1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: časť 1 PD - Rekonštrukcia mosta č. M4472 (III/3460 - 004), cez potok Žarinec v obci Radatice
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 14VS/2024
- Názov : časť 1 PD - Rekonštrukcia mosta č. M4472 (III/3460 - 004), cez potok Žarinec v obci Radatice
- Opis: Predmetom zákazky je v etape 1 vypracovanie projektovej dokumentácie na stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSPRS) . Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby bolo možné dielo zrealizovať a následne uviesť do užívania. Predmetom zákazky v etape 2 je výkon autorského dozoru v priebehu celej doby realizácie stavebného diela, v prípade objasnenia technických nejasností a zmien vyplývajúcich z PD, počas kontrolných dní a preberacieho konania na základe výzvy verejného obstarávateľa stavebného diela v nevyhnutne potrebnej miere na projektovanú stavbu s názvom : PD – Rekonštrukcia mostných objektov na cestách II. a III. triedy – oblasť Prešov
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 41 918
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie min. 5 uskutočnených projektových prác za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pre dokumentáciu stavieb projektov rekonštrukcie mostných objektov na cestách I., II. alebo III. triedy v stupni DRS. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť, musí predložiť 5 potvrdení za 5 uskutočnených projektových prác minimálne v hodnote PHZ bez DPH pre danú časť. ( napr. časť 1 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 41 918,03 €; časť 2 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 813, 93 €; časť 3 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 36 795,69 € ; časť 4 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 938,54 €; časť 5 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 43 116,53 €; Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, môže predložiť tie isté potvrdenia 5-tich uskutočnených projektových prác aj na ostatné časti, na ktoré predloží ponuku za dodržania vyššie uvedenej podmienky o minimálnej výške hodnoty potvrdenia za príslušnú časť. Verejný obstarávateľ akceptuje uspokojivé referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pričom odporúča uchádzačom v ponuke uviesť identifikáciu a webový odkaz na Evidenciu referencií cez ÚVO tých objednávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam dodávok s uvedením údajov preukazujúcich poskytnutie služieb podľa požiadaviek v prvom odseku. Verejný obstarávateľ si v danom prípade vyhradzuje právo preveriť informácie uvedené v zozname u odberateľov uvedených v predloženom zozname. Zoznam poskytnutých služieb bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. 6 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie – mesiac, rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania služieb podľa obchodných podmienok.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako „zodpovedná osoba“) určená na plnenie zmluvy spĺňajúca stanovené požiadavky. Spôsobilosť, vzdelanie a prax zodpovedných osôb (všetkých) uchádzač preukáže: a) dokladom o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby, ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. b) predložením štruktúrovaného profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko zodpovednej osoby, - dosiahnuté vzdelanie, názov vzdelávacej inštitúcie, študijného odboru, druh skúšky - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti zodpovednej osoby s uvedením doby trvania (uviesť min. mesiac a rok, od – do), - súčasná pracovná pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením ( platí pre časť 1 – 5): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: • platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odborná spôsobilosť) v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním na Inžinierske stavby, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka; fotokópia osvedčenia bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. • štruktúrovaný profesijný životopis, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov v pozícii autorizovaného stavebného inžiniera na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 sa pod otváraním ponúk a umožnením účasti na ich otváraní pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku (elektronicky cez IS ePVO) podľa § 20 zákona rozumie jej sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu: - Počet predložených ponúk - Návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom
- Miesto otvárania ponúk: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08001 Prešov, zasadačka I. poschodie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka vo výške 1000 € v závislosti od časti, na ktorú uchádzač predkladá záruku. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené na str.10 súťažných podkladov, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
- Označenie dokumentu/zákazky: Všetky aktuálne dáta nájdete tu:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO, https://evo.isepvo.sk Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručke Záujemca / uchádzač (verzia 1.3, 14.10.2021) (ďalej len „príručka Z/U), Príručka k
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: časť 2 PD - Rekonštrukcia mosta č. M750 (III/3193 - 004), most cez potok Hanovec v obci Torysa
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 14VS/2024
- Názov : časť 2 PD - Rekonštrukcia mosta č. M750 (III/3193 - 004), most cez potok Hanovec v obci Torysa
- Opis: Predmetom zákazky je v etape 1 vypracovanie projektovej dokumentácie na stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSPRS) . Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby bolo možné dielo zrealizovať a následne uviesť do užívania. Predmetom zákazky v etape 2 je výkon autorského dozoru v priebehu celej doby realizácie stavebného diela, v prípade objasnenia technických nejasností a zmien vyplývajúcich z PD, počas kontrolných dní a preberacieho konania na základe výzvy verejného obstarávateľa stavebného diela v nevyhnutne potrebnej miere na projektovanú stavbu s názvom : PD – Rekonštrukcia mostných objektov na cestách II. a III. triedy – oblasť Prešov
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 813
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: K bodu 3.1 § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie min. 5 uskutočnených projektových prác za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pre dokumentáciu stavieb projektov rekonštrukcie mostných objektov na cestách I., II. alebo III. triedy v stupni DRS. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť, musí predložiť 5 potvrdení za 5 uskutočnených projektových prác minimálne v hodnote PHZ bez DPH pre danú časť. ( napr. časť 1 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 41 918,03 €; časť 2 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 813, 93 €; časť 3 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 36 795,69 € ; časť 4 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 938,54 €; časť 5 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 43 116,53 €; Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, môže predložiť tie isté potvrdenia 5-tich uskutočnených projektových prác aj na ostatné časti, na ktoré predloží ponuku za dodržania vyššie uvedenej podmienky o minimálnej výške hodnoty potvrdenia za príslušnú časť. Verejný obstarávateľ akceptuje uspokojivé referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pričom odporúča uchádzačom v ponuke uviesť identifikáciu a webový odkaz na Evidenciu referencií cez ÚVO tých objednávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam dodávok s uvedením údajov preukazujúcich poskytnutie služieb podľa požiadaviek v prvom odseku. Verejný obstarávateľ si v danom prípade vyhradzuje právo preveriť informácie uvedené v zozname u odberateľov uvedených v predloženom zozname. Zoznam poskytnutých služieb bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. 6 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie – mesiac, rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania služieb podľa obchodných podmienok.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako „zodpovedná osoba“) určená na plnenie zmluvy spĺňajúca stanovené požiadavky. Spôsobilosť, vzdelanie a prax zodpovedných osôb (všetkých) uchádzač preukáže: a) dokladom o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby, ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. b) predložením štruktúrovaného profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko zodpovednej osoby, - dosiahnuté vzdelanie, názov vzdelávacej inštitúcie, študijného odboru, druh skúšky - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti zodpovednej osoby s uvedením doby trvania (uviesť min. mesiac a rok, od – do), - súčasná pracovná pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením ( platí pre časť 1 – 5): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: • platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odborná spôsobilosť) v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním na Inžinierske stavby, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka; fotokópia osvedčenia bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. • štruktúrovaný profesijný životopis, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov v pozícii autorizovaného stavebného inžiniera na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 sa pod otváraním ponúk a umožnením účasti na ich otváraní pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku (elektronicky cez IS ePVO) podľa § 20 zákona rozumie jej sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu: - Počet predložených ponúk - Návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom
- Miesto otvárania ponúk: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08001 Prešov, zasadačka I. poschodie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka vo výške 1000 € v závislosti od časti, na ktorú uchádzač predkladá záruku. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené na str.10 súťažných podkladov, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
- Označenie dokumentu/zákazky: Všetky aktuálne dáta nájdete tu:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO, https://evo.isepvo.sk
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: časť 3 PD - Rekonštrukcia mosta č. M2211 (III/3440 - 009), cez potok Lekeš v obci Dulová Ves
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 14VS/2024
- Názov : časť 3 PD - Rekonštrukcia mosta č. M2211 (III/3440 - 009), cez potok Lekeš v obci Dulová Ves
- Opis: Predmetom zákazky je v etape 1 vypracovanie projektovej dokumentácie na stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSPRS) . Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby bolo možné dielo zrealizovať a následne uviesť do užívania. Predmetom zákazky v etape 2 je výkon autorského dozoru v priebehu celej doby realizácie stavebného diela, v prípade objasnenia technických nejasností a zmien vyplývajúcich z PD, počas kontrolných dní a preberacieho konania na základe výzvy verejného obstarávateľa stavebného diela v nevyhnutne potrebnej miere na projektovanú stavbu s názvom : PD – Rekonštrukcia mostných objektov na cestách II. a III. triedy – oblasť Prešov
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 36 795
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie min. 5 uskutočnených projektových prác za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pre dokumentáciu stavieb projektov rekonštrukcie mostných objektov na cestách I., II. alebo III. triedy v stupni DRS. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť, musí predložiť 5 potvrdení za 5 uskutočnených projektových prác minimálne v hodnote PHZ bez DPH pre danú časť. ( napr. časť 1 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 41 918,03 €; časť 2 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 813, 93 €; časť 3 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 36 795,69 € ; časť 4 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 938,54 €; časť 5 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 43 116,53 €; Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, môže predložiť tie isté potvrdenia 5-tich uskutočnených projektových prác aj na ostatné časti, na ktoré predloží ponuku za dodržania vyššie uvedenej podmienky o minimálnej výške hodnoty potvrdenia za príslušnú časť. Verejný obstarávateľ akceptuje uspokojivé referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pričom odporúča uchádzačom v ponuke uviesť identifikáciu a webový odkaz na Evidenciu referencií cez ÚVO tých objednávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam dodávok s uvedením údajov preukazujúcich poskytnutie služieb podľa požiadaviek v prvom odseku. Verejný obstarávateľ si v danom prípade vyhradzuje právo preveriť informácie uvedené v zozname u odberateľov uvedených v predloženom zozname. Zoznam poskytnutých služieb bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. 6 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie – mesiac, rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania služieb podľa obchodných podmienok.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako „zodpovedná osoba“) určená na plnenie zmluvy spĺňajúca stanovené požiadavky. Spôsobilosť, vzdelanie a prax zodpovedných osôb (všetkých) uchádzač preukáže: a) dokladom o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby, ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. b) predložením štruktúrovaného profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko zodpovednej osoby, - dosiahnuté vzdelanie, názov vzdelávacej inštitúcie, študijného odboru, druh skúšky - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti zodpovednej osoby s uvedením doby trvania (uviesť min. mesiac a rok, od – do), - súčasná pracovná pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením ( platí pre časť 1 – 5): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: • platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odborná spôsobilosť) v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním na Inžinierske stavby, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka; fotokópia osvedčenia bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. • štruktúrovaný profesijný životopis, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov v pozícii autorizovaného stavebného inžiniera na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 sa pod otváraním ponúk a umožnením účasti na ich otváraní pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku (elektronicky cez IS ePVO) podľa § 20 zákona rozumie jej sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu: - Počet predložených ponúk - Návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom
- Miesto otvárania ponúk: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08001 Prešov, zasadačka I. poschodie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka vo výške 1000 € v závislosti od časti, na ktorú uchádzač predkladá záruku. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené na str.10 súťažných podkladov, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
- Označenie dokumentu/zákazky: Všetky aktuálne dáta nájdete tu:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO, https://evo.isepvo.sk
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: časť 4 PD - Rekonštrukcia mosta č. M2902 (III/3452 - 004), cez potok Ternianka v obci Terňa
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 14VS/2024
- Názov : časť 4 PD - Rekonštrukcia mosta č. M2902 (III/3452 - 004), cez potok Ternianka v obci Terňa
- Opis: Predmetom zákazky je v etape 1 vypracovanie projektovej dokumentácie na stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSPRS) . Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby bolo možné dielo zrealizovať a následne uviesť do užívania. Predmetom zákazky v etape 2 je výkon autorského dozoru v priebehu celej doby realizácie stavebného diela, v prípade objasnenia technických nejasností a zmien vyplývajúcich z PD, počas kontrolných dní a preberacieho konania na základe výzvy verejného obstarávateľa stavebného diela v nevyhnutne potrebnej miere na projektovanú stavbu s názvom : PD – Rekonštrukcia mostných objektov na cestách II. a III. triedy – oblasť Prešov
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 938
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie min. 5 uskutočnených projektových prác za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pre dokumentáciu stavieb projektov rekonštrukcie mostných objektov na cestách I., II. alebo III. triedy v stupni DRS. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť, musí predložiť 5 potvrdení za 5 uskutočnených projektových prác minimálne v hodnote PHZ bez DPH pre danú časť. ( napr. časť 1 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 41 918,03 €; časť 2 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 813, 93 €; časť 3 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 36 795,69 € ; časť 4 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 938,54 €; časť 5 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 43 116,53 €; Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, môže predložiť tie isté potvrdenia 5-tich uskutočnených projektových prác aj na ostatné časti, na ktoré predloží ponuku za dodržania vyššie uvedenej podmienky o minimálnej výške hodnoty potvrdenia za príslušnú časť. Verejný obstarávateľ akceptuje uspokojivé referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pričom odporúča uchádzačom v ponuke uviesť identifikáciu a webový odkaz na Evidenciu referencií cez ÚVO tých objednávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam dodávok s uvedením údajov preukazujúcich poskytnutie služieb podľa požiadaviek v prvom odseku. Verejný obstarávateľ si v danom prípade vyhradzuje právo preveriť informácie uvedené v zozname u odberateľov uvedených v predloženom zozname. Zoznam poskytnutých služieb bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. 6 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie – mesiac, rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania služieb podľa obchodných podmienok.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako „zodpovedná osoba“) určená na plnenie zmluvy spĺňajúca stanovené požiadavky. Spôsobilosť, vzdelanie a prax zodpovedných osôb (všetkých) uchádzač preukáže: a) dokladom o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby, ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. b) predložením štruktúrovaného profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko zodpovednej osoby, - dosiahnuté vzdelanie, názov vzdelávacej inštitúcie, študijného odboru, druh skúšky - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti zodpovednej osoby s uvedením doby trvania (uviesť min. mesiac a rok, od – do), - súčasná pracovná pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením ( platí pre časť 1 – 5): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: • platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odborná spôsobilosť) v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním na Inžinierske stavby, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka; fotokópia osvedčenia bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. • štruktúrovaný profesijný životopis, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov v pozícii autorizovaného stavebného inžiniera na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 sa pod otváraním ponúk a umožnením účasti na ich otváraní pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku (elektronicky cez IS ePVO) podľa § 20 zákona rozumie jej sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu: - Počet predložených ponúk - Návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom
- Miesto otvárania ponúk: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08001 Prešov, zasadačka I. poschodie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka vo výške 1000 € v závislosti od časti, na ktorú uchádzač predkladá záruku. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené na str.10 súťažných podkladov, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
- Označenie dokumentu/zákazky: Všetky aktuálne dáta nájdete tu:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO, https://evo.isepvo.sk
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: časť 5 PD - Rekonštrukcia mosta č. M4835 (III/3445 - 010), most cez Drienovský potok v obci Drienov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 14VS/2024
- Názov : časť 5 PD - Rekonštrukcia mosta č. M4835 (III/3445 - 010), most cez Drienovský potok v obci Drienov
- Opis: Predmetom zákazky je v etape 1 vypracovanie projektovej dokumentácie na stavebné povolenie a realizáciu stavby (DSPRS) . Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby bolo možné dielo zrealizovať a následne uviesť do užívania. Predmetom zákazky v etape 2 je výkon autorského dozoru v priebehu celej doby realizácie stavebného diela, v prípade objasnenia technických nejasností a zmien vyplývajúcich z PD, počas kontrolných dní a preberacieho konania na základe výzvy verejného obstarávateľa stavebného diela v nevyhnutne potrebnej miere na projektovanú stavbu s názvom : PD – Rekonštrukcia mostných objektov na cestách II. a III. triedy – oblasť Prešov
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 43 116
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Inžinierske služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie min. 5 uskutočnených projektových prác za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pre dokumentáciu stavieb projektov rekonštrukcie mostných objektov na cestách I., II. alebo III. triedy v stupni DRS. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť, musí predložiť 5 potvrdení za 5 uskutočnených projektových prác minimálne v hodnote PHZ bez DPH pre danú časť. ( napr. časť 1 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 41 918,03 €; časť 2 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 813, 93 €; časť 3 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 36 795,69 € ; časť 4 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 46 938,54 €; časť 5 = 5 potvrdení = každé potvrdenie minimálne vo výške 43 116,53 €; Ak uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, môže predložiť tie isté potvrdenia 5-tich uskutočnených projektových prác aj na ostatné časti, na ktoré predloží ponuku za dodržania vyššie uvedenej podmienky o minimálnej výške hodnoty potvrdenia za príslušnú časť. Verejný obstarávateľ akceptuje uspokojivé referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie pričom odporúča uchádzačom v ponuke uviesť identifikáciu a webový odkaz na Evidenciu referencií cez ÚVO tých objednávateľov, ktorých referencie na preukázanie technickej spôsobilosti uchádzač využíva. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam dodávok s uvedením údajov preukazujúcich poskytnutie služieb podľa požiadaviek v prvom odseku. Verejný obstarávateľ si v danom prípade vyhradzuje právo preveriť informácie uvedené v zozname u odberateľov uvedených v predloženom zozname. Zoznam poskytnutých služieb bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. 6 tejto časti súťažných podkladov. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, lehotu poskytovania (začatie a ukončenie – mesiac, rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie poskytovania služieb podľa obchodných podmienok.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii kvalifikovanú osobu (ďalej ako „zodpovedná osoba“) určená na plnenie zmluvy spĺňajúca stanovené požiadavky. Spôsobilosť, vzdelanie a prax zodpovedných osôb (všetkých) uchádzač preukáže: a) dokladom o odbornej spôsobilosti zodpovednej osoby, ktorá bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. b) predložením štruktúrovaného profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko zodpovednej osoby, - dosiahnuté vzdelanie, názov vzdelávacej inštitúcie, študijného odboru, druh skúšky - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti zodpovednej osoby s uvedením doby trvania (uviesť min. mesiac a rok, od – do), - súčasná pracovná pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom, - vlastnoručný podpis zodpovednej osoby. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením ( platí pre časť 1 – 5): Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov predložením: • platného osvedčenia o vykonaní skúšky (odborná spôsobilosť) v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním na Inžinierske stavby, v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny registrácie odborníka; fotokópia osvedčenia bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. • štruktúrovaný profesijný životopis, z ktorého musí vyplývať minimálna prax v rozsahu 3 rokov v pozícii autorizovaného stavebného inžiniera na zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ alebo ekvivalent dokladu vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky je najnižšia cena - cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky (výsledná ponuková cena ako súčet ponukových cien za obe etapy - konečná cena).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: V zmysle § 52 ods. 2 sa pod otváraním ponúk a umožnením účasti na ich otváraní pri predkladaní ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku (elektronicky cez IS ePVO) podľa § 20 zákona rozumie jej sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu: - Počet predložených ponúk - Návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom
- Miesto otvárania ponúk: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08001 Prešov, zasadačka I. poschodie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka vo výške 1000 € v závislosti od časti, na ktorú uchádzač predkladá záruku. Bližšie informácie týkajúce sa zábezpeky sú uvedené na str.10 súťažných podkladov, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
- Označenie dokumentu/zákazky: Všetky aktuálne dáta nájdete tu:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/504420
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO, https://evo.isepvo.sk
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/504420
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)