oblasti kompletného zabezpečenia firemnej akcie. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne: • názov a sídlo odberateľa, • kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), • predmet poskytnutej služby, • opis predmetu poskytnutej služby • lehota dodania, • cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie. b) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov. Koordinátor podujatia minimálne 1 osoba musí disponovať minimálne: - 3 ročné skúsenosti s organizovaním podobných podujatí – zabezpečovania firemných akcií. - Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie dokladu podpísaného dotknutou osobou, na ktorom budú uvedené minimálne : identifikačné údaje povereného koordinátora podujatia, ktorý zabezpečí priebeh akcie a preukázanie minimálne 3 ročné skúsenosti s organizovaním podobných podujatí – zoznam realizovaných podujatí.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk v Prílohe č. 4 - Zmluva o organizovaní podujatia
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné
  • Miesto otvárania ponúk: Ivanská cesta 22, Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504630
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504630
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (IS EVO)
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)