Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms
Kód zákazky: 16052024
Kód oznámenia: 13180 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 2 836 800,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.6.2024 10:00
Vyhlásenie: 22.5.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
Adresa: Ružová dolina
82109 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ružová dolina Bratislava - mestská časť Ružinov 82109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom tejto verejnej súťaže je výber dodávateľa, ktorý bude poskytovať služby SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms, ktorú úrad implementoval na pokrytie interných ako aj externých procesov. Implementácia aplikácie eForms bola realizovaná v zmysle zmluvy „ZMLUVA O SPOLUPRÁCI č. 024-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386178/) a následná prevádzka a rozvoj aplikácie eForms sú realizované v zmysle zmluvy „ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SERVISNÝCH SLUŽIEB č. 025-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386208/). Predmetom projektu IS eForms bola vnútroštátna implementácia štandardných formulárov pre procesy verejného obstarávania stanovených Vykonávacím Nariadením Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986 (ďalej aj ako „vykonávacie nariadenie“). Toto vykonávacie nariadenie je záväzné v celom rozsahu a priamo uplatniteľné vo všetkých členských štátoch, nadobúda účinnosť dvadsiatym dňom po jeho uverejnení v Úradnom vestníku Európskej únie. Na základe tohto vykonávacieho nariadenia verejný obstarávateľ, ktorým je Úrad pre verejné obstarávanie, ako ústredný orgán štátnej správy Slovenskej republiky pre verejné obstarávanie pristúpil k zabezpečeniu implementácie štandardných formulárov stanovených vykonávacím nariadením používaných na uverejňovanie oznámení v Úradnom vestníku Európskej únie. Vykonávacie Nariadenie Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986, dostupné na: https://eurlex.europa.eu/legal-content/sk/TXT/?uri=CELEX%3A32019R1780 Implementácia nariadenia bola realizovaná samostatným informačným systémom IS eForms, ktorý poskytuje všetky potrebné funkcionality elektronických formulárov a oznámení pre použitie v procese verejného obstarávania, vrátane ich spracovania a nutnej integrácie na tretie strany ako in na interné aplikácie ÚVO. Novovybudovaný systém IS eForms bol implementovaný v súlade s Európskymi štandardmi v oblasti formulárov pre verejné obstarávanie: https://simap.ted.europa.eu/web/simap/eforms ako aj štandardmi pre elektronické formuláre vo verejnej správe podľa vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1291500
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad pre verejné obstarávanie (ID: 74571)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms (ID: 505234)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: c460c94e-63aa-40a6-b8fd-5ae82973793c
  • Identifikátor verzie oznámenia: 45763c1c-4252-4491-b6b4-ca4fc8751283
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3971
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 16052024
  • Názov: Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms
  • Opis: Predmetom tejto verejnej súťaže je výber dodávateľa, ktorý bude poskytovať služby SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms, ktorú úrad implementoval na pokrytie interných ako aj externých procesov. Implementácia aplikácie eForms bola realizovaná v zmysle zmluvy „ZMLUVA O SPOLUPRÁCI č. 024-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386178/) a následná prevádzka a rozvoj aplikácie eForms sú realizované v zmysle zmluvy „ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SERVISNÝCH SLUŽIEB č. 025-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386208/). Predmetom projektu IS eForms bola vnútroštátna implementácia štandardných formulárov pre procesy verejného obstarávania stanovených Vykonávacím Nariadením Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986 (ďalej aj ako „vykonávacie nariadenie“). Toto vykonávacie nariadenie je záväzné v celom rozsahu a priamo uplatniteľné vo všetkých členských štátoch, nadobúda účinnosť dvadsiatym dňom po jeho uverejnení v Úradnom vestníku Európskej únie. Na základe tohto vykonávacieho nariadenia verejný obstarávateľ, ktorým je Úrad pre verejné obstarávanie, ako ústredný orgán štátnej správy Slovenskej republiky pre verejné obstarávanie pristúpil k zabezpečeniu implementácie štandardných formulárov stanovených vykonávacím nariadením používaných na uverejňovanie oznámení v Úradnom vestníku Európskej únie. Vykonávacie Nariadenie Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986, dostupné na: https://eurlex.europa.eu/legal-content/sk/TXT/?uri=CELEX%3A32019R1780 Implementácia nariadenia bola realizovaná samostatným informačným systémom IS eForms, ktorý poskytuje všetky potrebné funkcionality elektronických formulárov a oznámení pre použitie v procese verejného obstarávania, vrátane ich spracovania a nutnej integrácie na tretie strany ako in na interné aplikácie ÚVO. Novovybudovaný systém IS eForms bol implementovaný v súlade s Európskymi štandardmi v oblasti formulárov pre verejné obstarávanie: https://simap.ted.europa.eu/web/simap/eforms ako aj štandardmi pre elektronické formuláre vo verejnej správe podľa vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 836 800
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72222300, 72600000, 72200000, 72212732, 72212730, 72000000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 16052024
  • Názov : Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms
  • Opis: Predmetom tejto verejnej súťaže je výber dodávateľa, ktorý bude poskytovať služby SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms, ktorú úrad implementoval na pokrytie interných ako aj externých procesov. Implementácia aplikácie eForms bola realizovaná v zmysle zmluvy „ZMLUVA O SPOLUPRÁCI č. 024-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386178/) a následná prevádzka a rozvoj aplikácie eForms sú realizované v zmysle zmluvy „ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SERVISNÝCH SLUŽIEB č. 025-Z/2022“ (https://crz.gov.sk/zmluva/6386208/). Predmetom projektu IS eForms bola vnútroštátna implementácia štandardných formulárov pre procesy verejného obstarávania stanovených Vykonávacím Nariadením Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986 (ďalej aj ako „vykonávacie nariadenie“). Toto vykonávacie nariadenie je záväzné v celom rozsahu a priamo uplatniteľné vo všetkých členských štátoch, nadobúda účinnosť dvadsiatym dňom po jeho uverejnení v Úradnom vestníku Európskej únie. Na základe tohto vykonávacieho nariadenia verejný obstarávateľ, ktorým je Úrad pre verejné obstarávanie, ako ústredný orgán štátnej správy Slovenskej republiky pre verejné obstarávanie pristúpil k zabezpečeniu implementácie štandardných formulárov stanovených vykonávacím nariadením používaných na uverejňovanie oznámení v Úradnom vestníku Európskej únie. Vykonávacie Nariadenie Komisie (EÚ) 2019/1780 z 23. septembra 2019, ktorým sa stanovujú štandardné formuláre na uverejňovanie oznámení v oblasti verejného obstarávania a ktorým sa zrušuje vykonávacie nariadenie (EÚ) 2015/1986, dostupné na: https://eurlex.europa.eu/legal-content/sk/TXT/?uri=CELEX%3A32019R1780 Implementácia nariadenia bola realizovaná samostatným informačným systémom IS eForms, ktorý poskytuje všetky potrebné funkcionality elektronických formulárov a oznámení pre použitie v procese verejného obstarávania, vrátane ich spracovania a nutnej integrácie na tretie strany ako in na interné aplikácie ÚVO. Novovybudovaný systém IS eForms bol implementovaný v súlade s Európskymi štandardmi v oblasti formulárov pre verejné obstarávanie: https://simap.ted.europa.eu/web/simap/eforms ako aj štandardmi pre elektronické formuláre vo verejnej správe podľa vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 836 800
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72222300, 72600000, 72200000, 72212732, 72212730, 72000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 36 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti . Predmetom zmluvy je poskytovanie servisných služieb s možnosťou uplatnenia opcie na rozšírenie obdobia poskytovania služieb na obdobie 2 krát 12 mesiacov. Opcia môže byť aplikovaná v zmysle Zmluvy.
  • Maximálny počet obnovení: 2
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Objednávateľ je oprávnený počas trvania SLA Zmluvy na základe jednostranného písomného oznámenia doručeného Poskytovateľovi najneskôr 6 mesiacov pred uplynutím doby trvania SLA Zmluvy uplatniť opciu na predĺženie obdobia trvania SLA Zmluvy o 12 mesiacov, a to najviac dvakrát po sebe, maximálne o 24 mesiacov
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verený obstarávateľ sprístupní zdrojový kód, konfiguračné skripty, prílohu Návrhu Zmluvy – Politika informačnej bezpečnosti a ostatnú relevantnú technickú dokumentáciu potrebnú na vypracovanie ponuky je dôležité oboznámenie sa s nimi priamo na mieste. Podmienky sprístupnenia dokumentácie Uchádzač, ktorý má záujem o sprístupnenie j dokumentácie, musí splniť nasledovné podmienky: • Doručiť žiadosť o sprístupnenie v elektronickej forme prostredníctvom IS ePVO. ( modul všeobecné žiadosti ) • K žiadosti pripojiť podpísanú zmluvu o mlčanlivosti (NDA) oprávnenou osobou za uchádzača. V prípade elektronického podpisu sa zmluva doručuje elektronicky spolu s registráciou v IS ePVO. V prípade fyzického podpisu sa zmluva doručuje na podateľňu verejného obstarávateľa. Obsah žiadosti o sprístupnenie Žiadosť o sprístupnenie musí obsahovať Doručenie zdrojového kódu a relevantnej dokumentácie Verený obstarávateľ sprístupní dokumentáciu uchádzačom, ktorí splnili všetky podmienky, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o sprístupnenie. Zdrojový kód a relevantná dokumentácia budú sprístupnené elektronicky prostredníctvom IS epvo. Záverečné ustanovenia Uchádzač, ktorému bol zdrojový kód, konfiguračné skripty, prílohu Návrhu Zmluvy – Politika informačnej bezpečnosti a ostatnú relevantnú technickú dokumentáciu potrebnú na vypracovanie ponuky, sa zaväzuje dodržiavať nasledovné: • Nepoužívať zdrojový kód a relevantnú dokumentáciu na iné účely, ako je vypracovanie ponuky v rámci verejného obstarávania. • Nezverejňovať zdrojový kód a relevantnú dokumentáciu bez predchádzajúceho písomného súhlasu verejného obstarávateľa. • Uchovať zdrojový kód a relevantnú dokumentáciu v tajnosti. Dôležité: • Vzor zmluvy o mlčanlivosti (NDA) je k dispozícii v dokumentoch Verejný obstarávateľ uplatnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré realizoval s účastníkmi trhu a vyhotovil z nich záznamy, ktoré sú publikované v profile verejného obstarávateľa na jeho webovom sídle v časti: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/502892?cHash=4d57d5203689034c9c71e445d99b9b1b Názov zákazky: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE Poskytovanie služieb SLA pre podporu prevádzky a rozvoja aplikácie eForms“
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c), písm. d) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). V prípade dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy iba v prípade potvrdenia súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ale uchádzač naďalej predkladá potvrdenie súdu, že nie je v likvidácii, nakoľko tento doklad verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. V prípade dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO pravidlo o využití údajov z informačného systému verejnej správy platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak uchádzač nepredloží doklad, t.j. výpis z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) ZVO a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t.j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky (platí pre podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak uchádzač má záujem, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil doklad, ktorým sa predmetná podmienka účasti preukazuje). Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Celková cena bude vypočítaná a vyjadrená v EUR s DPH (ďalej aj „cena“) podľa bodu 14 časť A.1 týchto súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia ceny v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.06.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.06.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 1 a ods. 2 ZVO. V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS ePVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Celkovú cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH). Pod elektronickým otváraním ponúk prostredníctvom elektronickej platformy IS ePVO sa rozumie využitie funkcionality „On-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom, t. j. automatického vytvorenia a odoslania zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a členom komisie, ktorí sú definovaní na danej zákazke v menu „Používatelia zákazky“. Ponuky predložené prostredníctvom IS ePVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Verejný obstarávateľ sa rozhodol aplikovať funkcionalitu IS ePVO „On-line” sprístupnenia ponúk z dôvodu, že predmetná funkcionalita je podporovaná v danom postupe (nadlimitný postup zadávania zákazky). V danej zákazke bol v menu „Štruktúra ponuky” nastavený návrh na plnenie kritéria a v danej zákazke sa neuskutoční elektronická aukcia. Člen komisie vykoná otváranie ponúk v „Zóne komisie” stlačením tlačidla „Otváranie ponúk”, kedy dôjde k automatickému vygenerovaniu a odoslaniu zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a členom komisie, ktorí sú definovaní na danej zákazke. V prípade, že uchádzač predloží zašifrovanú ponuku, je postup popísaný v Príručke k funkcionalite „On-line” sprístupnenia ponúk, verzia 1.1, platná od 15.07.2021, link: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. V rámci „On-line” sprístupnenia ponúk bude odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: is EPVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky. Pri zábezpeke ponuky sa bude postupovať podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka pre predmet zákazky je stanovená vo výške 85.104,00 EUR. Záručná listina alebo doklad preukazujúci poistenie záruky, ak uchádzač poskytuje zábezpeku formou bankovej záruky alebo formou poistenia záruky musí byť súčasťou ponuky. Ak zábezpeka nebude zložená v súlade s bodom 19. tejto časti súťažných podkladov bude ponuka uchádzača z verejného obstarávania vylúčená podľa § 53 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uloženia finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa sa uvedený doklad nepožaduje, nakoľko verejný obstarávateľ sám overí zloženie zábezpeky. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú: a) zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa podľa bodu 19.6 tejto časti súťažných podkladov, alebo b) poskytnutie bankovej záruky za uchádzača podľa bodu 19.7 tejto časti súťažných podkladov, alebo c) poistením záruky vo výške finančných prostriedkov podľa bodu 19.3. Podmienky zloženia zábezpeky: Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa: • Úrad pre verejné obstarávanie • Bankové spojenie: Štátna pokladnica, Radlinského 32, 810 05 Bratislava 15 • IBAN: SK66 8180 0000 0070 0006 2772 • SWIFT/BIC: SPSRSKBA • Variabilný symbol: IČO uchádzača Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky vo forme zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa musí byť počas celej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 25.1 tejto časti súťažných podkladov. Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača nesmie byť v rozpore s ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, alebo v rozpore s predpismi platnými v štáte sídla uchádzača, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej len „banka“). Uchádzač predloží záručnú listinu, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) do výšky zábezpeky. Banková záruka sa predkladá listinne v originálnom vyhotovení a zároveň i ako scan bankovej záručnej listiny, ktorá je súčasťou ponuky predkladanej cez modernizovaný systém ePVO. V prípade, ak banka umožňuje vydanie a akceptáciu bankovej záruky aj v prípade dokumentu v elektronickom formáte vydaného pomocou zaručenej konverzie, tak verejný obstarávateľ akceptuje aj takto vydanú bankovú záruku. V prípade listinného predkladania uchádzač predkladá bankovú záruku v originálnom vyhotovení na adresu verejného obstarávateľa v uzavretej obálke, na ktorej bude uvedené meno a adresa hospodárskeho subjektu, názov verejného obstarávania. Originálne vyhotovenie bankovej záruky je uchádzač povinný predložiť v rámci lehoty na predkladanie na adresu: • Úrad pre verejné obstarávanie Sekcia metodiky a vzdelávania Ružová dolina 10 821 09 Bratislava Slovenská republika alebo osobne na adresu: • Podateľňa: prízemie Úrad pre verejné obstarávanie Ružová dolina 10 821 09 Bratislava Slovenská republika Úradné hodiny podateľne: Úradné hodiny: Pondelok - piatok: 8:00 - 15:00 Obedňajšia prestávka: 12:00 - 12:30 Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 15 súťažných podkladov. V záručnej listine musí banka písomne vyhlásiť, že neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí verejného obstarávateľa do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača v prípade, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk a verejný obstarávateľ písomne banke oznámi svoje nároky z bankovej záruky v lehote platnosti bankovej záruky. Poistenie záruky môže byť poskytnuté poisťovňou so sídlom na území Slovenskej republiky, poisťovňou so sídlom na území iného členského štátu EÚ alebo členského štátu Európskej dohody o voľnom obchode, ktorý podpísal Zmluvu o Európskom hospodárskom priestore (ďalej len „členský štát“), pobočkou poisťovne z iného členského štátu umiestnenej na území Slovenskej republike, zahraničnou poisťovňou, pobočkou zahraničnej poisťovne umiestnenej na území Slovenskej republiky (ďalej len „poisťovňa“). Z poistenia záruky musí vyplývať, že poisťovňa neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu, ktorá je výsledkom verejného obstarávania podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona o verejnom obstarávaní. Poistenie záruky musí byť platné do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Ak poistenie záruky poskytne iná poisťovňa ako poisťovňa so sídlom na území Slovenskej republiky, doklad o poistení záruky musí byť predložený v pôvodnom jazyku a súčasne musí byť úradne preložený do slovenského jazyka, okrem dokladu vyhotoveného v českom jazyku. Zábezpeka musí zabezpečovať viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač v lehote viazanosti ponúk: odstúpi od svojej ponuky alebo neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť Zmluvu, ktorá je výsledkom verejného obstarávania podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona o verejnom obstarávaní Pri uvoľnení a vrátení zábezpeky verejný obstarávateľ postupuje podľa § 46 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/505234
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/505234
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Epvo
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)