Realizácia stavebných prác na stavbe REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU- OBEC CHORVÁTY

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Realizácia stavebných prác na stavbe "REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU- OBEC CHORVÁTY"
Kód zákazky: 01/2024/AK/LU
Kód oznámenia: 13016 - WNP
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 208 317,23 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.5.2024 07:00
Vyhlásenie: 20.5.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Chorváty
Adresa: Chorváty
04402 Chorváty
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Chorváty Chorváty 04402 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe „REKONŠTRUKCIA KULTÚRNÉHO DOMU - OBEC CHORVÁTY“, ktorá bude realizovaná v rámci projektu s názvom „Rekonštrukcia kultúrneho domu, obec Chorváty“. Uvedený projekt bude realizovaný na základe schválenej žiadosti predloženej v rámci Výzvy č. 1 na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov, vyhlásenej Ministerstvom dopravy Slovenskej republiky, Komponent 2 – Obnova budov, Investícia 2 - Obnova verejných historických a pamiatkovo chránených budov, kód výzvy: 02I02-29-V01. Cieľom projektu je zlepšenie energetickej hospodárnosti historickej budovy. Konkrétne sa jedná o rekonštrukciu priestorov kultúrneho domu v obci Chorváty, a to za účelom jeho opätovného sprevádzkovania, zníženie nákladov na vykurovanie, zníženie emisií zo spaľovania fosílnych palív a odstránenie hygienických zábran pre prevádzku objektu. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy v objekte kultúrneho domu, týkajúce sa opravy strechy, zateplenia objektu, výmeny výplní otvorov, odberného plynového zariadenia a ústredného vykurovania. V objekte kultúrneho domu bude inštalovaný aj fotovoltický systém a batériový systém. Verejný obstarávateľ v predmete zákazky stanovuje ciele spojené s princípom „výrazne nenarušiť“ (do no significant harm – dnsh). Legislatívny a implementačný rámec Plánu obnovy a odolnosti vyžaduje uplatňovanie princípu „výrazne nenarušiť“ aj pre oblasť „obehového hospodárstva vrátane predchádzania vzniku odpadov a recyklácie“ a plnenie požiadavky „cieľ 70 %“ predstavuje povinný okruh oprávnených aktivít. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu diela v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“. Tzn. nepodporovať a nevykonávať činnosti, ktoré výrazne poškodzujú akékoľvek environmentálne ciele, v relevantných prípadoch v zmysle článku 17 nariadenia (EÚ) 2020/852. Princíp výrazne nenarušiť zaväzuje zhotoviteľa diela zabezpečiť, aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného odpadu a odpadu z demolácií, vyprodukovaného počas realizácie stavby alebo demolácie, neznečisteného škodlivinami, bolo pripravených na opätovné použitie, recykláciu a iné materiálové zhodnotenie, a to vrátane činnosti spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály. Ďalšie podrobnejšie informácie sú uvedené v priloženom Výkaze výmer (Príloha č. 4 tejto výzvy) a v priloženej Projektovej dokumentácii (Príloha č. 5 tejto výzvy) a v priloženom Technologickom liste FVE (Príloha č. 6 tejto výzvy). Za účelom zistenia skutkového stavu a získania informácií, ktoré sú potrebné na prípravu a spracovanie cenovej ponuky, je možné vykonať obhliadku objektu, ktorú je možné dohodnúť u starostu obce – p. Ladislav Juhász, t.č.: 0948 626 116. Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy uzatvorenej na predmet zákazky, ako aj Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 036/02I02-29-V01/2023, uzatvorenej dňa 22.11.2023, účinnej odo dňa 30.11.2023 a dostupnej na: https://www.crz.gov.sk/data/att/4587376.pdf . Ak sa kdekoľvek vo výkaze výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, je možné tento nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako sú pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu, vyznačí to farebne vo svojej ponuke v ocenenom položkovitom rozpočte.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1291469
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Chorváty (ID: 3339)
  • Zákazka: Realizácia stavebných prác na stavbe "REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU- OBEC CHORVÁTY" (ID: 494809)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Chorváty
  • IČO: 00618969
  • DIČ: 2020751469
  • Adresa
  • Ulica: Chorváty
  • Číslo: 57
  • Mesto: Chorváty
  • PSČ: 04402
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : AK Prešov, spol. s r.o.
  • E-mail: info@akpresov.sk
  • Telefónne číslo: 0907318944
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Chorváty)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6589
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2024/AK/LU
  • Názov: Realizácia stavebných prác na stavbe "REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU- OBEC CHORVÁTY"
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe „REKONŠTRUKCIA KULTÚRNÉHO DOMU - OBEC CHORVÁTY“, ktorá bude realizovaná v rámci projektu s názvom „Rekonštrukcia kultúrneho domu, obec Chorváty“. Uvedený projekt bude realizovaný na základe schválenej žiadosti predloženej v rámci Výzvy č. 1 na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov, vyhlásenej Ministerstvom dopravy Slovenskej republiky, Komponent 2 – Obnova budov, Investícia 2 - Obnova verejných historických a pamiatkovo chránených budov, kód výzvy: 02I02-29-V01. Cieľom projektu je zlepšenie energetickej hospodárnosti historickej budovy. Konkrétne sa jedná o rekonštrukciu priestorov kultúrneho domu v obci Chorváty, a to za účelom jeho opätovného sprevádzkovania, zníženie nákladov na vykurovanie, zníženie emisií zo spaľovania fosílnych palív a odstránenie hygienických zábran pre prevádzku objektu. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy v objekte kultúrneho domu, týkajúce sa opravy strechy, zateplenia objektu, výmeny výplní otvorov, odberného plynového zariadenia a ústredného vykurovania. V objekte kultúrneho domu bude inštalovaný aj fotovoltický systém a batériový systém. Verejný obstarávateľ v predmete zákazky stanovuje ciele spojené s princípom „výrazne nenarušiť“ (do no significant harm – dnsh). Legislatívny a implementačný rámec Plánu obnovy a odolnosti vyžaduje uplatňovanie princípu „výrazne nenarušiť“ aj pre oblasť „obehového hospodárstva vrátane predchádzania vzniku odpadov a recyklácie“ a plnenie požiadavky „cieľ 70 %“ predstavuje povinný okruh oprávnených aktivít. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu diela v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“. Tzn. nepodporovať a nevykonávať činnosti, ktoré výrazne poškodzujú akékoľvek environmentálne ciele, v relevantných prípadoch v zmysle článku 17 nariadenia (EÚ) 2020/852. Princíp výrazne nenarušiť zaväzuje zhotoviteľa diela zabezpečiť, aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného odpadu a odpadu z demolácií, vyprodukovaného počas realizácie stavby alebo demolácie, neznečisteného škodlivinami, bolo pripravených na opätovné použitie, recykláciu a iné materiálové zhodnotenie, a to vrátane činnosti spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály. Ďalšie podrobnejšie informácie sú uvedené v priloženom Výkaze výmer (Príloha č. 4 tejto výzvy) a v priloženej Projektovej dokumentácii (Príloha č. 5 tejto výzvy) a v priloženom Technologickom liste FVE (Príloha č. 6 tejto výzvy). Za účelom zistenia skutkového stavu a získania informácií, ktoré sú potrebné na prípravu a spracovanie cenovej ponuky, je možné vykonať obhliadku objektu, ktorú je možné dohodnúť u starostu obce – p. Ladislav Juhász, t.č.: 0948 626 116. Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy uzatvorenej na predmet zákazky, ako aj Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 036/02I02-29-V01/2023, uzatvorenej dňa 22.11.2023, účinnej odo dňa 30.11.2023 a dostupnej na: https://www.crz.gov.sk/data/att/4587376.pdf . Ak sa kdekoľvek vo výkaze výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, je možné tento nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako sú pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu, vyznačí to farebne vo svojej ponuke v ocenenom položkovitom rozpočte.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 208 317.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Chorváty
  • PSČ: 04402
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Nesplnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b), g) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Realizácia stavebných prác na stavbe „REKONŠTRUKCIA KULTÚRNÉHO DOMU - OBEC CHORVÁTY“.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2024/AK/LU
  • Názov : Realizácia stavebných prác na stavbe „REKONŠTRUKCIA KULTÚRNÉHO DOMU - OBEC CHORVÁTY“.
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe „REKONŠTRUKCIA KULTÚRNÉHO DOMU - OBEC CHORVÁTY“, ktorá bude realizovaná v rámci projektu s názvom „Rekonštrukcia kultúrneho domu, obec Chorváty“. Uvedený projekt bude realizovaný na základe schválenej žiadosti predloženej v rámci Výzvy č. 1 na predkladanie žiadostí o poskytnutie prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov, vyhlásenej Ministerstvom dopravy Slovenskej republiky, Komponent 2 – Obnova budov, Investícia 2 - Obnova verejných historických a pamiatkovo chránených budov, kód výzvy: 02I02-29-V01. Cieľom projektu je zlepšenie energetickej hospodárnosti historickej budovy. Konkrétne sa jedná o rekonštrukciu priestorov kultúrneho domu v obci Chorváty, a to za účelom jeho opätovného sprevádzkovania, zníženie nákladov na vykurovanie, zníženie emisií zo spaľovania fosílnych palív a odstránenie hygienických zábran pre prevádzku objektu. Predmetom zákazky sú stavebné úpravy v objekte kultúrneho domu, týkajúce sa opravy strechy, zateplenia objektu, výmeny výplní otvorov, odberného plynového zariadenia a ústredného vykurovania. V objekte kultúrneho domu bude inštalovaný aj fotovoltický systém a batériový systém. Verejný obstarávateľ v predmete zákazky stanovuje ciele spojené s princípom „výrazne nenarušiť“ (do no significant harm – dnsh). Legislatívny a implementačný rámec Plánu obnovy a odolnosti vyžaduje uplatňovanie princípu „výrazne nenarušiť“ aj pre oblasť „obehového hospodárstva vrátane predchádzania vzniku odpadov a recyklácie“ a plnenie požiadavky „cieľ 70 %“ predstavuje povinný okruh oprávnených aktivít. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu diela v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“. Tzn. nepodporovať a nevykonávať činnosti, ktoré výrazne poškodzujú akékoľvek environmentálne ciele, v relevantných prípadoch v zmysle článku 17 nariadenia (EÚ) 2020/852. Princíp výrazne nenarušiť zaväzuje zhotoviteľa diela zabezpečiť, aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného odpadu a odpadu z demolácií, vyprodukovaného počas realizácie stavby alebo demolácie, neznečisteného škodlivinami, bolo pripravených na opätovné použitie, recykláciu a iné materiálové zhodnotenie, a to vrátane činnosti spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály. Ďalšie podrobnejšie informácie sú uvedené v priloženom Výkaze výmer (Príloha č. 4 tejto výzvy) a v priloženej Projektovej dokumentácii (Príloha č. 5 tejto výzvy) a v priloženom Technologickom liste FVE (Príloha č. 6 tejto výzvy). Za účelom zistenia skutkového stavu a získania informácií, ktoré sú potrebné na prípravu a spracovanie cenovej ponuky, je možné vykonať obhliadku objektu, ktorú je možné dohodnúť u starostu obce – p. Ladislav Juhász, t.č.: 0948 626 116. Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou. Zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky zmluvy uzatvorenej na predmet zákazky, ako aj Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 036/02I02-29-V01/2023, uzatvorenej dňa 22.11.2023, účinnej odo dňa 30.11.2023 a dostupnej na: https://www.crz.gov.sk/data/att/4587376.pdf . Ak sa kdekoľvek vo výkaze výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, je možné tento nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako sú pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu, vyznačí to farebne vo svojej ponuke v ocenenom položkovitom rozpočte.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 208 317.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ v predmete zákazky stanovuje ciele spojené s princípom „výrazne nenarušiť“ (do no significant harm – dnsh). Legislatívny a implementačný rámec Plánu obnovy a odolnosti vyžaduje uplatňovanie princípu „výrazne nenarušiť“ aj pre oblasť „obehového hospodárstva vrátane predchádzania vzniku odpadov a recyklácie“ a plnenie požiadavky „cieľ 70 %“ predstavuje povinný okruh oprávnených aktivít. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť realizáciu diela v súlade s princípom „výrazne nenarušiť“. Tzn. nepodporovať a nevykonávať činnosti, ktoré výrazne poškodzujú akékoľvek environmentálne ciele, v relevantných prípadoch v zmysle článku 17 nariadenia (EÚ) 2020/852. Princíp výrazne nenarušiť zaväzuje zhotoviteľa diela zabezpečiť, aby najmenej 70% (hmotnosti) stavebného odpadu a odpadu z demolácií, vyprodukovaného počas realizácie stavby alebo demolácie, neznečisteného škodlivinami, bolo pripravených na opätovné použitie, recykláciu a iné materiálové zhodnotenie, a to vrátane činnosti spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Chorváty
  • PSČ: 044 02
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.
  • Opis podmienky účasti: 1.Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku (v prípade, že takáto informácia je uvedená vo verejne dostupnom a bezplatnom elektronickom registri, oprávnenie si overí verejný obstarávateľ). 2.Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Uchádzač musí preukázať, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami. Podmienky účasti uvedené v bode 1. až 3. môže uchádzač preukázať vyplneným čestným vyhlásením, ktoré tvorí Prílohu č. 3 výzvy. Týmto nie je dotknuté právo uchádzača preukázať podmienky účasti prostredníctvom zápisu v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo inom ekvivalentnom zozname platnom v Európskej únii, ak tento zápis preukazuje požadovanú skutočnosť. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v prvej odrážke tohto bodu výzvy, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady a zároveň nepožiadal o zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov na území Slovenskej republiky, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: • Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Referencia musí obsahovať minimálne tieto náležitosti: názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, predmet zmluvy a jeho stručný opis, miesto plnenia zmluvy, čas plnenia zmluvy (od – do), skutočný termín plnenia zmluvy, vyhlásenie o uspokojivom uskutočnení prác podľa zmluvných podmienok, identifikáciu kontaktnej osoby objednávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický a emailový podpis zodpovednej osoby objednávateľa. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania vo výške min. 160.000,00 EUR bez DPH alebo v ekvivalentnej hodnote vyjadrenej v inej mene. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. Odôvodnenie použitia podmienky účasti: Účelom tejto podmienky účasti je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a má skúsenosť s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem o uchádzača, ktorý už realizoval takého plnenie a vie tak preukázať svoju odbornosť v danej oblasti. • Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, a to osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Odôvodnenie použitia podmienky účasti: Účelom tejto podmienky účasti je preukázanie kvalifikácie uchádzača v pozícii stavbyvedúceho pre pozemné stavby. Zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, pri vynakladaní ktorých je verejný obstarávateľ povinný postupovať hospodárne, efektívne, účinne a účelne, a je o to potrebnejšie, aby bola funkcia stavbyvedúceho vykonávaná riadne, bez vážnejších technických a odborných problémov. • Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač predložením údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyhlásenia uchádzača o disponibilite strojovým vybavením so zoznamom tohto strojového vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie požadovaných stavebných prác, obsahujúce položkovitý zoznam tohto strojového vybavenia s uvedením označenia typu, počtu a účelu jednotlivého strojového vybavenia vo vzťahu k predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách vrátane DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo uzavretá podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ktorá bude obsahovať okrem iného aj nasledujúce ustanovenie: „Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.“. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s touto výzvou a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Zmluvnú cenu uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Chorváty)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Chorváty)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.05.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 07:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.05.2024
  • Čas otvárania ponúk: 07:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú bez prítomnosti uchádzačov.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/494809
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Chorváty)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Chorváty)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)