PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby
Kód zákazky: 5/2024
Kód oznámenia: 13034 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71221000-3
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.5.2024 00:00
Vyhlásenie: 20.5.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Cesta na Červený most
81406 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SI -
Miesto dodania: Cesta na Červený most Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81406 Slovensko
Zdroj:

Popis

PTK sú za účelom informovanie potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania a na: - overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, - získať a zapracovať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov – potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, - podporiť spresnenie návrhu opisu predmetu zákazky, vrátane určenia vhodných termínov na plnenie zákazky, s cieľom zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky, - súčasťou prípravných trhových konzultácií bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len „PHZ“). Výsledkom PTK bude verejné obstarávania na vypracovanie projektovej dokumentácie s variantnými návrhmi technicko-technologického a stavebného riešenia objektu „Administratívnej budovy PÚ SR (objekt riaditeľstva PÚ SR) pre povolenie a realizáciu stavby a na základe zmluvy o dielo, ktorej predmetom plnenia bude: 1)vypracovanie jednoduchej architektonickej štúdie. Návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení ak sa uplatňuje 2)vypracovanie projektovej dokumentácie k obnove/rekonštrukcii objektu smerujúcej ku kúpe spracovanej projektovej dokumentácie v rozsahu (PD pre stavebné povolenie a následne po schválení a vydaní SP vypracovanie realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie : získania nenávratného finančného príspevku v rámci projektov financovaných z EU V prípade, že: - pri stavebnom konaní vznikne, resp. bude identifikovaná potreba úpravy alebo doplnenia PD pre SP, a to najmä/nie výlučne z dôvodu nedostatku PD pre SP, chyby PD pre SP alebo z dôvodu zmien stavebno-technických noriem a pod., Dodávateľ je v tom prípade povinný takúto zmenu/úpravu/doplnenie príslušnej PD bezodkladne vykonať podľa potreby aj opakovane. 3 ) inžinierska činnosť podľa potreby min. za účelom zabezpečenia vydania : b) - rozhodnutia o súlade predpokladaných vplyvov navrhovaných činností pred rozhodnutím o ich umiestnení alebo pred ich povolením, c) - stavebného povolenia, ako aj stavebného povolenia pre komunikácie a spevnené plochy (pre parkovisko), d) EIA, ak bude potrebná, e) ostatné nevyhnutné povolenia, ak budú potrebné. 4) Zabezpečenie vydania stavebného povolenie (SP a povolenie k realizácii stavby a s tým spojená všetka potrebná činnosť a komunikácia s dotknutými orgánmi. 5) Poskytnutie súčinnosti pri procese verejného obstarávania 6) Poskytnutie súčinnosti pri kolaudácii 7) Vypracovanie dokumentácie skutočnej realizácie stavby 8) Vypracovanie energetického certifikátu

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1291552
1. Základné údaje
  • Organizácia: Pamiatkový úrad Slovenskej republiky (ID: 35412)
  • Zákazka: PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby (ID: 506229)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
  • IČO: 31755194
  • DIČ: 2021491560
  • Adresa
  • Ulica: Cesta na Červený most
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81406
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marta.lalikova@pamiatky.gov.sk
  • Telefónne číslo: 0220406206
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Pamiatkový úrad Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4065
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 5/2024
  • Názov: PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby
  • Opis: PTK sú za účelom informovanie potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania a na: - overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, - získať a zapracovať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov – potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, - podporiť spresnenie návrhu opisu predmetu zákazky, vrátane určenia vhodných termínov na plnenie zákazky, s cieľom zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky, - súčasťou prípravných trhových konzultácií bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len „PHZ“). Výsledkom PTK bude verejné obstarávania na vypracovanie projektovej dokumentácie s variantnými návrhmi technicko-technologického a stavebného riešenia objektu „Administratívnej budovy PÚ SR (objekt riaditeľstva PÚ SR) pre povolenie a realizáciu stavby a na základe zmluvy o dielo, ktorej predmetom plnenia bude: 1)vypracovanie jednoduchej architektonickej štúdie. Návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení ak sa uplatňuje 2)vypracovanie projektovej dokumentácie k obnove/rekonštrukcii objektu smerujúcej ku kúpe spracovanej projektovej dokumentácie v rozsahu (PD pre stavebné povolenie a následne po schválení a vydaní SP vypracovanie realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie : získania nenávratného finančného príspevku v rámci projektov financovaných z EU V prípade, že: - pri stavebnom konaní vznikne, resp. bude identifikovaná potreba úpravy alebo doplnenia PD pre SP, a to najmä/nie výlučne z dôvodu nedostatku PD pre SP, chyby PD pre SP alebo z dôvodu zmien stavebno-technických noriem a pod., Dodávateľ je v tom prípade povinný takúto zmenu/úpravu/doplnenie príslušnej PD bezodkladne vykonať podľa potreby aj opakovane. 3 ) inžinierska činnosť podľa potreby min. za účelom zabezpečenia vydania : b) - rozhodnutia o súlade predpokladaných vplyvov navrhovaných činností pred rozhodnutím o ich umiestnení alebo pred ich povolením, c) - stavebného povolenia, ako aj stavebného povolenia pre komunikácie a spevnené plochy (pre parkovisko), d) EIA, ak bude potrebná, e) ostatné nevyhnutné povolenia, ak budú potrebné. 4) Zabezpečenie vydania stavebného povolenie (SP a povolenie k realizácii stavby a s tým spojená všetka potrebná činnosť a komunikácia s dotknutými orgánmi. 5) Poskytnutie súčinnosti pri procese verejného obstarávania 6) Poskytnutie súčinnosti pri kolaudácii 7) Vypracovanie dokumentácie skutočnej realizácie stavby 8) Vypracovanie energetického certifikátu
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické služby pre budovy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 5/2024
  • Názov : PTK - vypracovanie projektovej dokumentácie pre povolenie a realizáciu stavby
  • Opis: PTK sú za účelom informovania potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania na: - overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, - získať a zapracovať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov – potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, - podporiť spresnenie návrhu opisu predmetu zákazky, vrátane určenia vhodných termínov na plnenie zákazky, s cieľom zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky, - súčasťou prípravných trhových konzultácií bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len „PHZ“). Výsledkom PTK bude verejné obstarávania na vypracovanie projektovej dokumentácie s variantnými návrhmi technicko-technologického a stavebného riešenia objektu „Administratívnej budovy PÚ SR (objekt riaditeľstva PÚ SR) pre povolenie a realizáciu stavby a na základe zmluvy o dielo, ktorej predmetom plnenia bude: 1)vypracovanie jednoduchej architektonickej štúdie. Návrhom urbanistického riešenia územia v súlade s § 22 zákona číslo 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov životného prostredia a po jej odsúhlasení ak sa uplatňuje 2)vypracovanie projektovej dokumentácie k obnove/rekonštrukcii objektu smerujúcej ku kúpe spracovanej projektovej dokumentácie v rozsahu (PD pre stavebné povolenie a následne po schválení a vydaní SP vypracovanie realizačnej PD) v rozsahu spôsobilom pre získanie : získania nenávratného finančného príspevku v rámci projektov financovaných z EU V prípade, že: - pri stavebnom konaní vznikne, resp. bude identifikovaná potreba úpravy alebo doplnenia PD pre SP, a to najmä/nie výlučne z dôvodu nedostatku PD pre SP, chyby PD pre SP alebo z dôvodu zmien stavebno-technických noriem a pod., Dodávateľ je v tom prípade povinný takúto zmenu/úpravu/doplnenie príslušnej PD bezodkladne vykonať podľa potreby aj opakovane. 3 ) inžinierska činnosť podľa potreby min. za účelom zabezpečenia vydania : b) - rozhodnutia o súlade predpokladaných vplyvov navrhovaných činností pred rozhodnutím o ich umiestnení alebo pred ich povolením, c) - stavebného povolenia, ako aj stavebného povolenia pre komunikácie a spevnené plochy (pre parkovisko), b) EIA, ak bude potrebná, e) ostatné nevyhnutné povolenia, ak budú potrebné. 4) Zabezpečenie vydania stavebného povolenie (SP a povolenie k realizácii stavby a s tým spojená všetka potrebná činnosť a komunikácia s dotknutými orgánmi. 5) Poskytnutie súčinnosti pri procese verejného obstarávania 6) Poskytnutie súčinnosti pri kolaudácii 7) Vypracovanie dokumentácie skutočnej realizácie stavby 8) Vypracovanie energetického certifikátu
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické služby pre budovy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté s nasledujúcim odôvodnením
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: určenie PHZ
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 00:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 29.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:00
  • Miesto otvárania ponúk: Cesta na Červený most 6
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/506229
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/506229
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: kombinovaná: mailom , EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)