1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1 Hydina
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: CSS_05/2024_POT
- Názov : Časť č. 1 Hydina
- Opis: Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hydinového mäsa vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa a za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Obstarávateľ požaduje čerstvý kvalitný tovar a vyhradzuje si právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný a nekvalitný, musí byť operatívne nahradený novým kvalitným tovarom do 1 hod., v prípade opakovaných nekvalitných dodávok má právo vypovedať zmluvu. Objednávka obstarávateľa môže byť doručená predávajúcemu telefonicky, písomne alebo mailom. Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 1 Hydina. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Hydina
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Zakvášov 1935/453
- Mesto: Považská Bystrica
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb – BYSTRIČAN, Zakvášov 1935/453, 017 07 Považská Bystrica
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.08.2024
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO na základenajnižšej ceny. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk budeprebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronickysprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/506166
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506166
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2 Mäso a mäsové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: CSS_05/2024_POT
- Názov : Časť č. 2 Mäso a mäsové výrobky
- Opis: Predmetom tejto časti zákazky je dodávka hovädzieho a bravčového mäsa a dodávka mäsových výrobkov vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar vákuovo balený alebo balený v ochrannej atmosfére. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede (trieda A) a maximálne v 1/3 záručnej doby Na tovare musí byť vyznačená krajina pôvodu chovu, zabitia. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v chladiarenských autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 2 Mäso a mäsové výrobky. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15110000, 15130000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Zakvášov 1935/453
- Mesto: Považská Bystrica
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb – BYSTRIČAN, Zakvášov 1935/453, 017 07 Považská Bystrica
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.08.2024
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO na základenajnižšej ceny. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk budeprebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronickysprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/506166
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506166
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3 Vajcia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: CSS_05/2024_POT
- Názov : Časť č. 3 Vajcia
- Opis: Predmetom tejto časti zákazky je dodávka čerstvých slepačích vajec vrátane služieb súvisiacich s dopravou na miesto dodania prepravnými prostriedkami predávajúceho a spôsobom v súlade s príslušnými platným právnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru do skladu na mieste určenia, na základe objednávok verejného obstarávateľa, za podmienok uvedených v príslušnej Rámcovej dohode. Na tovare musí byť vyznačený dátum spotreby. (trvanlivosti). Na tento tovar sa vzťahuje vyznačená doba spotreby (trvanlivosti). Dodaný tovar bude len v 1. akostnej triede a maximálne v 1/3 záručnej doby. Vajcia musia pochádzať zo schválených a kontrolovaných chovov. Tovary musia byť dodávané s dokladmi zodpovedajúcimi platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zákona 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov. Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch a v autách na to určených. Konkrétne tovary v predpokladaných množstvách na 24 mesiacov sú uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia predmetu zákazky – časť č. 3 Vajcia. Parametre uvedené v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek, na požadovanú dodávku tovaru sú uvedené ako minimálny štandard pre požadované tovary (je teda prípustné dodať tovary vo vyššej kvalite, s vyššími/lepšími parametrami, požiadavky na min/.max. obsahu zložky tovaru však musia byť dodržané). Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 4 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 3 Rámcové zmluvy jednotlivých častí predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Vajcia
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Zakvášov 1935/453
- Mesto: Považská Bystrica
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb – BYSTRIČAN, Zakvášov 1935/453, 017 07 Považská Bystrica
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.08.2024
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PU v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia všetkých dokladov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní podľa § 34 bod 1, pís. m) bod 2 pre každú časť predmetu zákazky nasledovne: Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO na základenajnižšej ceny. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v Eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúkvšetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk budeprebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu poskytovaných informácií budú elektronickysprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/506166
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506166
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb - BYSTRIČAN)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)