Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie
Kód zákazky: VOB/242/2024-M_ORVO
Kód oznámenia: 12570 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 64215000-6
Ostatné CPV: 48000000-8
30200000-1
Predpokladaná hodnota: 139 821,70 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.5.2024 10:00
Vyhlásenie: 13.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Špitálska
81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Špitálska Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643 Slovensko Miestom plnenia sú priestory Inštitútu pre výskum práce a rodiny na adrese: Kuzmányho 3/A, 811 06 Bratislava.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré bude spočívať v dodaní softvérového a hardvérového vybavenia linky. Poskytované služby súvisia so zriadením a prevádzkovaním bezplatnej linky 0800 212 212 spojené so zabezpečením prenájmu počítačov a súvisiaceho softvéru pre účely vykonávania nonstop (24/7) telefonického poradenstva pre klientov a klientky v oblasti pomoci v kritických situáciách. Jedná sa o služby prevádzkovania telefonickej linky typu 0800 s minimálne 14 pracovníčkami - poradkyňami ( ďalej len „poradkyňa“) spojené so zabezpečením počítačového (HW) a softvérového (SW) vybavenia a neobmedzeného telefonického paušálu (inbound aj outbound pretelefonovaných minút). Poradkyne zabezpečí objednávateľ. Objednávateľ predpokladá, že počas obdobia platnosti zmluvy od 01.07.2024 do 31.12.2026 pretelefonuje oboma smermi od 300.000 minút do 450.000 minút , a to v pomere cca 80 % inbound, 20 % outbound. Vyše 95 % hovorov sa ukončí v mobilných sieťach, resp. sa z nich prijme. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Zmluva o poskytovaní služieb.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1287802
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (ID: 67754)
  • Zákazka: Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie (ID: 504041)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f389cff4-7856-438f-bdb2-7014cba74486
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
  • IČO: 00681156
  • DIČ: 2020796338
  • Adresa
  • Ulica: Špitálska
  • Číslo: 4-6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.valentovicova@employment.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220462417
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1630
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VOB/242/2024-M_ORVO
  • Názov: Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré bude spočívať v dodaní softvérového a hardvérového vybavenia linky. Poskytované služby súvisia so zriadením a prevádzkovaním bezplatnej linky 0800 212 212 spojené so zabezpečením prenájmu počítačov a súvisiaceho softvéru pre účely vykonávania nonstop (24/7) telefonického poradenstva pre klientov a klientky v oblasti pomoci v kritických situáciách. Jedná sa o služby prevádzkovania telefonickej linky typu 0800 s minimálne 14 pracovníčkami - poradkyňami ( ďalej len „poradkyňa“) spojené so zabezpečením počítačového (HW) a softvérového (SW) vybavenia a neobmedzeného telefonického paušálu (inbound aj outbound pretelefonovaných minút). Poradkyne zabezpečí objednávateľ. Objednávateľ predpokladá, že počas obdobia platnosti zmluvy od 01.07.2024 do 31.12.2026 pretelefonuje oboma smermi od 300.000 minút do 450.000 minút , a to v pomere cca 80 % inbound, 20 % outbound. Vyše 95 % hovorov sa ukončí v mobilných sieťach, resp. sa z nich prijme. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Zmluva o poskytovaní služieb.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 139 821.70
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Telefónne služby prostredníctvom IP
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48000000, 30200000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia sú priestory Inštitútu pre výskum práce a rodiny na adrese: Kuzmányho 3/A, 811 06 Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov, od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EPVO. 2. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritériá, uchádzač ich musí v IS EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 3. Podlimitná zákazka je realizovaná postupom podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO - tzv. superreverzná verejná súťaž. 4. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní uvedené v tejto výzve môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentov (JED) alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO. 5. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva o poskytnutí servisných služieb (ďalej len "zmluva") a jeho prípadní subdodávatelia, ktorí sú povinní byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora (RPVS), musia byť pred podpisom zmluvy zapísaní v RPVS. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo jeho subdodávateľom, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, a ktorých koneční užívatelia výhod zapísaní v RPVS sú osoby v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, alebo zrušiť verejné obstarávanie, ak celková cena za predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 8. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Ponuka musí platiť do 30.9.2024
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VOB/242/2024-M_ORVO
  • Názov : Technické zabezpečenie nonstop Národnej linky pre ženy zažívajúce násilie
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb, ktoré bude spočívať v dodaní softvérového a hardvérového vybavenia linky. Poskytované služby súvisia so zriadením a prevádzkovaním bezplatnej linky 0800 212 212 spojené so zabezpečením prenájmu počítačov a súvisiaceho softvéru pre účely vykonávania nonstop (24/7) telefonického poradenstva pre klientov a klientky v oblasti pomoci v kritických situáciách. Jedná sa o služby prevádzkovania telefonickej linky typu 0800 s minimálne 14 pracovníčkami poradkyňami ( ďalej len „poradkyňa“) spojené so zabezpečením počítačového (HW) a softvérového (SW) vybavenia a neobmedzeného telefonického paušálu (inbound aj outbound pretelefonovaných minút). Poradkyne zabezpečí objednávateľ. Objednávateľ predpokladá, že počas obdobia platnosti zmluvy od 01.07.2024 do 31.12.2026 pretelefonuje oboma smermi od 300.000 minút do 450.000 minút, a to v pomere cca 80 % inbound, 20 % outbound. Vyše 95 % hovorov sa ukončí v mobilných sieťach, resp. sa z nich prijme. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov – Zmluva o poskytovaní služieb.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 139 821.70
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Telefónne služby prostredníctvom IP
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 48000000, 30200000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia sú priestory Inštitútu pre výskum práce a rodiny na adrese: Kuzmányho 3/A, 811 06 Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.07.2024
  • Dátum ukončenia: 31.12.2026
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ predpokladá uzatvorenie Zmluvy o poskytnutí služieb na dobu od 01.07.2024 do 31.12.2026.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov, od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe celkovej ceny za predmet zákazky, vyjadrenej v EUR s DPH, zaokrúhlenej na dve (2) desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač ( poskytovateľ ) zloží na účet objednávateľa do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy výkonovú záruku vo výške 5 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov - Zmluva o poskytovaní služieb.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: V informačnom systéme EPVO funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504041
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504041
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma 1.0
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)